sem gaat altijd maar een halve middag per week naar me moeder toe. Die is pas om 12 uur thuis en het is 30 min rijden dus dan ben ik wel effe bezig maar de vk rade me ook al aan om meer hulp te zoeken met sem. Maarja ik durf dat gewoon niet te vragen iedereen heeft het zo druk.
Stijn gaat ook gewoon naar het kdv 2 dagen. En normaal gaat hij maandags naar oma, maar daar kan hij evt ook nog heen, ik kijk wel ff hoe het loopt.
Ik kan eerlijk gezegt ook niet wachten tot sem naar de psz gaat. Voor hem lijkt het me zo super en dan heb ik ook effe rust al heb je dan de kleine ook alweer haha
Lees over de rest heen sorry Ninja idd pittig denk met een dreumus om je heen ook voor jou nelta en natuurlijk knorretje. Heb het niet zo extreem gehad dat komt omdat Arun mijn natuurlijk al met rust lied als ik het vroeg en ik gerust even een dutje kon gaan doen dus mijn tweede zwangerschap verliep zo als de eerste veel rust een voordeel van een groot leeftijdsverschil. Lilalief weet niet waar het overgaat maar knap als je dingen weer op een rijtje hebt. Mag ik dat zo zeggen.?? En misschien snap ik je wel! Mag ik zeggen dat het bij ons altijd wel met ups en downs blijft gaan qua emoties of heb je liever niet dat ik dat zo zeg??
Gewoon doen.... Mensen kunnen altijd nee zeggen als ze echt niet willen!.... Heb je geen buurvrouw die thuis zit, schoonouders, vrienden??? Gewoon doen hoor!....Dat zal jouw zelf een stuk meer rust geven!!! Het is dat je zo ver weg woont, anders had Sem gerust een daggie mogen komen!!!
Aidan heeft 19.....en heb snowboots voor hem, maatje 20.....Dikke sokken erin en lopen maar....+ Gebruik ze toch het meest voor als we met de slee weggaan (dus als het echt sneeuwt) dus dan is het niet zo erg als ze iets ruim zitten.......
Wow, lekker zeg....dus jij kan 3 dagen "rust" hebben als je wil.... Lekker hoor, geniet er maar van....Voor je het weet is het weer erg druk in huis!!!
Wel proberen meis. Je moet ook aan je zelf denken ook deze zwangerschap gaat niet over rozen. Kan je schoonmoeder ook bij springen of iemadn anders.? En straks naar de psz. Moet zeggen k gaat nu naar het kdv maar Arun ging naar de peuterspeelzaal dat vond ik toen wel iets leuker dan het kvd. Omdat ik daar meer moeders ontmoeten er speel afspraken geregeld werden en het iets anders afstemt op de basisschool meer thema.s en zo. Weet wel dat het kdv tegenwoordig ook meer moet aanbieden of het dus zo veel verschild nu. Het is al een tijdje geleden dat Arun naar de peuterspeelzaal ging 7 jaar geleden om precies te zijn
ik zie nu idd wel een leuke overall staan bij de h&M hmmmm 30 euro opzich niet veel maar ik heb al teveel geld uitgegeven haha. En ik twijfel over de maat. Misschien kan ik beter effe naar de winkel toe gaan
Ja, idd... Aidan gaat meteen na zijn 2e verjaardag naar de psz, op donderdagochtend (ipv het zwemmen....daar stop ik mee)....Lijkt me ook heerlijk + goed voor hem.....Met leeftijdsgenootjes omgaan, ben zo benieuwd hoe hij het vind..... En dan kan je idd wat tijd met de kleine doorbrengen, ook heel belangrijk!!!
SHOP-ALERT!!! hihi, zo verleidelijk!!!...Het is dat ik weet dat ik 0,0 geld heb...anders.........ik vind het altijd zo leuk om dingen voor Aidan te kopen en voor de nieuwe spruit...Mezelf vergeet ik altijd...maar voor de kids...er is zoveel leuks!!!
Hi ook al z.n klein voetje k heeft maat 20 net. Komt me moeder drie weken geleden met snowboots aan maat 23. Hele dikke sokken er in dus nu. Ach ja ze sloft er een beetje bij. Van de week even zelf verder op winter schoenen jacht gaan en die van oma bewaren voor volgend jaar
Ja jawel dat mag je wel zeggen hoor. Ik heb laatst op dat gebied wel een interessant gesprek gehad met mijn nieuwe behandelaar. Het kan zijn dat mijn diagnose Borderline niet terecht is geweest. Ik had(heb) meerdere PTSS-en (Post Traumatische Stress Stoornis) en heb er EMDR voor gehad. (dat is een intensieve therapie voor trauma verwerking.) Nu blijkt dat ik nog een onbehandelde PTSS heb, en ik krijg wederom EMDR daarvoor. Mijn nieuwe behandelaar vertelde me dat mensen met onbehandelde PTSS symptomen van Borderline vertonen met als verschil dat, als de PTSS weg is, de symptomen ook verdwijnen. Bij werkelijke Borderline blijven bepaalde symptomen aanwezig, ondanks dat je leert er beter mee om te gaan. Bij mij zijn de Borderline symptomen sterk verminderd en dat is grotendeels na de EMDR gebeurd. Het zou maar zo kunnen dat mijn symptomen geheel verdwijnen wanneer al mijn PTSS-en behandeld zijn.. Dat zou geweldig zijn! (het voelt heel aannemelijk maar ik hou nog even een slag om de arm met vertellen dat dit is wat het lijkt.)
IK moet zeggen dat het wel meevalt wat ik voor sem koop eigenlijk. Koop alleen als het nodig is. Oke voor de baby is het nu effe wat anders haha. Maar ik zie echt alleen snowboots vanaf maat 23 grrrr
Hihi, ook al zulke kleine voetjes!!!.... Dacht dat Aidan de enige was....Goed om te lezen dat K en Sem ook kleine voetjes hebben....Maar wel lastig met schoenen kopen hoor!!!
Mmm, ik ga ff voor je kijken! Aidan heeft snowboots van het merk Bergstein....Zijn boots zijn maatje 18/19 (zijn limegroen!)
Ik heb leuke snowboots bij de Welkoop gekocht voor Lila, waren niet heel duur! (maar ook vanaf maat 22, en ze zijn Lila nog wat te groot) Knor, dank voor je begrip en medeleven, je bent een lieverd, wist je dat al? En er lopen natuurlijk meer lieverds rond hier, voordat mensen zich ondergewaardeerd gaan voelen, haha..
Behoorlijk hè!? Blew me off my feet! Ik ben erg benieuwd.. maar EMDR gaat allereerst weer erg zwaar zijn. Als het niet zulke wonderlijke resultaten gaf zou ik er niet zomaar meer aan beginnen, maar ik heb teveel last van herbelevingen en flashbacks om er niets mee te doen.