SM: aaah, zielig voor jaylin, maar inderdaad, als ze zich er maar beter door gaat voelen! 8 december is volgendeweek al! Donder: grinnek, kinderballetjes? Wat is daar anders aan dan normale balletjes?
hahaha! ik had afgelopen maand heel veel witte afscheiding.. maar toch ongie geworden uiteindelijk op dag 40. bij T kan ik het me niet meer herinneren! ...
@belliebel:meissie is heel de dag al koortsvrij, heeft uitslag op buik en rug en is humeurig benieuwd of je de baan krijgt. @SM: dapper meisje! hopelijk heeft de operatie veel nut! @wahaha kinderballetjes! krijg er wel heel vies beeld bij @ah, meisje is weer wakker, ga dr maar ff bij daniel in bad gooien! dan zijn ze vast schoon voor vanavond en in pyama
Supermummy, zo dat is snel zeg. En wat goed dat Jaylinn zo goed heeft meegedaan. Succes volgende week iig. Gup, fijn dat Lydia weer koortsvrij is. Gefeliciteerd met Wim en een leuke avond vanaaf. Bellie, fijn dat het meeloopochtendje is bevallen. Hopelijk krijg je die baan ook, wanneer hoor je meer? @duplo, is ook voor meisje hoor. Je hebt dierentuin, boerderij, ziekenhuis en ik had vroeger ook zon soort huis als de link van gup en heb er super vaak meegespeeld. @zingen, hier s morgens in bed, dan hoor je lalalala enz. Verder kent hij de gebaren bij in de maneschijn, maar qua tekst blijft hij vaak bij het eerste woord hangen en roept dat heel hard Hier ook een middagje ziekenhuis gehad, maar we zijn allemaal weer goedgekeurd. Stijn hoeft voorlopig nog geen bril en met mij en de beeb gaat het ook goed. Bloeddruk netjes 120/60 en het ligt nu helemaal vast, dus dat is ook mooi. Stijn zat ook vol verbazing naar de echo te kijken, was wel leuk om te zien.
doetie het bij jou nog? bij mij is het geluid kapot dacht eerst dat het aan de batterijen lag, nieuwe erin gedaan, maar doet het nog niet alleen de lichtjes. Maar hij rammelt ook nu Ben alleen de bogen van speelkleed kwijt
hm. 5de ziekte is het sowiso niet. 6de ziekte twijfel ik over omdat ze het hebben over 39graden koorts of hoger, en ik heb geen 39 gezien. En het duurde 2 dagen ipv 3-5dagen De zesde ziekte is een besmettelijke infectieziekte die voorkomt bij babys en kinderen in de leeftijd van 6 maanden tot ongeveer 3 jaar. komt dus ook niet overeen. hm, weet het ook niet. Plaatje komt wel weer overeen. Zesde ziekte zulke vlekjes heeft ze, vooral op de buik
Bellie: zoals op facebook ook al geschreven lijkt mij dat inderdaad een erg leuke baan bellie! veel succes en wie weet heb je inderdaad een streepje voor! Erectieproblemen: dit heeft vaak met zenuwen in de rug te maken Goed gedaan Jaylinn@ hoop dat het voor haar ook goed uitpakt SM! Druk weekend: heir de hele rest van de week! morgen laatse dingen doen en waarschijnlijk morgenavond naar me mannetje. Woensdagavond komen zijn ouders oppassen en gaan we naar Moke, donderdag is de oudste jarig, Vrijdag is het jongste nichtje jarig, Zaterdag verjaardag oudste vieren bij ons (zijn het weekend weer met zijn 5jes) en zondag sinterklaas vieren bij mijn ouders. Dondersteen: :d je ehbt de lolbroek aan dit weekend
Gup: bij mij doet het hondje hetnog wel, de normale melodieën, maar die mozartdingen doen het niet. Althans, de ene keer wel, de andere keer weer niet. Denk dat het draadje wat naar zijn oor loopt kapot is ofzo! Weet niet of de 6e ziekte bij jongere kindjes voor kan komen. Misschien weet SM dit. Misschien is het een mildere variant ofzo? AAAARG, heb Dinand net op bed gelegd, nu loopt hij in zijn bed te schreeuwen: Maaaaaaamaaaa, maaaaaaama, auw auw auw, KYYYYYYYJA (kyra de poes). Kyra ligt naast me op de bank en kijk me echt zo aan van: Hij zoekt het maar uit! En zo denk ik er precies zo over hihi. Wat betreft dat auw auw auw...hij denkt dat als hij auw roept ik wel kom! Hoe bedoel je ik manipuleer de boel whaha. Nou mooi niet dat ik kom meneertje. Oh, en nu issie liedje aan het zingen whaha, de aansteller hihihi.
Guppie: is dit niet de 6de ziekte? die heeft ook eerst koorts en dan rode vlekjes. lieve foto's! Duplo: bedankt voor de link, echter wel heel erg duur he. vind ik dan
Gup: L was ook jonger en kwam ook niet aan de 39 graden hoor. ga uit van de vlekjes dat zegt meer! Ladytijger: mooi!