Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn kleine ventje net na de operatie, echt zo zielig! De laatste foto had ie net geslapen en ijsje gegeten.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ahhh arm schaapje....

3. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    pnirmal: was ook geen aanval ;) en succes.

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: ach gossie, dikke knuf!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Arme ventje. Hoop dat die snel opknapt knuffel voor Devin.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin is net een half uurtje wakker. Heeft dus ruim 3,5 uur geslapen. Net weer wat huilerig, dus zetpil gegeven. Net was kouds gedronken en nu eet ie een knijpfruitje...

Z'n oor prut nogal, bah wat vies zeg! Hoop dat ie zich morgen een stuk beter voelt, arme vent!

Heb ook al afspraak gemaakt voor over een maand... nu Jaylinn nog...!!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Supermummy, ach die foto’s. Klein zijn ze dan ineens nog he.
    Lijkt me ook niks dat onder narcose, werkte hij wel een beetje mee? Wat dat betreft is het aan de ene kant wel fijn dat onze kleine al met 3-4 maanden onder het mes gaat, al vind ik het verder ook maar niks.

Ninja, wij zitten idd ook net te hoog voor alle toeslagen.

Knor, mooi buikie.

@kdv, hier maar 60 euro extra, met nr 2 erbij. Maar das vooral omdat we dit jaar te veel betalen.
    Je krijgt trouwens 140% van de uren van de minst werkende ouder vergoedt. Die 70% is voor de BSO.

@zorgverzekering, wij zitten bij izz. Betalen 240 euro per maand en hebben alleen het verplicht eigen risico en een vrij uitgebreide dekking. Hoorde vandaag dat izz ook qua prijs-kwaliteit verhouding erg goed is, dus daar blijven we lekker.

@geld, hier wonen we heel goedkoop, op een starterssalaris gekocht en inmiddels verdienen we ongeveer 2,5 keer zoveel en hebben al een gedeelte van de hypotheek afgelost. Wel proberen we een hoop te sparen nu, zodat wel straks nog wel een spaarpotje overhouden, nadat wel het verschil hebben toegelegd op ons huis en dat lukt aardig.
    Ik zou ook nooit een maximale hypotheek willen; hoef nu eigenlijk niet echt na te denken over geld en vind dat heerlijk.

@kredieten, enige lening die wel hebben is onze hypotheek. Van huis uit altijd meegekregen, dat als je iets wilt je er eerst voor moet sparen en daar ben ik heel blij mee. Dat is ook iets wat we onze kids ook willen geven.

Hier weer lekker weekend; volgende week nog 2 daagjes werken en dan lekker verlof. Ben er ook echt aan toe. Was vandaag best wel druk, niet kunnen lunchen, omdat ik op de ok nog een onderzoek moest doen en dat duurde een beetje lang, omdat het een heel gedoe was om die patiënt in te leiden.
    Vanaaf lekker chillen en morgenochtend misschien zwemmen met Stijn, ff kijken hoe mn buikie voelt en hoe het gaat met Stijn zn verkoudheid, vorige week had hij ook niet zo’n zin in het zwemmen daardoor. Morgenavond met mn collega’s eten bij de Japanner, nog nooit eerder gedaan, dus ben benieuwd.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah arme Devin. Hij kijkt echt zielig! Beterschap voor je kleine ventje!

Leningen, we hebben er geen. We zitten nu nog in een huurhuis, en dat zal komend jaar zo blijven. Eerst maar eens een vast contract in de wacht slepen, daarna zien we wel verder!

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    SM: zielig, knuffel! en die vuiligheid kan nog wel evn duren helaas.

Nelta: je hebt gelijk, ik formuleerde het verkeerd. wat betreft de vergoeding voor de KDV.

Nelta: 240 euro?!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Voor ons allemaal he.
    (eigenlijk 280, maar krijg 40 euro terug van mn werkgever, wordt ook gelijk bij mn salaris ingehouden)

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin heeft alweer wat gegeten en goed gedronken. Ligt nu lekker te slapen. Jaylinn werd net huilend wakker van keelpijn, dus zetpilletje gegeven. Na de vorige ab kuur maar paar dagen weggeweest en toen alweer terug gekomen. Morgen dus maar ff met d'r naar de ha. Arme schat!!

28 november kan ik bij kno terecht met Jaylinn, hopelijk kan hij er iets aan doen en verbetert het de situatie voor me meissie!!

Nu lekker op de bank, ben kapot. Vroeg naar bed dus maar...

Nelta: ja tis ook niet bepaald makkelijk... en idd is ie dan ineens heel klein... Gelukkig knapte die snel op en lijkt ie zich er weinig van te herinneren, behalve als je aan zn oor komt of hij zijn hoofd stoot.

Thnxx allemaal!!

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vond stijn ook zo zielig toen hij in het ziekenhuis lag. En dan met dat infuus, dan kon hij ook niet echt spelen en lopen.

Toevallig was ik vandaag op de ok en stond er echt van te kijken hoe lang dat inleiden nog duurde, nu was dit wel een geval apart, maar toch..

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin wou hem er als snel uittrekken... Hij hield hele tijd zn handje omhoog en riep dan auw... Echt zo zielig! Hij was blij dat ie eruit was! Arme vent!

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Stijn had de eerste ook binnen een uur eruit toen.

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gelukkig was ie erg moe, en had ie er niet veel erg meer in... Maar k was ook blij dat t ding eruit was...

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd, stijn vond het ook heerlijk om weer lekker rond te rennen en wij hoefde ook niet elke keer te bellen als we hem uit bed wilde halen. ( leiding liep tussen de spijltjes door)

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee, wat is het rustig geweest hier vanavond zeg!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja he haha.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    heeft iemand dat ook wel eens gehad als de baby beweegt dat het onderin je buik onwijs pijn doet. Net ofdat ze ergens tegen aan duwt.

Ik zit nu naar een blote buik te kijken en die beweegt van links naar rechts haha echt geweldig

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ja dat had ik ook! maar op het end waren die bewegingen echt niet leuk meer!:p

Deel Deze Pagina