Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk! ben benieuwd!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik denk jochie;)

3. S heeft inmiddels: (heb een overzicht gemaakt ivm vragende opa's en oma's, wat heeft ie al??)

Lego, politie en brandweer:
    Motoragent op motor 5679
    Brandweerkazerne 5601
    Politiebureau 5681

Lego Ville:
    Auto met Caravan 5655

Lego Boerderij:
    Boer met traktor 5645
    Boer met varken 5643
    Kleine boerderij 4975

Lego Dierentuin:
    Dierentuin 5634

Lego Bouwplaats:
    Graafmachine 5650

Lego Trein:
    Grote Treinset 5609
    Losse spoorrails

Lego Bouwplaten:
    3 Bouwplaten 2198
    2x Grote Bouwplaat 2304

Lego Cars:
    Bliksem Mc Queen 5813

Mede mogelijk gemaakt door mijn moeder die volgens mij een ware duplo tick heeft :D :D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dank je!
    koorts zakt niet:( wel blijft ze goed drinken en kwa gedrag zou je het ook niet zeggen, ze kraait er lustig op los!:D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lief!

6. Leuk om te horen, wie nog meer?

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lila wel laten slapen he:p

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi, tegenstrijdige trien:D hopelijk heb je snel zekerheid!

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wow he! dat is veel! maar wel gaaf! (als hij er mee speelt:D)

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Die was uit logeren! ;)

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, ben weer bij:) de mannen slapen, wim wil om 1u ofzo weer gaan varen, hebben nog 20/21 uur te varen:(
    Lydia sliep net, maar ik wilde dr nog ff shirtje aan doen voor de nacht (en dan alleen nog lakentje ipv lakentje+deken) en nu is ze weer klaarwakker, ligt heerlijk naast me op de bank te spelen en dr handen op te eten onder het produceren van een hoop geluid:D

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aha...:D

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hier Trien.... hihi.
    Ahhh wat een dotje! Handje zijn dus erg lekker. hihi. Hoe is he met haar koorts?

@ Bloem, meisje hihi

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    s champagne. De vrouw zegt: "Hoe vindt u dat nou? Ik bestelde zojuist ook een glas champagne!" "Wat een toeval," zegt hij, "dit is voor mij een bijzondere dag, ik heb wat te vieren." "Voor mij is het ook een een speciale dag en ik heb ook wat te vieren!" zegt de vrouw. "Wat toevallig," zegt de man. Terwijl zij hun glazen klinken vraagt hij: "Wat hebt U te vieren?" "Mijn man en ik hebben jarenlang geprobeerd kinderen te krijgen en vandaag vertelde mijn gynaecoloog me dat ik zwanger ben!" "Wat toevallig," zegt de man. "Ik ben kippenboer. Jarenlang waren mijn hennen onvruchtbaar, maar vandaag leggen ze eindelijk bevruchte eieren." "Dat is fantastisch!" zegt de vrouw, "waardoor werden uw kippen opeens zo vruchtbaar?" "Ik heb andere hanen genomen," antwoordt hij. Ze glimlacht en zegt: "Wat een toeval!"

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Keesje liep met zijn vader in de dierentuin. Toen ze bij de ooievaars aankwamen zei de vader van Kees: "Kijk Kees, deze ooievaar hier heeft jou vorige week een zusje gebracht." Kees zei toen tegen zijn vader: "Er lopen honderdduizend mooie vrouwen op de aarde en jij gaat met een ooievaar naar bed?!"

16. Donder, ik duim m'n duimen blauw voor je!!!

Wanneer ga je testen?

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Een echtpaar met een kind van 8 jaar wonen in een kleine appartement in de binnenstad. Het echtpaar wil een keer echt de liefde te bedrijven. Ze willen toch ongestoord hun gang kunnen gaan, maar vanwege de krappe woning besluiten ze maar om hun zoontje op het balkon te zetten. Om het zoontje bezig te houden moet hij vertellen wat hij allemaal ziet.

Wanneer het echtpaar aan de gang is, beschrijft het zoontje inderdaad wat hij ziet: "Er komt een ziekenauto voorbij." "Een mevrouw koopt 2 broden tijgerwit op de markt bij de bakker." "Jort heeft zojuist een nieuwe fiets gekregen." "Bij de familie de Wit zijn ze ook aan het vrijen."

De vader en moeder springen overeind en vragen aan het zoontje: "Hoe weet jij dat?"

Zegt dat zoontje: "Kijk maar. Hun zoontje staat ook buiten."

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bloempje, ik denk meid.

@receptjes, klinken allebei lekker.

@wiegje, is het oude familiewiegje. Heb er zelf ook ingelegen ;).

@sint, hier vieren we het zaterdag met zn drietjes.

@duplo/lego, hier hadden we vroeger thuis heel veel. Hadden op zolder een grote legostad gemaakt. Vind het nu nog steeds leuk ;).
    En zo heel veel anders is die oude duplo toch niet, minder kleurtjes en wat andere dingetjes. Stijn speelt ermee bij oma, dus het is wel handig als het daar blijft.
    Die trein vind ik idd ook het leukste, nu nog ff manlief overtuigen.

@speelgoed, ik word soms een beetje gek van mn man, dat hij altijd loopt te zeuren, dat Stijn al zoveel heeft en dat ik dus voor de Sint niets hoef te kopen. Mja hij heeft misschien ook wel veel, maar sommige dingen speelt hij amper meer mee, omdat hij daar te oud voor wordt plus ik koop amper wat voor hem, hij krijgt wel regelmatig wat van zn oma’s. Maar ik vind het ook leuk om dingen voor hem te kopen.

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Als ik de 29e niet ongi word, de 30e
    And thanks:D

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja ze ligt echt heel de dag al te kluiven! en ze probeerd van rug naar buik te rollen, zo grappig! En als ze lacht krimpt ze helemaal ineen:D
    Met de koorts is het bagger, heel de dag in dr romper laten liggen, laagste wat ik heb gezien was 38,1:( maar wil dr eigenlijk ook geen zetpil geven omdat ze wel vrolijk is en goed drinkt

Deel Deze Pagina