betrapt worden: ik heb dat metd e pubers. Die weten ook echt wel beter. Dit weekend waren we kinderloos maar de oudste kwam even wat halen. hoor ik hem zeggen terwijl ik nog in ebd lag: waar is C? dus mijn vriend: in bed. Zegt T: ohhhh pa, nou dan ga ik snel en gilt naar mij: doei C Enne, wil wel een broertje he
ja leuk he haha. Karishma het liedje van de wielen van de bus. De buschauffeur doet toet toet toet dan wijzen we haar neus aan en nu loopt ze vaak toet toet toet haha. Schaapje schaapje heb je witten wol. Of moriaantje zo zwart als roet ging eens wandelen zonder .... zegt ze hoed zo grappig. van brrr koud zit ze brrr koud haha. Nieuw woord is nu stoel. Ze heeft gisteren van opa een tweedehands keukentje gehad alle baby.s bumba.s gaan mee koken en eten bumba eten baby drinken ahha
haha ja arun glunderde helemaal van oor tot oor gisteren avond van zo heb jullie echt betrapt haha Hij zou zeggen ik wil geen broer of zusje meer hoor. haha
Ik heb het over de rijn hier. die staat hier in oduerkerk aan de rijn ect echt heel erg hoog. (geloof je meteen hoor maar viel mij op zeker na jouw verhaal)
Zowel bij Dinand als bij Fabiënne had ik super veel afscheiding. Om gek van te worden hihi. Dus hier was dat ook positief.
Bellie: hoe was ej meeloopt ochtend? Baby hier: wil echt wel heel graag, en de kids gelukkig ook. Ze willene cht graag een broertje maar zijn ook erg blij met een zusje. Als het zo zal zijn nu, is het een mega wonder en bijzonder gewenst maar echt aan het proberen ofzo zijn we zeker niet. Daarvoor zal technisch egzien eerst de knoop eruit moeten. Echetr voel ik me ook al een week "raar" heb ineens weer last van me rug en brosten en in me buik voel ik van alles behalve ongi worden. Zal wel in me hoofd zitten hoor
nou, ik ga mn was nog maar eens ff wegwerken. En ik word hier geplaagd, wim deed net een duploblokje tussen mn kleren en nu doet daniel het na Misschien tot straks!
Zo, heb wel alles bijgelezen, maar niet overal op gereageerd! Middag trouwens hihi. Zag leuke foto's voorbij komen van bloem, SM en nelta! Eeehm...donder, SPANNEDDD! ik duim voor je wijfie! En dan eeeeh...Guppie: hoest met je kleine meisje? En eeeeh....jaaaa eeeeeeeh...uuuuhhh weet niet meer hihi. Meeloopochtendje was su-per! Lijkt me echt heel leuk om daar te werken. Was wel leuk, want moest meelopen met mijn buurvrouw. Tijd ging snel, en het lijken me hele leuke collega's. Er zijn nu in totaal 5 tot 6 mensen die een ochtend mogen meelopen, en daar worden er 2 voor uit gekozen die door mogen gaan. Daarna moeten mijn buurvrouw en haar andere directe collega de doorslag geven. En ik hoop dan toch dat ik een streepje voor heb bij mijn buurvrouw. Ze vond zelf dat het erg goed ging (heb eigenlijk alles al gedaan en snapte het in 1 keer, nu alleen nog snelheid opbouwen!). Moest alleen wel even slikken toen ik een telefoontje kreeg. Ik verstond dat hij een infectieprobleem had. ik herhaalde dat nog en hij zei jaja dat klopt. Mja omdat ik het antwoord niet wist heb ik gevraagd of hij een momentje had. Toen ik hem later weer aan de telefoon had voor een afspraak te maken zei hij: ik betwijfel of je me wel goed verstaan hebt net! Hoezo meneer? Nou ik zei namelijk geen infectie maar ERECTIE. Whahahaha *proest* das een beetje een domme fout he hihi. En die man nog: Je weet wel, een echt probleem wat bij mannen hoort. *proest* jaja meneer ik snap u hihi. Hij kon er gelukkig zelf ook wel om lachen. Maar wat ze daar bij de Fysio nou aan kunnen doen *grinnek*. Sinterklaas (ohja, dat wilde ik net zeggen hihi), hier vieren we het aankomende zondag bij m'n schoonouders. We hebben voor Dinand 2 kleurboeken, nieuwe stiften, een aanwijsboek/woordenboek (met zo'n grote plaat in het midden dat ze de dingen moeten aanwijzen, een treinset die op batterijen werkt, een puzzel van Bumba, en een grote pratende bumba! Voor fabiënne heb ik een acticity knuffel, een nachtlampje van hello kitty, en een kick and play piano van fisher price! Nu hebben schoonzus en schoonouders ook een berg aan cadeaus gekocht, dus ze zullen wel weer goed verwend worden denk ik!
Van het weekend een eeerug druk weekend gehad. Zaterdag verjaardag van me broertje en gister verjaardag van me neefje die 1 werd en mannetje zijn oma. Eerst helemaal naar veldhoven gereden, 2 uurtjes daar gezeten en weer terug naar huis. Meteen door naar oma en om half 8 zaten we uitgeput thuis op de bank hihi. Maargoed, was een erg geslaagd weekendje! Nu komend weekend sinterklaas! Heb er zin in hihi. Vind het nu veel leuker om weer sinterklaas te vieren hihi.
Zo ben net terug uit het ziekenhuis... Liep uit, pffff!! Hij heeft gekeken in haar oren en keel, en zei meteen: ik adviseer keel en neusamandelen te verwijderen en oortjes door te prikken want zit vocht... *slik* oke dan doen we dat, als t maar beter wordt! Dus meteen afspraak gemaakt, meisje wordt 8-12 al geholpen. Erg snel! Daarna meteen door naar anesthesist, gelukkig was er nog plek en door naar t lab. Moest ff bloedprikken voor hb, als ie te laag is krijgt ze nog ijzertabletten/drankje ivm eventueel bloedverlies tijdens operatie. Ze heeft geen kick geven. Zo trots op mijn kleine meisje!!