Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Echt waar?!?
    :$:(

Tja, kan er niets aan doen... :):D

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa,

Ga even zitten als je dit leest.

Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getroken met mijn nieuwe toffe vriend. Ik ben pasioneel verliefd en het is best een vriendeleike jongen, ondanks zijn piersings, tatoeasjes en zijn groote moter.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwagting en Ahgmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdeleike onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes...

Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden. Ahgmed is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en XTC en dus ook ons eigen productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelv ook een klijn beetje koke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch ook wat meebetalen... Ik vraag je verder te bidden dat de wetensgap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn Ahgmed toch nog kan geneezen. En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 16 en kan al heel goet voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen op zoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Hester. XXXXX

P..S. Papa, ben je er nog en ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Annefleur en wil allen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. Het mijne ligt op het nachtkastje.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja. zit met 1 hand te typen dus soms verkeerde toets;)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hendrikje ging met zijn vader en zijn moeder voor de allereerste keer naar het naaktstrand. Ze liepen wat rond over het strand. Hendrikje's vader ging alvast naar de zee. Hendrikje keek wat rond en vroeg toen aan zijn moeder: ''Waarom hebben sommige vrouwen grotere borsten dan anderen?" Zijn moeder dacht even na en zei: "Hoe groter de borsten, hoe rijker de vrouw is."

Een minuutje of drie later vroeg Hendrikje: "Waarom hebben sommige mannen grotere jongeheren, dan anderen?" Zijn moeder keek wat moeilijk en zei: "Hoe groter de jongeheer, hoe intelligenter de man is." Om te voorkomen dat Hendrikje nog meer van zo'n rare vragen zou vragen, zei Hendrikje's moeder maar dat hij papa moest gaan zoeken.

Even later kwam Hendrikje alweer terug. Zijn moeder vroeg: "Wat was papa aan het doen?" Hendrikje antwoordde heel wijs: "Papa praatte met een rijke vrouw en werd steeds intelligenter!"

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Jantje komt tussen de middag uit school en vraagt aan zijn zusje: "Pappa en mamma liggen zeker nog steeds op bed?" "Ja," zegt zijn zusje. Daarop besluiten ze samen de lunch te eten zonder hun ouders en na de lunch gaat Jantje weer naar school.

's Middags komt hij weer thuis en vraagt weer aan zijn zusje: "Pappa en mamma liggen zeker nog steeds op bed?" "Ja," zegt zijn zusje verbaasd, "maar waarom vraag je dat?" "Nou," zegt Jantje, "pappa vroeg vanmorgen om de vaseline en toen heb ik hem stiekem Bisonkit gegeven!"

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Jantje komt thuis met een slecht rapport. "Voor zo'n rapport lijkt een flink pak slaag wel op zijn plaats!" zegt vader boos. Jantje antwoordt: "Dat lijkt me een goed idee pa. Ik weet wel waar de meester woont."

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm, lijkt me niet goed glijden:D

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mijn kinderen houden ervan om op het internet te surfen. En om ervoor te zorgen dat ze hun wachtwoorden niet vergeten, schrijven ze die op Post-it briefjes. Ik zag dat hun wachtwoord voor de Disney website "MickeyMinnieGoofyPluto" was en ik vroeg ze waarom het zo lang was. "Omdat," begon mijn zoon uit te leggen, "ze zeggen dat het wachtwoord minimaal vier karakters moet hebben."

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    oh oh...:D

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    geen idee, doe het zelf ook:D

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    hihi :D

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    meis, ik ga naar bed. morgen n drukke dag. zucht. liefs!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Slaap lekker donder!

K ga zo ook maar naar bed, ben weer eens kotsmisselijk...bahbahbah!!

Slaap lekker dames!

15. Ik ga zo ook slapen. Trusten!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    truste!

ik ga ook zo als lydia doorslaapt als ik dr weg leg

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb alleen nog geen zin

18. Balen dat je er al zo vroeg last van hebt. Het is echt niet leuk :(

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja idd... eerst waren het lichte vlagen, verdeeld over de dag, die weg zakte na wat eten... Nu lijkt t per dag erger te worden en vooral 's avonds heel erg... :(

20. Ik had het ook 's avonds het ergst, komt door de vermoeidheid denk ik. Wat eten hielp wel en later alleen nog maar tabletjes.

Deel Deze Pagina