ladytijger, wat mij goed hielp wat vanille yoghurt en idd cola, dat kan zo lekker opboeren...verder kleine beetjes eten enzo...maakt niet echt uit wat, als het maar lekker is ik heb echt veel vettigheden gegeten de eerste weken...en yoghurt met frambozen, sultana en ontbijtkoek en toastjes, als ik maar iets in mijn maag had...daarna wit brood met chocopasta...en nu witbrood met kip/ meloensalade... verder ben ik nu niet meer misselijk gelukkig....op naar de volgende kwalen
Thanks meiden voor de tips. Tot nu toe is mijn middageten nog binnen Verder ben ik taarten aan het bakken. Want ik vier morgen avond mijn verjaardag (was de 14 de al jarig geweest) Ook maak ik nog een apart taartje voor mijn schoonouders en zwager. Ik ga via dat taartje vertellen dat we zwanger zijn. Ben benieuwd hoe ze erop gaan reageren hihihi
was nog op de andere pagina aan het kletsen wilde de 500 halen hello, weet niet of deze het nog doet. SM": beterschp voor Devin, is inderdaad erfelijk vandaar mijn grote angst voor L. Gelukkig is tot nu toe alles goed maar inderdaad al dubbele middenoorontstekingen gehad ect. Gup: ik denk dat Danile dat verschil ook nu met Lydia extra snel gaat zien, dat dat ook meespeelt. lilalief: Ik had dat ook in het begin met L terwijl ze een ICSI baby is dus beter kan je het niet weten. En lief geschreven naar Tonka toe!
teruglezen: Lilalief: gezien, bekeken en geantwoord. SM: wordt je nu wel morgen aan je kies geholpen? Nelta: wat zei de gyn? En wat tijd indelen betreft: ik begrijp je volkomen maar ik wijs je even op iets en niet ten aanval hoor: kijk uit hoe je je tijd indeelt. Werk kan je dan "gestolen" worden maar familytime en tijd voor jezelf niet he knuf! en leuk weer tante! ik ben nu tante van 4 nichtjes en 3 neefjes! blijft geweldig! Tonka: dank je voor het vragen. uhm...hoe ga ik dit genuanceerd uitleggen...Het is een l*l nee even zonder gein, hij wil veel meer dan ik hem toe wil staan. Misschien ego van mij of wat dan ook maar ik heb zo mijn redenen. Laatste is en dat weet ik sinds gisteren ook al dreigt die er voortdurend mee, dat die in hoger beroep gaat. Ik schrijf het even compact op dat begrijp je
lilalief: veel plezier! ladytijger: Ik zette de wekker een uur voor ik op moest staan en nam een volkoren koekje. bij het opstaan nam ik niets meer en om 10 uur ontbeet ik pas met een bak yoghurt. meer kreeg ik niet op. Door dit te doen, kreeg ik rond de lunch wel gewoon trek. en kon ik weer normaal eten. Blijft het aan, meld het dan meetn bij de VK. Nelta: geniet ze! SM: tuurlijk ging het goed!
laura: kijk uit wat je wenst aan kwaaltjes Ladytijger: leuk! veel voor pret alvast! Hier: druk ochtendje gehad. L naar het kdv gebracht, toen naar de fysio. Heb maandag een misstap gemaakt over een blokje van L. Wervel en bekken zaten vast en liep letterlijk scheef. Nu even rustig aan doen dan moet het weer goed gaan en bekkentraining meenemen in het sportprogramma. Prima hoor Toen naar de markt en boodschappen gedaan. Opgeruimd thuis en de auto gewassen (kom ik er verdorrie achter dat ik een wieldop van mijn vaders auto kwijt ben!!!!) dus opa en oma kunnen weer thuis komen morgen hahahah. Zo komen mijn neefjes en blijven weer hier dus drukke maar gezellige boel weer. morgen met de oudste en L mijn oduers halen en vliegtuigen kijken
Zo, ik zit nu lekker bij mn ouders. Straks lekker lasagne eten hier. Net bij mn oma geweest; broer, schoonzusje en nichtje kwamen ook langs dus dat was wel gezellig. Daarna nog ff langs de name it winkel om een vestje te scoren voor de beeb. Gyn belde nog. Deze beeb is net als Stijn ook negatief, dus ik hoef nu geen anti-D prik. Wel wordt na de bevalling nog navelstreng bloed gecontroleerd, zodat ze zeker weten dat baby negatief is. Verder krijg is staalpillen, 2 keer daags 1 tablet. Back, idd leuk al die neefjes en nichtjes. Ik heb nu 3 neefjes en 6 nichtjes en nog 2 op komst. Vooral nu ze een beetje samen gaan spelen; is echt leuk om te zien. En tja, ik had al bedacht om te vragen of mn collega evt een paar donderdagen voor me wil werken en misschien ga ik ook wel aangeven, dat ik minder spreekuurondersteuning wil doen; dat is echt een pittig druk spreekuur (25-30 patienten op een dagdeel), maar meer andere spreekuren, die wel goed te doen zijn.
