Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja ik heb veel onderzoeken gehad maar er blijkt steeds uit dat ik niets makeer. Maar die pijn pffffff

2. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Pnir, je bent een dappere vrouw!! Klagen hoort er gewoon bij hoor, dat maakt je ook mens:) Iedereen klaagt en iedereen wil altijd meer of anders. Dat is ook goed en maakt dat je niet stil blijft staan maar blijft werken aan je leven en ontwikkeling. Zou je nu 100% tevreden zijn en klaar met alle wensen, was je dood. Dan ben je immers klaar in dit leven:)

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ja volgens die onderzoeken maar de symptomen zitten toch niet tussen je oren. Je geeft niet voor niks bloed op of heb erge pijn.
    Bah waarom geven ze soms zo snel op met onderzoeken

Pnir wat goed dat je de knoop heb doorgehakt.

4. Dankje Pnir! En goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje wel.

Nou via de telefoon is voor mij een stukje veiligheid. Ook dat de kinderen er niet tussen zitten. En hij is voorbereid. Hij kan ook agersief worden als het in huis in een plotseling gebeurt. Hij raakt natuurlijk zijn thuis kwijt.

Hij weet het nu. Net me moeder/vader gebeld en uit gelegd.

Hij reageerde koud zo als altijd. En ziet wel wanneer hij zijn spullen komt halen. Het liefst als de kinderen er even niet zijn.

Maar het lucht mij op. Het komt wel goed allemaal.;)

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ff snel, want ga zo weer in de tuin zitten in het zonnetje:D

@bloem: waaaaaaaah, gefeliciteerd! Je bent wel erg vruchtbaar zeg;) Geniet ervan!

@lila: vervelend meis van je bloedverlies. Je zult nu idd gewoon moeten afwachten, ik voel dat het goed komt! Dikke knuf!

@pnir: hoe is jouw gesprek gegaan? Ik hoop dat je een juiste keuze kunt maken.

@boni: welkom terug;)

@ninja: ook dikke knuffel voor jouw! Hoop dat het gauw beter met je gaat... Hoe is het met Sem? Kletst hij al wat meer? en hoe gaat het lopen?

@:(?? heb ff globaal terug gelezen dus vergeef me als ik niet iedereen benoemd heb. Ik wens jullie in elk geval een hele fijne dag toe met dit prachtige weer!

Hier vanochtend weer wezen zwemmen en de laatste dagen een uber zoet mannetje in huis. Tenminste weer gezelliger dan vorige week, dus wat dat nou was?

Vanmiddag ff naar de stad, er is kermis haha

Nou, fijne dag allemaal!

X

7. mammamia

mammamia Niet meer actief

Edit: lees net dit berichtje. Dus je hebt hem de deur gewezen? Denk dat je een hele goed zet hebt gedaan hoe moeilijk ook! Sterkte en een dikke knuf voor jouw! Je kunt het, je bent een sterke vrouw al denk je soms van niet!

Liefs!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dankje wel wederom alllemaal.

Arun is net thuis. Die heb ik even dicht tegen me aan getrokken en verteld van de situatie.

Weet je hoe hij reageerde;) mama ik vind het helemaal niet erg. Dan gaat hij niet meer zo lelijk tegen mij doen. En gaan wij het weer gezellig hebben. Jij bent niet zo streng en doet zonder papa er bij veel leuker. En dan mag ik meer;) tja het blijft natuurlijk een kind. Mag ik dvdtjes kijken van twaalfjaar haha;)

Zelfs over het voetbal vind hij niet erg. en hier vlak bij is een sporthal en heb het met hem er over gehad dan ga je lekker op judo of zo. Hij zegt ik oefen wel opschool met voetballen.

Ik heb gezegt ga kijken wat de mogelijkheiden zijn qua voetballen en daar ging hij mee accort. En heb hem iets leuks beloofd. Tja soms als moeder wil je je kinderen ook verwennen en dat ik zeker doen met mijn kindjes.

Komt goed allemaal.

Ik zeg ga je hem niet missen dan ja zegt hij maar ik mag hem toch nog zien ja zeg ik. Dus hij weet dat hij hem gewoon mag zien van mij ect ect.

En samen afgesproken ook over Karishma die is nog klein en beseft het nog niet. We gaan het met z.n drieeen doen.

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    ninja: werkzoekgebied had ik al ingesteld op hier en daar ;) en dat hopen we zeker, en zo niet zijn we gezegend met 3 mooie kids.

lilalief: dikke knuf!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mammamia sem gaat met sprongen vooruit haha rent al heel de kamer rond en kletst mijn oren eraf. Hij begint steeds meer woorden te zeggen zo leuk.

a lekker weze zwemmen met je mannetje heerlijk he. Denk dat we van de week weer met zijn 3en gaan zwemmen sem vind het zo geweldig nu kon ie zelf van de glijbaan af haha

11. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    pnirmal: dappere keuze hoor. knuf!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    pnir meid je komt er wel!!!! Ben wel benieuwd hoe die reageert

laura 28 hoe gaat het met je

13. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    pnirmal: kinderen spreken de waarheid he. moeilijk hoor.

14. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    Hier: net gebeld dat L een plekje op het kdv heeft per januari...

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

das al lekker vlug toch!!!! super

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vriendlief is hier de babykamer aan het schilderen! het word erg mooi. Ik wil nu de rest van de spullen kopen haha. We hebben niet heel veel meer nodig gelukkig.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    fijn dat het je oplucht:)

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Deze is van gisterochtend, fruithapje voor kraamvrouw

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En deze met banaan was voor meneer en die met kiwi voor mevrouw. Ze vonden t iig erg lekker!!

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    @ninja het gaat goed hoor! voel me op zich prima..wel erg moe nog en vandaag wat zeurende hoofdpijn...maar goed, mag er verder niet over klagen...
    las dat jij een heftig avondje hebt meegemaakt...hopelijk is de ellende nu voorbij wat dat betreft...

pnirmal, knappe keuze hoor en je komt er vast!

Deel Deze Pagina