Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Hoi hoi,

Even bijlezen zo na het weekend.

Lilalief: als wij je stom zouden vinden door dit dan zijn we je niets waard. knuf!

SM: ben toch blij dat ze die regeling qau uren er een beetje inhoduen voor als het wel nodig is hoor. ik zal het straks super vinden als L rondloopt en ik met een kleine zit dat mijn vriend de eerste week kan werken omdat ik kraamhulp heb en dan daarna vrij is als de kraamhulp er niet meer is. Echetr, wat jij zegt, is het niet nodig, dan is het onzin.

lilalief: zoals ik al zei, ik begrijp je heel goed. ik heb nu zelf een beetje hetzelfde. iedereen van mijn vaste groepje vriendinnetjes vanuit een andere topic heeft nu een tweede op mij na. confronterend is dat.

2. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: zag dat je weer samen was dus snap nu dat je 2012 niet uitsluit.

Nelta: gefeliciteetrd met je broertje!

Gup: knuffel voor jouw!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja best wel! En t komt ook steeds dichterbij... brrrr!!
    Maar ja hoop dat ie er daarna vanaf is!

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihihhi klopt!

5. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Sinterklaas kijken en schoentje zetten: krijgen jullie kids dat nog niet mee?! hier is het alleen maar klaas en piet! denk ook dat heter aan ligt hoe je het brengt en er mee omgaat hoor. Van het weekend is L bij der vader naar sinterklaas aankomst wezen kijken. Ze vond het geweldig! Piet was wel een beetje eng totdat ze doorkreeg dat ze daar lekekrs van kreeg.

Ze heeft zaterdagavond daar der schoon gezet en gisterenavond hier. Ze heeft een boekje over sinterklaas egkregen maar begrijpt het allemaal echt wel hoor.

Zaterdag gaat ze met ons naar Sinterklaas.

SM: sterkte met de klacht. Misschien heeft het gezin door gehad dat je het aantal uren belachelijk vond?

Mamamia: ik heb je adres niet maar heb er ook aangedacht een kaartje te sturen. lekker makkelijk egzegd nu maar toch.

Ninja: lief dat je mamamia een kaartje heb gestuurd.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Back tja er was niet echt een klik, dus hebben ze het gewoon groter gemaakt dan t was, om makkelijk van mij af te komen. Want ze wilde wel volledige uren maar niet van mij.

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    lilalief: je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, gewoon lekekr van egnieten! veel plezier!

Bloempje: dan moet je hem dat duidelijk gaan maken aan de hand van het sinterklaasjournaal en het huis van sinterklaas, vinden ze echt leuk en dan hebben ze een beeld. Wel een leuk kadootje van opa en oma!

Dondersteen: beterschap voor de kleine meid!

8. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Meeting: Daar was ik ook benieuwd naar maar neem aan dat het dus niet door is gegaan? is er al een nieuwe datum?

Knorretje: beterschap! en hier inderdaad precies zulke reacties als van Aidan :D

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    lilalief: knuf!

Eten: hier ook al vrij snel met de pot mee en wat ninja zegt, anders wordt ze echt boos :D

mamamia: dikke knuf voor jouw. en jij wordt en bent niet gek want jij hebt het besef! respect voor jouw en lekker aan jezelf denken, wij lopen niet weg hoor.

Bloempje: zo te zien is je echo helemaal goed gegaan!

laura: hoe is het met jouw?

10. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    LD: sterkte! en misschien heeft het toch gewoon emt elkaar te maken dan. knuf!

Ninja: is dat niet te bespreken dan dat je ingeleid gaat worden?

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: vroeg naar bed gegaan en weinig gedaan....:D

Pnirmal: beterschap vor K. je zal toch evrwachten dat eht nu beter zal gaan nu ze buisjes heeft.

Bellie: hier ook nog even: succes woensdag. Wat is het precies of hou je dat nog even voor je ;)
    Hier een sollicitatie nog lopen, voor de rest is het puinhoop met een rietje. Wordt er hoe langer hoe minder vorlijk van. Echter is het nu, na al die tijd gelukkig, maar wel zo dat ik nue cht iets moet hebben omdat ik het financieel niet meer red.

