bloem mooie echo! Ik hoor net dat mijn bloedplaatjes aan het dalen zijn rond de 40 is niet dramatisch maar best laag als je er minimaal 150 moet hebben. laatste keer zat ik op 73 en was zo blij! naja dinsdag afspraak bij reumatoloog. zou donderdag moeten maar ze is er niet. verder gaat t hier goed. alleen sla ik denk mijn ongi echt over... wel raar.. meestal als mijn bloedplaatjes laag zijn word ik het veel vaker.. t zal wel! tot later!
jeejjjj bloempje wat een mooie echo!!! Fijn dat alles goed is. LD balen van je bloedplaatjes zeg. Hopelijk stijgen ze snel weer een beetje. Suc6 bij de reumatoloog. Nog niet ongi? heb je nog getest?
@ hier. Het gaat niet zo goed gisteren een heftige aanval gehad van zeker wel 1,5 uur en de pijn leek niet te zakken. Pas toen ik in bad ging liggen zakte het. Maar nu doet alles zeer me darmen,maag,rug enz pfff ik hoop dat ik met 37 weken mag bevallen want dit trek ik niet meer. Het lijkt steeds slechter te gaan door de zwangerschap
ninja je hebt het ook niet makkelijk met je zwangerschap!!! Knuf! ik heb donderdag getest negatief...
Hier redelijk geslapen, vroeg naar bed gegaan... niet veel gedaan maar was echt kapot! Nu nog... vanochtend ff langs werk geweest om kopie'tje maken en verder weinig... Kids liggen ff in bed, dus nu ff lekker met warme choco op de bank!! Bahhh ben echt moe!! Thank god is t stil in babyland!!
bloem mooie echo. Ninja vervelend meis. Hoop idd met jou dat je eerder kan en mag bevallen. Een dikke knuffel. Niet verder bij gelezen. Ben vanmorgen weer met K naar de ha geweest. En ze heeft nog steeds een dubbele oorontsteking die antibiotica kuur heeft dus geen werk gedaan. Ben door verwezen naar de kno terug. Links kon ze het buisje niet zien. Rechts zat er nog mooi. En door blijven gaan met antibiotica druppels. Ze had vannacht weer in eens 39 koorts vanmorgen ook beide keren een para gegeven. Pff, Het houd hier echt niet op qua oren. pfffff Einde geklaag. Heb vannacht een flinke huilbui gehad van arme meisje van me en alle ellende er weer eens bij. Ben nog wel wat somber maar het is wel eens goed om je emoties te laten gaan ik had het nodig. Fijne dag allemaal. Pas goed op je zelf en je kindjes knuffel allemaal.
Middag allemaal! Hier een druk weekend gehad. Zaterdag een verjaardag, gister een verjaardag, zaterdag natuurlijk ook naar de intocht geweest. Dinand helemaal in z'n sas omdat hij pepernoten kreeg hihi. Dus heb geen tijd gehad om hier te zijn. Kreeg vanmorgen telefoon, en ik mag woensdag op sollicitatiegesprek komen. Ben zo benieuwd! Nou wist ik al wel dat ik bij dit bedrijf op gesprek mocht komen, het was alleen wachten op een uitnodiging hihi. Ik hoop zo dat het wat gaat worden! Wil dit zo graag!!!
Pnir, beterschap voor K. Er lijkt geen eind aan te komen zeg, met K. haar oren! Arm meisje! Laat haar maar een keer goed nakijken!
SM: wanneer kreeg Devin nou buisjes? Donderdag? Bloem: mooie echo! Ninja: kun jij niet gaan overleggen of ze je willen inleiden met een week of 38? Dit is toch geen doen zo? Heel veel sterkte wijffie! Back: Hoest bij jou met de sollies??
Pnir, misschien straks een keer haar keelamandelen er ook uit? Mijn nichtje in ook continue verkouden en oorontsteking. Neusamandelen en buisjes helpen niet. Nu gaan ze als ze 2jr is ook de keelamandelen verwijderen.