Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Bloempje: :D jij bent nu met je gedachten ergens anders :D

Ninja: jeetje wat een schrik! en wat een lekker mens ben jij ook he: eerst op andere reageren en dan: o ja, en ik heb...:D mutsie! en lekker niets doen vandaag hoor!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Lilalief ik denk dat je niet meer kan doen als afwachten nu. Bij lila heb je dit toch ook gehad? Ik hoop voor je dat alles goed is met je babytje! Sommige vrouwen worden ook nog gewoon ongesteld tijdens de zwangerschap misschien is dit bij jouw ook het geval.

sterkte in deze onzekere tijd

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik zag het nieuws van bloempje en daar moest ik toch op reageren haha:D:D:D:D:D

4. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hier: druk bezig met dingen plannen voor de overstap. KDV aan het zoeken en informeren en verder werk zoeken.

L is naar de kindjes en de fotograaf is er vandaag. ben zo benieuwd!

En als ik al die zwangeren zie krijg ik echt weer kriebels hoor. Wordt 30 in januari en blijf maar zeggend at ik niets wil maar zwanegr worden dan...toch wel errug leuk hihihi

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    back hopelijk vind je daar wel een baan!!!!! Wie weet is het jullie ook nog een keer gegund meid een mooie baby!!!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jaaaa bloempje gefeliciteerd!!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ninja jeetje meis das idd ff schrikken en niet leuk!! Gelukkig is met je kleine meisje alles oke!!

@ Lila he bah!! helaas kun je niet meer doen dan afwachten... sTerkte en dikke knuff!!

Hier net ff snel boodschapjes gedaan, ff naar action geweest... en nu weer thuis. Zo ff wat eten en dan aan opdrachten voor school werken... nu de kids lekker aan t spelen zijn heb ik daar mooi even tijd voor!!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik denk het, wat dat betreft is ze niet zeikerig met doorsturen dus ik denk dat het echt een kwestie van afwachten is.
    Ik weet niet zo goed waar ik aan toen ben nu, heb ook vreselijk rugpijn.. als het dan misgaat wil k het ook weten, dan kan ik er tenminste iets mee!
    Hier kan ik helemaal niks mee.
    Ik wordt er eigenlijk ook wel boos van, ik weet alleen niet op wie. :x

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Getver Ninja wat naar!!
    Jij hebt ook pech zeg..

Hoe is het nu dan met die galstenen enzo, is dat helemaal voorbij??

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja maar niet zo heftig en volgens mij ook korter :(

11. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

12. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, meid van harte!!!

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bloempje gefeliciteerd ik ga duimen voor een Ontzettende plakbeeb :D

14. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Jeuh, das schrikken zeg!! En nu?

15. Dankjewel!! :D en alle anderen natuurlijk ook!

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ninja gadverdamme jouw zit het ook niet mee.
    Maar ze moeten vind ik dan gewoon maar eens beter zoeken.
    Je word iedere keer maar weer afgescheept met we weten het niet of we kunnen niks vinden. Dat is toch geen oplossing. Sterkte meid dikke knuf.

Lila ik blijf duimen voor je

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Meiden net een heel goed gesprek gehad met me begeleider.

En ik heb een beslissing genomen.

Die is ik ga verder als een alleenstaande moeder die zelfs nu al een gevoel heeft van het moet gaan lukken.

Dus als hij opneemt zo:( zal ik hem vertellen dat hij zijn vrijheid terug krijgt en dat ik alleen verder gaat met onze kinderen. Hoe en wat ga ik nog met hem bespreken maar de kogel is voor mij door de kerk.

Dit was en is geen beslissing geweest van een paar dagen dit speelt al maanden.

Ik ga me zelf terug vinden. En ik weet zeker dat mijn leven weer een stukje zonniger word.

Bloem meis ik zit gewoon te huilen wat een leuk nieuws GEFELICITEERD. Dat alles goed mag blijven gaan en een super plak babytje.

Ben gewoon een emotinele muts.

Tonka meis dankje wel voor je opbeurende worden.

Voelt toch fijn om ergens je verhaal kwijt te kunnen. Wij vrouwen onder elkaar moeten sterk zijn en er voor elkaar wezen.

Top meiden en bedankt dat ik me verhalen hier regelmatig kwijt kon.

Zal wel weer klagen straks dat het zo zwaar is twee kids alleen ach dat komt ook wel weer goed.

;)

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ninja ik lees het pas net.

Het zit jou ook idd niet mee. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte er mee.

Waarom moeten mensen zo veel te verstouwen krijgen.

Dat gun ik niemand. Knuffel.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, is het wel slim om via de telefoon te doen, of snap ik het nu verkeerd? maar ik weet zeker dat jij er alleen ook wel komt!

lila, kan je de vk dan niet bellen of je nog keer mag komen om te kijken/horen of hartje nog klopt? dan weet je in ieder geval ìets...

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jeetje pnir moeilijke keuze! iig heel veel sterkte met het vertellen. misschien ook beter niet over de telefoon doen!

Maar gaan jullie dan verder als LAT

Deel Deze Pagina