JAAAAAAAAAAAA lila, wat ontzettend fijn dat je een goede echo gehad hebt! Doet mee met vreugdedansje.
WAUW Lila, echt ongelooflijk. Dit had ik eerlijkgezegd niet meer verwacht! Wat ongeloofelijk fijn voor jullie zeg! >>danst mee<<
Jullie kletsen wat af, hou het bijna niet meer bij. Lila: super fijn dat het kindje er nog zit en leeft! Houden zo! Sterkte de komende dagen en fijn dat je vrijdag alweer terecht kunt. Meeting: volgens mij kan ik op dit moment alle zaterdagen wel. Misschien de 5e niet. Zondag liever niet, enigste dag met manlief... Indoor speeltuin is wel druk en veel met je kind bezig zijn, weinig tijd om echt met elkaar te kletsen denk ik? ...
Hier vanmiddag het telefoontje van het uitzendbureau gehad. De functie die ze ingedachte hadden was al vergeven, maar ze hadden nog wel een andere functie waarbij ik voornamelijk uit huis zou kunnen werken. Moet er morgenmiddag heen (uitzendbureau), dus ben benieuwd!
Hier voor het eerst totaal geen aandrang om te testen zo vreemd. Normaal test ik al dagen voor mijn ongie en ik heb er nu gewoon geen zin in. Ik denk dat het komt dat 2 van de 3 keer dat ik zwanger was een vmk is geworden en ik gewoon niet goed meer durf. Misschien als ik een aantal dagen over tijd ben?
Zoooo, na een tijd heel druk geweest te zijn wordt het hier nu wat rustiger. Afgelopen weekend moesten we het familieweekend organiseren, was erg gezellig maar ook erg veel werk mee gehad. En merk nu pas dat ik daar geestelijk ook erg druk mee was. Maar vanaf nu wordt het echt rustiger, we hebben nu ook eindelijk wat weekenden voor de boeg waarin we niets of weinig hebben gepland. Heerlijk... Vinden jullie het goed als ik vanaf hier weer mee ga schrijven? Ik lees meestal wel mee via de mobiel maar dat reageert zo lastig.. Maar ga vanaf nu weer wat vaker proberen om dit wel te doen.
Dan wacht je toch nog even een paar daagjes af? Ik kan me voorstellen dat het onbevangene er dan wel vanaf is. Ben je meestal heel regelmatig?
Ja ik wacht het nog even af inderdaad. Ik ben normaalgesproken vrij regelmatig 26 a 27 dagen met een uitschieter van 31 dus het zou nog later kunnen als het weer 31 zou zijn. Mocht ik aandrang krijgen ga ik gewoon een test halen, ben nog heel de week vrij. (Ja, ik heb ze zelfs niet eens in huis gehaald hihi hoe is het mogelijk?) Ik ga nu naar bed, welterusten meiden!
Hoi hoi. Lilalief wat fijn meis op toch positief nieuws hoop vrijdag op net z.n mooie echo voor je. Meiden mag ik even klagen Weet doe het liever niet maar wil het even van me af tikken. Vriend is net thuis. Vanmiddag hadden we nog via de telefoon contact gehad en hij vertelde rond vijf uur terug te zijn. NOTTTTT> Opzich is dat natuurlijk geen probleem. Maar ik haat het als hij niet even belt dat hij later komt en mij in onzekerheid laat zitten. Daar door word ik zo onzeker. Hij is nu net binnen en ik heb hem even flink toe gesproken van dit flik jij mij al jaren niet bellen en dan weg blijven. Ja hij heeft ook tijd voor zich zelf nodig dat is ook geen probleem voor mij. Maar dat niet bellen o mijn gdv dan :x word ik zo boos. verdrietig onzeker en alles wat daar bij hoord. Gelukkig hielpen wat adem halings oeveningen je moet toch wat. Haha. Maar ik heb hem gezegt dit is de aller laatste keer dat ik dit pik. Dan mag jij mooi zelf voor je was eten en alles zorgen en mag hij lekker van 50 euro in de week benzine halen en eten. Ben zo kwaad. En niet meer op mijn zak teren. Ben ik te recht boos denk wel Ik zeg als ik weg ga dan overleg ik met jouw of het kan of mag. Ik ga nooit zo maar weg zonder te zeggen waar heen en laat altijd iets van me horen. Kortom ik overleg. En ik gun hem zeker zijn uitje maar BELLEEEENNNNN:x
Pnir, natuurlijk kun je je verhaal hier kwijt. En afspraak is afspraak denk ik altijd, als het anders loopt, prima, maar bel even. En een half uurtje later is heel anders dan nu, 4,5 uur later thuis. Dus meid, je hebt groot gelijk dat je daar boos over wordt.
