Ik ga er ook vandoor.... Manlief komt net binnen (dat is vroeg!!! Jippie....) Slaap lekker meiden.... En wil ff zeggen dat ik het fijn vind dat iedereen hier zo open is en met elkaar meedenkt!!!.... Liefs Knorrie....
ja ik ben der nog, kan niet slapen. maar ga nu wel want L is aan het huilen en duik daarna zelf me bedje in. Truste lieverds!
Goedemorgen @ Back dikke knuff meis!! @ Knor jij ook!! @ Hier redelijk geslapen, beetje onrustig... En vroeg wakker. Ook lekker verkouden en aan t hoesten. Vriend had vorige week en nu ik ! Verder nog steeds allerlei kwaaltjes en vooral als ik veel gelopen heb, trekkige pijn in mijn liezen... Zometeen kids wegbrengen naar KDV en dan ff boodschappen doen. En dan lekker rustig dagje in de planning!
Goede morgen, Alhoewel.... ik ben net als dochterlief volgens mij met het verkeerde been uit bed gestaps. man oh man. Wat een humeurige bende hier. hihi. Tot misschien later vandaag. liefs! @ Super M, beterschap met de verkoudheid. @ Back knuf en hopelijk de rest van de nacht goed geslapen? @ Knor ook knuf @ Gup, en goed geslapen hoop ik.
Goedemorgen allemaal! ninja: dikke knuffel voor jouw. We zijn er voor je he. Dat geldt trouwens voor iedereen: we wonen misschien niet bij elkaar in de buurt of wat dan ook maar als het nodig is ben ik er voor elk van jullie. jullie betekenen naast mijn gezin en familie toch wel erg veel voor mij. SM: sterkte en beterschap! Dondersteen: sterkte! Hier: gisteren toch gemeld dat L aan het huilen was toen ik eindelijk naar bed wilde gaan? ik kijken, had ze door het hoesten al der eten uitgespuugd. en dan zit ze echt van : mama, kijk, solly zo zielig. dus even uit bed en schoongemaakt, nieuwe pyama aan en bedje gedaan, toen ging ze samen met pop wel weer lekekr slapen tot 7 uur vanmorgen. Net weg gebracht naar het kdv (*is verder niets met der aan de hand hoor ) en huishouden even gedaan. nu even een bakkie en dan naar Voorburg om het klepje van mijn hoortoestel te laten maken. verder geen plannen vandaag.
donder, ja heb best geslapen hoor! alleen was het jammer dat wim om 2u wakker schrok en dacht dat hij zich verslapen had... he back, heb jij een hoortoestel? nooit geweten ben er weer vandoor, meisje op bed leggen en dan moet ik in de stuurhut gaan zitten van wim, moeten gaan laden en gaat errug snel, en dan weer heerlijk naar NL! maandag of dinsdag in dordrecht
Moguh! Pfff, ben brak, brakker, brakst. Het valt niet mee om 25 te zijn hihi. Nee hoor, was een gezellige dag. Het eindigde alleen een beetje raar. Lag net in bed, draai me om, in 1 keer voel ik iets opkomen, ben eruit gegaan, en ging me toch over me nek. Daarna nog 2 keer, en toen ben ik in slaap gevallen. Zal wel iets verkeerds gegeten hebben denk ik. Voel me nu wel oke eigenlijk. Heb alleen na dat overgeven, denk ook de pil en de AD eruit gegooid(weet het wel zeker want het was echt 3 minuten na het tandenpoesten dat ik over me nek ging). Mja, die pil is niet heel boeiend want zit in mijn laatste week, die AD heb ik laatst ook al een dag zonder gedaan omdat ik hem toe vergeten was. Dat ging best wel goed. Oh, me meisje is wakker, ga haar even een fruithapje naar binnen schuiven hihi.
Werd vanochtend al gebeld... moet straks om 12.30 uur maar even op kantoor komen voor een gesprek... *slik* Ben benieuwd!! Ik ben er nu even klaar mee!! Me begeleidster mailde dat het miss verstandig is om dan even een gesprekje te doen, lijkt mij ook.
Ooooh, ben lekker aan het eten. Men neme 1 boterham, smeert daar pizza quick op, plakje ham, plakjes kaas, men schuift het in de oven, wacht 5 minuten *ping* en men heeft een heerlijke pizza hihi.
Gup, tis ook echt lekker, en snel klaar! Je kan er eigenlijk alles opgooien wat je wilt! Ga mezelf maar even plamuren, zometeen sinterklaas op het kdv van Dinand.
Jullie hebben ook gelijk.. Ik heb onze verzekeringsagent gebeld en wacht op bevestiging van eerder vertrek van center parcs.
ben ik weer. Werk zoeken en Moke die uit me speakers komt. Woensdag ga ik erheen met mannetje. Gup: yep, 2 zelfs. Sinds mijn 6de al. Zo lang ken ik me audicien dus ook al, was weer super om hem even te zien. Echter voeld eht alsof er iets is met hem maar hij het niet wilde4 zeggen en een mageneet dat ik ben heb ikd at gevoel gewoon nog stees bij me. Bellie: beterschap en anders even je laatste pil van de strip slikken.
Wij zijn terug van onze midweek Centerparcs, en was op pagina toen we weggingen dus heb nu 67 pagina's bij te lezen!! Wat is er in hemelsnaam allemaal gebeurd dat jullie zoveel gekletst hebben? Ik ga snel bijlezen dan ben ik over een paar dagen weer bij pffff stel kletsmajoren!