Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Okee beter!! Moet ik misschien ook maar eens ff naar Duitsland hihi!!

Zeker, ben er ook blij mee hoor.

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Okee gelukkig, maar idd wel vervelend als je dan zo moe bent. Begrijp je wel hoor... ach nog ffies volhouden... Gewoon lekker rustig aan doen!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bloem, is je man er niet dan?

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen.

Heb er al een halve ochtend op zitten. Moest met Arun om 8 uur al op de club zijn. En zo vertrek ik met K naar mijn moeder om daar de sinterklaas intocht in Delft te bekijken. Mijn moeder woont er net 2 min vandaan lopend. In mijn oude huis was het voor mij ook 5 min hoog uit lopen;) Nu is het een stukje verder weg. Dus gezellig gelijk even bij oma op bezoek.

Straks misschien sinterklaas spam.;)

Ze zijn nu samen aan het donderstralen. Arun en k ze maken al ruzie maar ze zijn toch ook stapel gek op elkaar straks spam er van.;)

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Pnir, veel plezier bij Sinterklaas.

Bloempje, ik ben soms ook blij als Stijn weer in zn bed ligt of als manlief weer thuis is. Ff bijtanken dan.

Gisteren bij de Japanner gegeten met mn collega’s. Was erg gezellig en het eten was lekker. Vandaag is manlief aan het werk. Gelukkig alleen vanmorgen. Ik ben net ff met Stijn bij mn ouders geweest. Gelijk wat stofjes meegenomen om een naamslinger te maken. Kan ik daar mooi in mn verlof mee aan de slag.
    Verder een pan erwtensoep op staan en zo nog ff tiramisu maken voor vanaaf en nog ff het huis zuigen en dweilen, maar dat doe ik wel als manlief er weer is.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oops, verkeerd geplaatst

7. Nee die kon vandaag extra werken, dus dat heeft ie maar gedaan aangezien we volgende week een weekje weg zijn. Extra centjes :D

8. Nelta, leuk om zelf een naamslinger te maken! Maak je een vlaggetjeslijn met de naam erop of losse letters?

En uit eten, heerlijk! Lijkt me straks ook wel weer een keer fijn als ik me weer wat fitter voel.

Pnir, klinkt als een gezellig dagje dat je voor de boeg hebt, veel plezier!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Vlaggetjes en dan de letters erop appliceren en dan aan de zijkanten nog een vlaggetje met een plaatje, anders wordt hij erg kort.

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Fijn dat het beter begint te gaan Bloempje. Hier lijkt het allerergste ook voorbij, precies met 10 weken :( Ik kan iig redelijk goed zonder Emesafene af :)

En ik kan geen buikje meer verstoppen, het is echt een minibol al aan het worden :$

11. Bij mij gaat het nog op en af, maar hoop dat het zo blijft. Als ik veel rust neem gaat het beter merk ik. Misschien is dat voor jou ook wel het geval. De drukste tijd is nu voorbij toch?

Mooi he, die bolletjes!! Die van mij kun je ook al goed zien al zit het over heel m'n buik en niet alleen bij mijn schaambeen, da's wel jammer.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    *druk* *moe* *geen tijd* *zwaai* en ik ben weer weg..

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Knuf voor jou!

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

@knor: was nog vergeten om op jou heftige verhaal te reageren. Tjonge, het zal je maar overkomen. Ben je weer een btje bijgekomen van de schrik en hoe gaat het nu verder met dat jongetje? Al een gesprek geweest en heb je hem alweer gezien? Of maandag weer?

Nou, sterkte met alles en een fijn weekend!

@hier: pffff, blij dat Etienne is gaan slapen. Hij lag er om half 1 in en viel iets na enen in slaap. Duurt nu wat langer voordat hij in slaap valt, moet ik nog ff aan wennen haha... maar hij is op sommige momenten echt niet te genieten en ik moet hem constant bezig houden. Kan erg moeilijk zelf spelen. Als ik op de bank zit, wil ie bij me zitten. Als ik naar de wc of keuken ga wil ie mee of gaat ie huilen. Als manlief erbij is en ik ga bijvoorbeeld naar boven om te douchen begint ie te huilen... heel vermoeiend allemaal. Hoe is dat bij jullie kindjes? *einde geklaag*

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mamamia, daniel speelt wel veel zelf, maar gaan slapen savonds is een drama:(

vanmiddag naar de stad geweest, nieuwe fles +flesvoeding voor lydia en nog wat sinterklaaskadootjes. Moet nu alleen nog voor de jongens/mannen maar wat is dat lastig zeg!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Spam tijd diverse foto.s van Arun en Karishma spelen sint en van alles en nog wat dus.;)

Hier hielp ze me met de afwas. Ze kon meteen door zelf naar de afwas haha. Even een middag poel badje.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met me broer spelen.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Pietje linny en Devin die vandaag even mee ging, zijn zusje ophalen bij opa en oma.

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn voetbal held in voetbal kleding.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met me broer wederom spelen.

Deel Deze Pagina