SM: succes donderdag!

12. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: speel even bezorgde meoder: wens je alle geluk van de wereld maar pas je wel op. knuf!

zo ik ben weer bij./ L ligt al vanaf half 1 te slapen. Echt moe van het weekend bij der vader weer. zo maar een op het fietsje naar buiten ;)

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Back: Hou het nog even voor me waar/wat het is. Heb sowieso nog 1 sollicitatie lopen, maar daar heb ik nog niets van gehoord. Vind het echt rot voor je dat het bij jou niet meezit met werk zoeken. Van die uitzendbureau's wordt je ook niet vrolijk. Heb ze 2 weken geleden gebeld met de vraag hoe en wat en dat ik helemaal niets meer van ze hoor. Nu nog steeds niets gehoord van ze, schiet dus lekker op daar! En de Hema/kruitvat en dat soort winkels? Supermarkt misschien? kledingwinkels? Kan me voorstellen dat je misschien denkt dat het niets is voor je, maar dan heb je iig iets!

SM: kan me voorstellen hoor dat je het spannend vind. Ik zou precies hetzelfde hebben als het bij Dinand zou gebeuren. Hopelijk is hij hierna overal vanaf (of iig een stuk beter dan hiervoor).

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    bellie: het is zo gek: ik ben overal voor in maar als ik dat soort dingen ga doen zeggen ze dat ik een te goed cv heb voor dat soort werk...

meisje wakker, tyot later

15. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meiden ik ga even een paar dagen afkicken van ZP!

Tot snel!

(ben benieuwd hoelang ik het volhoud!)

liefs!!

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Bloempje, mooie echo. Echt al een heel kindje. Gaaf hoor.

Ninja, dikke knuffel.

Ld, succes met afkicken ;)

Bellie, ik hoop echt voor je dat het woensdag wat gaat worden.

Back, jij ook succes met solliciteren.

Pnir, beterschap

@sint, Stijn heeft het wel over piet, maar hij heeft echt niet door als er iets in zn schoentje zou zitten dat dat dan van de sint is.

Hier vandaag weer gewerkt. Viel een beetje tegen, was erg druk en veel last van mn buik. Had voor de zekerheid nog ff mn urine ingeleverd, maar dat was gelukkig goed. Zo nog ff eten koken en de rest van de avond lekker op de bank liggen ;) en morgen is het gelukkig minder druk.

17. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    bloempje fijn dat de echo ode was, klopte de termijn ook?

back: vervelend dat het maar niet wil lukken met werk...en als je iets gaat doen in de zorg? huishouding bij mensen thuis? dan heb je in ieder geval iets...

verder ff vergeten sorry...
    met mij alles oké, buikje is al lekker aan het groeien en ik heb af en toe het idee dat ik de beeb voel maar zeker weten doe ik het niet, zal binnenkort wel komen...
    donderdagmiddag komen ze de meubeltjes enzo bezorgen en de kinderwagen en toebehoren...zo leuk!
    heb gisteren het wiegje in elkaar gezet wat we te leen hebben...en voor de foto ff opgemaakt...zo schattig! maakt het helemaal echt...kan niet wachten tot de rest ook klaar is...

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    LD: is dat vanwege de teleurstelling? knuf!

Nelta: dank je! vandaag was mamadag morgen ga ik weer vol aan de slag.

Laura: dank je voor het meedenken. hulp in de huishoduen heb ik me voor ingeschreven maar hoor er, zelf na evrschillende keren nabellen ect, niets van.
    verder kan ik niet in de zorg werken omdat ik er de papieren niet voor heb.

loop elke keer met de stomste dingen tegen een muur op. heel fusterend. moet ook echt nog niet aan volegnd jaar denekn met de bezuinigingen ect.

klinkt goed he, lekekr voorbereiden. en gezien je aantal weken zal het ebst kunnen dat je de beeb voelt hoor.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnxxx!!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tuurlijk pas ik op!! Er is nu zoveel meer rust!! Het lijkt wel alsof de knop omgegaan is... Heel erg fijn dus!

Deel Deze Pagina