net een draagdoek wezen kopen ben benieuwd hoe dat bevalt! vanavond wou wim even met zn alle naar de kermis hier, is niet groot dus kan wel in 2uurtjes of korter
Olaaaaaa, ben d'r weeeeeeeeeer. Heb jullie gemist. Ben behoorlijk afgekickt hihi. Heb wel alles heel vluchtig door gelezen...kijken wat er is blijven hangen... SM: Ik heb ook een vreselijke hekel aan de tandarts. Maar als ik dan eenmaal geweest ben en van de pijn af ben, dan ben ik zo blij dat ik geweest ben! Wat betreft het geld: Ik ben av-top verzekerd, maar krijg nog lang niet alle kosten terug van me tandarts! Ik zou gewoon even je verzekering bellen en kijken wat er mogelijk is...Succes morgen! Lila: ai, bloedverlies...is nooit prettig! Bij Fabiënne nergens last van gehad, maarbij Dinand ook de nodige keren bloedverlies gehad. Die is er uiteindelijk ook gekomen! Komt vast goed! Gup: was de bruiloft uiteindelijk nog wel gezellig? Hoest met bloem? Ze nam een test mee op vakantie geloof ik (toch?) Mammamia: Lekker taartjes. Ik kijk er ook wel een beetje tegenop om met de AD te minderen, maargoed, hoef volgende maand pas naar ggz, dus ik wacht het wel af! Eeeeeeehm...ben ut kwijt! @ hier: Een heerlijke week gehad! Dinand heeft het echt enorm naar z'n zin gehad. Fabiënne heeft het ook erg goed gedaan en slaapt heerlijk door tot een uurtje of 8! Nu maar afwachten of ze dat hier thuis ook blijft doen hihi. Zal straks even proberen foto's te spammen...We hebben nu visite, dus ga me laptop even dichtklappen hihi.
Nelta: ik begrijp je en dat bedoelde ik ook fijn dat de beeb negatief is! Gup: ik heb hem nooit gebruikt maar wie weet vind jij het wel fantastisch. over neefjes en nichtjes gesproken: de neefjes, zoontjes van me broertje zijn hier. L en J, de oudste slapen samen op 1 kamer en hoor ik keten. M de jongste slaapt in de computerkamer waar ik nu ben en zit vanuit zijn bedje mij aan te kijken deugnietje. Ik heb twee neefjes van mijn broertje (bijna 3 en bijna 1), een nichtje van mijn stiefzus (16) (zie ik nooit en als ik der zie is het eigenlijk niet benoemswaardig!) een nichtje en neefje van mijn stiefbroer (12 en 10) en twee nichtjes van mijn vriend zijn zus ( bijna 7 en 4 als ik het goed heb)
bellie: welkom terug en fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Meiden fijne avond, kom morgen nog wel even denk ik
Goedenavond @ Back ja morgenmiddag staat de afspraak. Mijn vader gaat met me mee, die deed eerst wat luchtig erover maar snapt mijn angst wel. @ Bel ja ik hoop dat ik dat morgen ook zeg... Als er iig meer dingen moeten gebeuren of iets permanenter ofzo, wil ik liever naar kaakchirurg... of iig met narcose... @ Hier vanmiddag vroeg uit. Eerst de toets gemaakt, daarna heeft mentor geholpen met kwaliteitsopdracht. Zei mijn collega ineens dat ze gister op kantoor gevraagd had voor een onderwerp en dat ze een herinneringsboekje wil doen voor overleden kindjes... wtf dat is mijn onderwerp!! Zegt ze: ja wist ik niet! Ik zei dat wel degelijk meerdere keren aangegeven heb!! Grrrrrrr