Dankje meis. Dit laat weer eens zien waarom ik sterker moet worden. Dit flinkt hij mij al 12 jaar.Toen we getrouwd waren een lat en nu onofficieel samen wonen grrr. Hij lijkt maar niet te leren dat hij van zich moet laten horen. En hij denkt dat hij de macht heeft. Omdat ik een angstig ben om weer met me kindjes er alleen voor te komen staan. Nou ik heb hem net verteld ik zoek gewoon de hulp bij wie ik hulp hebt en desnoods gaat k drie dagen naar de kdv om het voor me zelf haal baar te houden ik heb hem niet nodig om het weer alleen te moeten doen. Die arm van hem om me heen die voel ik toch al nooit. Het enigste is dat hij gewoon lief is voor de kinderen maar. Daarnet toen ik boos was ik zeg je behandeld mij als een zakstr.nt daar lijkt het op. Hij hoeft hier nooit mee te betalen aan wat dan ook( hij heeft het geld niet eens) Van de week had hij een zwart klusje. Leuk voor hem prima. Toen hij terug kwam zeg ik van zo krijg ik ook nog wat. Nee zegt hij voor me auto:x Eerlijk gezegt zit het me dwars. Mijn vader zegt vaak meis het mes snijt aan twee kanten. Maar als ik eerlijk ben dat gevoel heb ik niet helemaal. Door dat ik kamp met mijn psyg problemen. Maakt hij misbruik van de situatie. Tuurlijk ik leun ook op hem maar het dus net zo goed andersom. Soms snap ik na 12 jaar nog steeds niet waarom ik de moed niet heb om defenitief met hem te breken. Ooit had ik die moet wel. Gingen we samen verder in een soort Lat. In het weekende kwam hij dan langs voor Arun en soms nam hij hem mee. Nu kan dat zelfs niet. Hij heeft een kamertje in Den haag van hoog uit 12 vierkanter meter. Kan zelfs mijn kids dan niet met een gerust hart mee geven. Waar moeten ze dan slapen? Dan komt het er op neer dat ik hem hier moet ontvangen om hem de kinderen te laten zien? Zo lastig allemaal. Wie weet wat voor kracht ik nog her vind om verder met me kindjes alleen te doen. Ik heb het al eens gedaan. Waarom waarom kan ik dat besluit weer niet eens nemen. Waar ben ik bang voor. Als hij weg is. Dan is er buiten het kdv of heel soms me vader of me moeder na niemand die me wel eens zou helpen met de kinderen. Houd dat met tegen? Het gaat nog jaren duren voor hij uit de schulden is moet ik dan nog jaren hem onderhouden. Steunen. Hoe lang moet hij mij nog steunen met de kinderen. Ik weet het ook niet meer. Morgen komt iemand van de hulp en dan ga ik het met haar toch eens goed er over hebben. Het sanario van alleen verder met me kinderen en zorgen dat ik het goed alleen kan doen. Arun van de week ik zeg wat vind jij er van als papa weer weg gaat hij zegt leuk Wat zeg ik ja zegt hij het was leuker zonder papa in huis o zeg ik. Ja zegt hij alleen met Karishma er bij was wel moelijker maar voor dat was jij leuker mama. Wat zegt mijn kind eigenlijk tegen mij. Was ik leuker toen papa soms kwam dan dat papa elke dag er is.
Pnir, hier zul je echt zelf een besluit in moeten nemen, maar voor jou in ieder geval een dikke knuf en sterkte!
ff snel bijgelezen, als lydia klaar is met drinken nog x verschonen want ze heeft weer liggen poepen. En dan lekker mn bed in
Dankjewel voor jullie enthousiasme en medeleven nogmaals! Ik voel het enthousiasme nog maar half, het voelt zo kwetsbaar nu allemaal.. Probeer de draad weer op te pakken waar ik een paar dagen geleden gebleven was, als dat lukt! Verder even geen puf om te reageren.. Dikke knuffel allemaal en tot morgen! Truste..