Spannend meis hoop diep van binnen dat dit ongelukje toch raak is geweest. Ook al vind hij het nu nog niet echt leuk soms moeten mannen over gehaald worden ik duim voor je.
wil wel verder kletsen maar ik vermoed dat k me niet lang met rust laat ze staat van he mama mag ik ook op de laptop O ze is gaan zitten op haar zelf gemaakte poppen bedje met mijn beker koffie.( leeg) en gaat ze denk haar baby.s te drinken geven I hope so.
tja, hij is er waarschijnlijk uitgerold lydia nog steeds koortsvrij, meer uitslag gekregen, en uit dr ritme door gisteravond verjaardag was gezellig, waren er toch nog best wat gekomen. Nee geen taarspullen meer gehad, maar wim had nog wel een taart meegenomen, dus had net genoeg! Had 2stukken over
zo, weer een wasdagje vandaag, heb weer behoorlijk wat liggen. Vanmiddag lossen. Moeten als 2de schip. Zou eerst 1uurtje er schip zijn, toen 3 en nu is het (naar eigen berekening) 6u er schip! Tmoet ineens gelijk opgezakt worden ipv in silo
Ik begrijp jou meestal prima maar hier snap ik helemaal even niks van hahaha. Jullie gaan als tweede schip dat begreep ik wel en waar gaat de reis naar toe weer Duitsland?
liggen in dordrecht. Ander schip heeft zelfde vracht (kunstmest) die ligt nu te lossen, daarna moeten wij. Nee hebben nu binnenlands reisje. Morgen in Wemeldingen laden, maandag in leeuwarden lossen