Ik zou het echt niet weten.... Dat is onder andere ook iets waar ik mij zenuwachtig over maak (ik ga het NIET weg laten halen! Als) Ik denk dat hij erg moet wennen aan het idee. En misschien gaat hij mij de schuld geven. Maar ik was niet diegene die het jasje uitdeed... als je begrijpt wat ik bedoel We waren toch echt met z'n 2e. Maar het was voor het zingen de kerk uit... zoals men dat placht te noemen... dus als het zo is dan is het echt heel bijzonder....
terug. Nog niets. hihi Manlief had mij geplaagd! hij had de kraan boven een plant op het aanrecht laten staan. Dus ik zette dat ding aan en overal allemaal water.... Oepser de poeps! hihi
Nee, wil t zelf eerst weten. Anders maakt hij zich ook druk ook misschien niets. Grappig zo op mn mijn mob in bed ff kijken.
Goede morgen. Ik hoop dat iedereen lekker heeft geslapen. Incl de kleintjes. Ik in iedergeval beter dan gisteren. Moet me nu snel klaar gaan maken voor de dag. Dag lieverds!
Ik lig al effe wakker maak me zorgen over de toekomst. solliciteren met 2 kids pfffff hoe moet ik dat doen. moet ze denk maar opgeven voor een kdv ofzo. ik vind het zo oneerlijjk. sem slaapt nog gelukkig. ik mag straks weer naar de vk
Goedemorgen, Ninja, knuffel meid! Donder, vandaag al een testje gewaagd of toch morgen pas? Hier, was het erg vroeg vanmorgen. Stijn was om half 6 al wakker en was heel zielig aan het huilen, dus toch maar bij hem gaan kijken. Lag aap naast bed, maar toen wilde hij met mij mee, dus nog ff bij ons erbij, manlief moet er toch om 6.15 uit, maar ja het was toch wel vroeg. Vandaag maar lekker rustig dagje, Stijn is naar het kdv. Vanavond wel notuleren en dat wordt meestal wel laat, dus vanmiddag nog maar ff een tukkie doen.
Goedemorgen Pnirmal ik weet dat een operatie aan amandelen veel ingrijpender is en meer pijn heeft daarna. Maar uiteindelijk zal ze er op vooruit gaan ipv dat ze zo blijft sukkelen. Tis voor me meisje ook niet fijn om zo verkouden te zijn en vaak keelontstekingen te hebben. De kno arts gaf het advies al vrij snel dus ik ga er niet vanuit dat ie dat zomaar zegt. Daarbij heb ik t gezien bij andere kindjes die ook dezelfde dag als devin geholpen werden. Ninja dikke knuff meis!! Valt idd niet mee zo 2 dagen voor je verlof, wat een rotstreek!! Veel succes/plezier bij vk!! Nelta lekker rustig daggie vandaag dus! Lekker toch!! Hier redelijk geslapen, wel weer erg misselijk geweest, en nu komt t ook alweer opzetten... bah!! Zometeen meisje naar PSZ brengen, dan ff me werk bellen en zorgen dat ik vanaf donderdag vrij ben. Verder geen dingen gepland...
@bellie, tja dinand blijft er 1 van het manlijk geslacht he: @wow ladytijger, mooie buik al zeg! @back: tis ook niet het goedkooste speelgoed. Marktlaats? ach weet je, het maakt me niet veel uit wat het is, kan er nu toch niks meer aan doen @ninja, dat is zwaar kl*te! @donder, ik pakte vaak gemiddelde van laatste 3x... @nelta: bij de 6e ziekte hebben ze eerst koorts, ga er maar vanuit dat dat het is. Daniel heeft het volgens mij al gehad, lang geleden die is alleen snotverkouden en strontvervelend... @nacht: lagen net halfuur, lydia wakker, die na 1,5u eindelijk in dr bed gekregen, word daniel na 2u wakker die dacht dat het al ochtend was. Gleukkig wel weer gelijk obed kunnen leggen en sliep zo weer verder. Verteld wim net dat hij daniel vanochtend ook nog op bed heeft gelegt, die lag op degrond te slapen
Thanks meiden voor jullie leuke reacties over mijn buik. Ninja het is niet gek dat je er nu helemaal door heen zit. Je hebt zo hard voor hun gewerkt zelf toen het eigenlijk niet meer ging. Dikke knuf meid. Donder spannend. Hier vannacht super slecht geslapen. Heb tot ongeveer 3.00 wakker gelegen terwijl ik super moe was. Ik had om half 2 ook maar weer de tv aangezet want ik lag toch alleen maar te woelen. Vanmiddag met manlief naar het ziekenhuis. Die moet voor het eerst naar de orthopeed. Eens kijken wat die zegt over de pijn klachten van mijn man. De huisarts dacht aan een ingescheurde pees in zijn schouder. Maar hij loopt er nu al ruim 2 maanden mee en de pijn gaat maar niet weg. ( leuk hè mannen die voetballen en onderuit gehaald worden)
Vanmorgen manlief verteld dat het zou kunnen zijn dat. Hij had al n vermoedde. Hij wil het nog steeds niet, zei hij. Gespr was wel goed hoor. Niet gemeen of wat dan ook. Wel ok gevoel over. Als ik n test heb gedaan praten we verder. Ik heb m gezegd dat ik het dood eng vind. Hij ook.
Was het helemaal vergeten maar wat een mooie buik heb je al. Ninja vervelend meis dat je zo rot geslapen hebt. Kan me er wel iets bij voorstellen. Super m snap zeker dat je die operatie laat doen. Was geen kritiek. Gup Daniel op de grond arme kind En hoe is het met Lydia en hoe was het verjaardags feestje gisteren avond? Taart benodigdheden nog gekregen. Donder werk ze. Hier een goede nacht gehad heb k wel gehoord een paar keer van nacht maar ze is wel lief verder gaan slapen. Ze zit nu met een bakkie chipjes voor het zandkasteel daar is ze helemaal gek op het zandkasteel. Mama toto Fijne dag allemaal.