Nou dat zou vriend bij mij ook niet hoeven doen hoor. Na dagen in huis vliegen bij mij de muren ook op me af en dan wil ik WEGGGGGG. zonder kinderen dus ik snap je zeker. Niks hormonen haha. Maar ook hier zou die het wel flikken en dan laat ik het hem wel merken als die terug is. Doe wel als of ik een doetje ben maar ben het niet haha.
*grinnek* Hij zei dat hij over een 20 minuten thuis was! Dus hij heeft nog 10 minuten! Anders zwaait er wat *proest* krijgt hij billenkoek hihi.
Pfff, wat een verhaal. Een dominee nog wel... erg hoor! Die is de weg dus behoorlijk kwijt. Hopelijk vindt hij hem gauw weer terug
Ja, vind ik dan ook prima. Manlief wil het voor mij doen, net als bij ons trouwen. Hij staat er zelf niet helemaal achter, maar daar is dan een aangepaste tekst voor waar hij eventueel wel JA op zou kunnen zeggen. Nelta, Gup: Tis idd weleens lastig dat ik wel geloof en hij niet. Maar we kunnen er normaal over praten en hij doet er niet gemeen over, dat scheelt ook een heel stuk. Hij zingt zelfs Christelijke liedjes mee met Etienne en hij vindt het prima dat Etienne naar een Christelijke school gaat. Wat dat betreft vind ik het niet zo erg. Al zou ik het ook weleens fijn vinden als hij zondags naast me zou zitten in de kerk, maar daar heb ik zelf voor gekozen... tis niet anders!
Fijn dat alles goed was! en sterkte met de kwaaltjes. @bloem: vervelend dat jij je een btje depri voelt. Ik hoor dat wel vaker dat mensen dat tijdens de zwangerschap hebben en zodra het kind geboren is, is het over... Sterkte!
@sm: hoe gaat het nu met Devin? Zag de foto's voorbij komen. Hij zag er zielig uit, maar gelukkig is alles goed gegaan! Lekker knuffelen met je boy! @pnir: lekker dat K. tot half 10 heeft geslapen. De rest van de nacht ook niet wakker geweest? Hier om half 6 ff bij em gekeken, hij was aan het huilen en hij was een btje doorgelekt (de 4+ luiers waren op Vandaag gelijk maar ff nieuwe gehaald haha, met 4 lekt ie dus snachts blijkbaar door en kruidvat merk... prima voor overdag, maar snachts dus pampers...) Ff verschoond en daarna ging hij weer slapen tot kwart over 8! Heerlijk... Vanmiddag dus heerlijk naar de schoonheidsspec. geweest voor een uur lang. Lekker mijn gezicht gereinigt en gekletst met die meid en relaxt... Was erg ontspannend! Daarna nog ff de stad in geweest, thuis loempia'sgegeten, boven eens wat rommel opgeruimd, boodschappen gedaan en tussendoor lekker op de bank met wordfeud en dat soort dingen hihi... Over ong. 10 minuten komt mijn moppie weer thuis, die was een dagje bij schoonouders. Heb em gemist. Hij is de laatste tijd wel weer erg mama mama. Ik kan soms niet eens rustig naar de keuken of naar boven. Ook niet als papa erbij is, dan begint hij hard te huilen. Hebben jullie kindjes daar ook last van? Ik vind het soms knap vermoeiend. Heb het idee dat ik hem de hele dag moet vermaken, speelt af en toe zelf, maar veelal heb ik geen rust om ff mail te checken of tijdschrift te lezen... pffff... Fijne avond allemaal! XxX
We zijn vanmiddag met S bloed gaan prikken omdat 1 van de leidsters had aangegeven dat ze vinden dat hij wel erg slank is en een hele bolle buik en ze daarom dachten dat hij wellicht "glutenallergie" kon hebben. De dokter vond het belachelijk, maar om het uit te sluiten nu dus toch laten prikken, was wel even zielig! Nu blijft ie maar naar zijn Winny the Pooh sticker kijken hahaha
@ Mammamia gaat goed hoor met Devin, weinig last van de ingreep. Af en toe roept ie ff auw en wijst ie naar zijn oortje, verder geen gekke dingen. Alleen nog wat pruttende oortjes... Verder gewoon een heel vrolijk ventje, eet en drinkt goed dus gaat goed! @ Hier net thuis. Super gezellie gehad... Echt ff lekker gelache en lekker gegeten... hoewel die zoete chocoladetaart maakte me wel misselijk... nu nog blehhh!! Normaal vind ik het erg lekker, maar nu... bahbahbah! Met kids is goed gegaan en liggen ook heerlijk te slapen. Nu nog ffies op de bank en dan zo lekker naar me bedje, morgen zien we verder! Slaap lekker Xxx
Goedemorgen dames, S was vanmorgen om 6 uur wakker omdat manlief ging werken gelukkig ging hij na het eten van een appeltje weer slapen. tot half 9. Heb m'n slaap wel even nodig nu. Net voor ons 2-en een stokbrood gebakken, eet hij zo een halve van op! Klein vreetzakje hihi Nu samen op de bank, hij tekenfilmpjes mama even laptop. Maar er was niet veel bij te lezen, dus ben snel klaar. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen! hier druk dagje methuishouden en vanmiddag fv zoeken, ben vergeten nieuwe te kopen en tis bijna op nu. 1 ding scheelt, tis hier goedkoper vaak dan in NL Bij daniel had ik pakken gevonden van 800gr voor 3,50, hoop dat die prijs nu nog zo is en dat lydia die melk ook accepteerd, vind ik beter dan rond de 10euro voor een pak!
Ja normaal is chocoladetaart altijd goed, nu maakte het me misselijk... Heel vaag... Misschien was het gewoon net iets teveel...
Goedemorgen hier optijd wakker. Jaylinn zat al te knutselen aan tafel... hihihi!! Dus vriend is er toen eerder uitgegaan, kon ik ff blijven liggen. Devin heeft ook weer goed geslapen, gaat weer stuk beter met zijn oortjes. Ene is al minder aan het prutten, dus gaat de goede kant op. Hij is lekker vrolijk en eet en drinkt nog steeds erg goed. Net ff met Jaylinn boodschapjes gedaan en nu lekker dagje niks... Rustig aan en lekker op de bank. @ Bloempje kijk altijd meegenomen die korting ! S was lekker vroeg, gelukkig ging hij nog ffies slapen... hoe voel je je verder? @ Gup dat zou idd een hoop schelen! In Duitsland?
Vanmorgen voel ik me wel goed. Nog niet over hoeven geven. Wel moe! Kan niet wachten tot S moe wordt en ik ook weer naar bed kan. Erg toch?
ja idd in duitsland. Pampers zijn hier ook iets goedkoper dus probeer ik ook altijd hier te halen, en potjes scheelt de helft ong! En veel meer keus. Dus ga maar weer inslaan komende week Fijn dat het met devin beter gaat!