was ff boos!! Maar goed tis en blijft mijn onderwerp. Dus even wat vragen voor enquete gemaakt en die gaat komende week naar collega's... Maak wel een copyright hihi geen kraambureau heeft het en tijdens diplomering moeten we het presenteren. Komt goed!! Ik ben niet bang! Verder had een klasgenoot surinaamse huzarensalade gemaakt, heerlijk!! Echt super lekker en mooie afsluiting. Nog ff gezellig gekletst. Wel vreemd dat t ineens eindigt, maar ja gaan nog keertje uiteten! Na school ff met me pa en broertje mee geweest, me pa heeft auto gekocht, maar ja broertje heeft geen rijbewijs, dus moest ik wel mee... hihiih!! Daarna kindjes opgehaald en lekker bij opa en oma wezen eten. De kids liggen nu lekker in bed en ik ga ff lekker relaxen en ontspannen voor zover mogelijk!! Begin nu wel beetje zenuwen te krijgen voor morgen... dat geluid en die geur...
@ Bel fijn dat jullie fijne week gehad hebben!! Super toch als de kids zich vermaken doen de ouders dat zeer zeker!! @ Nelta ben jij ook negatief? Vind wel mooi dat ze nu tijdens zwangerschap al kunnen testen bij baby! T schiet al aardig op he?!
Gup, een draagdoek wil ik ook nog voor de kleine. Waar heb je hem gekocht? Supermummy, ja idd wel fijn. Stijn was ook al negatief, dus antistoffen zal ik niet aanmaken. (manlief is volgens mij wel positief, maar ja dan is het 50% kans is ons geval). Mooi dat toets iig goed ging en succes morgen bij de tandarts. Back, hier zijn neefjes en nichtjes, van mijn ene broer bijna 3 en 3 maanden, bij mn andere broer is de oudste net 1 en nr 2 komt in december. Aan manlief zijn kant heeft een zus er 4: 7,6,5 en 2 jaar oud en zn andere zus nu nog 2 van 3 en 2 jaar oud en daar komt nr 3 in april. Allemaal klein grut dus nog . Bellie, mooi dat het leuk is geweest. Ik heb ook echt zin in ons weekje Center Parcs. Ben er ook wel echt aan toe. Hier net mn kast opgeruimd; aardig wat kleding eruit. Nu nog wat nieuwe positiemode erbij . Maar ja het is zo moeilijk om wat leuks te vinden. Gelijk ook ff een plank vrij gemaakt voor kleertjes voor de beeb; mag manlief ook nog een plank leegmaken en dan komen we een heel eind. Manlief is denk over een klein uurtje thuis; vliegtuig landt 20 min eerder waarschijnlijk en hij vliegt op Zestienhoven dus dan is hij zo thuis. Dus ik blijf nog maar ff wakker, denk ik. Is wel zo gezellig .
Oh wacht volgens mij kijk ik verkeerd en heeft hij niet het vliegtuig dat om 20.55, maar om 21.40 landt
bij babydump, die hebben effen kleuren, prenatal heeft grijs met ster erop maar is ook 13euro duurder... hihi ik heb gister mn kast opgeruimd en moet ook niewe hebben maar dan gewone hm, balen! dat is je mannetje later thuis!
good morning! nou ja, super slechet nacht gehad met alle 3 de kids. SM: veel sterkte vanmiddag! Nelta: leuk jong spul! voordeel hier is dat mijn nichtje en neefje in dezelfde categorie als mijn stiefkids zitten en de jongste neefjes in de categorie van mijn L. zo ik ga de kids aankleden nog een kop koffie nemen en naar schiphol. fijn weekend!