Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker taartje. Zo te lezen morgen een drukke dag! Nog hoe veel dagen werken?

Gup jammer als die schippers kerk zou gaan sluiten. Hoop dat er een mooie oplossing komt. Misschien gek idee. Kan je niet via een internet verbinding een dienst krijgen met een geestelijke? Noem je dat zo?

Lilalief jij ging toch opvakantie. Alvast veel plezier.

Super m leuk die werkshop taarten maken bij jou thuis ik denk er nog over na aan gezien ik geen keukenprinses ben maar kijken alleen is misschien al leuk.

Het uitje ik sla toch deze keer nog over. Maar het volgende uitje. Misschien dus die werkschop taartjes maken?

Hier kinderen liggen op bed. Lekkere pannenkoeken gemaakt en op gegeten. Morgen met k naar de kno. Ben benieuwd en zo te merken heeft het k goed gedaan om haar thuis te houden van het kdv. Hopen dat het herstel daarmee door zet.

Morgen als vriend op tijd is. Ga ik met me moeder naar het huis van me oma die nu in het verpleeghuis zit mag ook even kijken of ik iets wil hebben. Maar gek is het wel. Vind het zo gek om spullen van iemand te gaan nemen die nooit meer thuis zal komen. En nu het eind station is in gegaan? snappen jullie dat :( een beetje verlegen en gek te gelijk> Maar ik ga kijken of ze nog iets heeft van mijn moeders kindertijd en of van mij zelf iets wat er nog rond zwaait.:(

Fijne avond allemaal.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo!

@ bel, wat een gave muts voor Fabiënne! En wat is het toch een mooi meisje!! Ahhhh!

@ Pnirmal, lekker even jezelf opgesloten. Heerlijk niets gedaan? hihi. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.
    En ja, dat gevoel van eindstation ken ik. Sterkte meis. En fijn dat het wat beter lijkt te gaan met K! morgen naar de KNO. succes.

@ Gup, nou da's nog al een bedrag wat ze nodig hebben. Hoop dat ze het snel bij elkaar hebben.

@ Eh...

@ Hier net foto's zitten bekijken. Van vanmiddag. In Breda met oud oom en tante gewandeld. Het was super! Ons meisje vond het ook helemaal geweldig. Lekker met een stok rond lopen sjouwen en aan het "poetsen" geweest. hihi.
    En verder zijn we zaterdag naar Maastricht geweest. Bij mijn schoon familie. schoonzus en nichtje jarig. Het was super gezellig. De kids hebben zo leuk met elkaar gespeeld. Zalig. Lekker aan het kleien geweest. zo grappig om te zien. Prachtig gewoon. hihi.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    p.s. hoe lang mag een kind met verhoging rond lopen? (hier nu al ander halve week rond de 38 graden...)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Donder!! Heb je even?

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh en nog ff spam van de sinterklaas intocht.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ooo bellie haha ik zou woest zijn hoor op me vent haha. Maar bij hem staat het ook niet bij jouw mannetje gaat het nog wel.

@ hier vandaag eerder gestopt met werken want we kregen telefoon dat de oma van ferry erg slecht lag en of we daar nog lang wouden gaan. Dus daar maar effe geweest maar ze hadden dr een slaappil gegeven en viel dus heel de tijd in slaap. Ze ziet er erg slecht uit kan haast niet praten enz. Ik ben benieuwd hoe lang ze het nog volhoud.

Daarna zijn we nog effe naar een indoorspeeltuin geweest en daar kwam sint en piet sem vond het geweldig daarna lekker spagetti gegeten sem had gewoon 1,5 bord op haha hij kan opeens eten johhh...
    Daarna is ie lekker met papa in bed gegaan en heb ik ferry zijn tas voor morgen ingepakt.

Morgen een druk dagje en veel autorijden. Eerst naar het zh daarna naar huis en smiddags weer terug naar het zh. Daarna sem wegbrengen naar oma en dan naar me werk en na me werk weer terug naar oma om sem op te halen en dan naar huis haha. Hopelijk mag ie dinsdag weer naar huis toe!!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik zat ff te stoeien met die foto's maar ik ben er weer. *big smile!*

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    pb :)

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja, ziet er druk uit dat dagje van jou morgen... Kan je nog ff rusten tussen door?

@ Lilalief, Pb. terug. hihi

@ Laura! onze zwangere, Whoehieeee!

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Spamtime.. Een ingeklapte buggy ligt heerlijk, en prinsessentaartjes bij de Ikea eet je met twee lepels!!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @pnir, ja dat kan wel maar dat is toch anders dan echt naar de kerk zelf gaan

@donder leuke foto's!

@kga naar bed dnek. Morgen om kwart voor 5 ratelt de wekker weer:( moeten om 6u lossen maar moeten eerst nog uur varen. Hopelijk hoef ik er niet om 5u al uit maar als we er zijn zal ik er toch bij moetne komen. Wim ligt al en kindjes slapen ook.

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Papa moest werken dus kreeg hij een toetjes kus per telefoon en gisteren hebben we heerlijk in het bos gewandeld met oma.

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Slaap lekker Gup!!

Ik heb vandaag Lila's haar in een boblijntje geknipt.
    Staat superleuk!
    Het krult nu nog meer, hihi..

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Lilalief, ik kom zo bij je terug.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ah!! Taddetoel!!

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Yes, mijn dank is groot ;)

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    En ik ga idd naar Center Parcs aankomende midweek.. zin in!
    Dank voor de goede vakantiewensen!!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok HELP!
    Welk park is goed om naar toe te gaan? Ik ben nog nooit in een vakantie huisje geweest...

Het Heijderbos (NL)
    De Kempervennen (NL)
    De Huttenheugte (NL)
    Het Meerdal (NL)
    Port Zélande (NL)
    Park Zandvoort (NL)
    Limburgse Peel (NL)
    Sandur (NL)
    De Vossemeren (B)
    Erperheide (B)
    Park De Haan (B)
    Park Hochsaurland (D)