Hoihoi, Ik heb VERLOF!!!!! (zo dat moest er ff uit) Back, wow das een lange post. En voor die naamslinger zul je toch echt moet wachten tot na de bevalling. . Bellie, wow wat een wijs koppie heeft Fabienne al zeg. Gup, Stijn had pas ook wat verhoging door verkoudheid. Lekker pyjamadagje gehouden en het was weer weg. Supermummy, 21-12 al, dus een mooie datum en dat schiet idd al aardig op @kletsen, hier ook heel veel en hij gaat nu ook wat zinnetjes maken. Echt zo leuk. @klimgeitjes, hier ook een. Die loopt gewoon een bijna 2 meter hoge glijbaan op @hoe erbij lopen, hier steeds minder kleren die passen of lekker zitten . Vandaag dus nog gewerkt; was gelukkig niet heel druk, wat ik had echt last van mn bekken en pijnlijke krampen/steken. Zou eigenlijk ook nog Stijn ophalen, maar dat doet manlief, dus daar ben ik nu op aan het wachten. Wel een raar idee dat ik pas in april weer hoef te werken. Vanmiddag is trouwens bij een van de decembermamas haar kindje in haar buik overleden; ze was 37,4 weken. Vanmorgen nog gevoeld (niet heel vaak) en met de angelsound gehoord en nu dus overleden. Daar moet je toch niet aan denken.
nelta, lekker dat je verlof heb! nee daar moet je inderdaad niet aan dneken, dat je al zover bent dat het geboren mag worden en dat het dan fout gaat!
@ Nelta lekker verlof!! Tis snel gegaan he je zwangerschap?! Enn ja zeker mooie datum en ook al snel idd!! Vind toch wel weer spannend!! Brrrr idd moet je niet aan denken!!
Ja, idd best snel, ben benieuwd of die laatste weekjes ook zo snel gaan. (vond ik bij Stijn toen wel). Maar ik ben wel echt blij dat ik nu verlof. Voor het mooie eigenlijk net iets te lang doorgewerkt. Heb nu echt last van mn buik, maar ja morgen relaxen. Al denk ik dat ik donderdag pas echt een verlof gevoel ga hebben. (want dan is Stijn ook naar het kdv).
Ja, dat kan. (Let op, als haar oorschelpjes erg warm gaan aanvoelen en ze krabbelt in de richting van haar oortjes of aan haar kaakjes, kan het ook zijn dat ze een oorontsteking heeft of krijgt.) (ik was blij dat uiteindelijk een arts mij er op had gewezen. van die oorschelpen wist ik niet. Nu dus wel! Gelukkig) (Oh ja, zout oplossing is erg goed voor die kleintjes als ze verkouden zijn. Maakt de boel schoon. althans zo is het mij verteld.) Sterkte en beterschap voor de kleine.
rechteroorschelp is wel behoorlijk warm. Dat grabbelen, tja, niet echt duidelijk, ze ligt heel de tijd op dr hand of doekje of knuffeltje te sebbelen zoutoplossing, waarvoor? zelf te maken?
whahaha, bij de mac ontbijten... dan vraag je er om. hihi (grapje) Maar naar dat je zo misselijk bent. succes er mee! p.s. Bel en sm, hier ook een klimgeit. Ze trekt ook heel handig een normale eet stoel naar haar kinderstoel toe, en klimt er zelf in...
Joeppie!!! Verlof!!! Hopelijk krijg je niet meer last van je bekken en krampen enzow. Sterkte er mee. En mijn hemel! Daar moet je toch niet aan denken! Wat verschrikkelijk! Arme arme vrouw..
Hmm, blijf er last van houden, steken in mn liezen/bovenbenen als ik loop. Als ik lig is het weg. Geen idee wat dat nu weer is.
Sorry, was even terug aan het lezen en aan het reageren... Hoe dan ook. De buisjes van Eustachius willen nog wel een gaan verstoppen. Die buisjes lopen schuin naar beneden in een klein hoofdje (en dan kunnen de bacteriën er niet makkelijk uit lopen). En naarmate het hoofdje groter wordt komen de buisjes van Eustachius ook omhoog. Dan kunnen de bacteriën er makkelijker vanzelf komen. Zoutoplossing kun je idd zelf maken. Is veel goedkoper. Zie het als neusspray. Het maakt de holtes vrij zodat de bacteriën makkelijker weg kunnen komen en niet blijven plakken in de snot. Het kan dus mogelijk zijn dat haar rechter oortje al ontstoken is, of die kant op aan het gaan is. Dan zou een paracetamol en zoutoplossing wel een goede zijn voor dat kleintje. Maar ja, ik ben geen doctor... beter om het anders ff na te laten kijken.
Maar dat is toch meer naar voren bij je schaambot, dit is echt tussen mn benen in mn bovenbenen zeg maar.