Geef niet meis. Als je dicht bij had gewoond had ik persoonlijk even langs gekomen om je en dikke knuffel te geven. We zijn er hier voor je. Knuffel.
Ik heb zoooo slecht geslapen vannacht... Ik hoop vanavond beter te slapen... (dit was een inleiding...) Ik ga weer een poging doen om naar bed te gaan. Welterusten lieve schatten! Ik hoop dat jullie ook lekker zullen slapen!! En jullie kleine schatjes!
Slaap lekker. Bid idd dat k door slaapt vannacht was het weer feest. Heb het vriend laten uit zoeken als ik er bij uit gaat dan is ze veel sneller wakker en dan hebben we weer een nacht dat we allemaal niet slapen. Vind het ook wel sneu voor hem maar hij is s nachts de rustige van ons twee en word altijd boos op mij omdat ik het dan niet goed doe. Oke prima dan doe je het ook maar lekker zelf ook en blijf ik in me bed liggen
zo is het en misschien extra tijd met de kleine straks als die geboren is een extra lange zwangerschapsverlof. Er zitten altijd positieve kanten aan een verhaal. En ik geef je een tip voel je na de geboorte nog niet honderprocent en gooi je in de ziekte wet en rust goed uit met de kinderen. snapje