Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goedemorgen
    hier gaat het bagger. Kreeg gisteravond hoofdpijn, is nog steeds niet weg en lydia heeft vanaf 3u al 6x gedronken en nu ligt ze alweer te krijsen dat ze drinken wil:( En speentje weigert ze pertinent dus dar loopt daniel nu mee. Misschien de andere maar uitkoken, die heeft andere vorm, misschien dat ze die wel wil. Heb ook geen zin om de hele dag met blote t**t te zitten

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ff HOI gillen.

(ben ongi en saggie. ENORM saggie.)
    bloed link hier thuis. hihi. liefs!
    tot later evt.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    alle zieken beterschap!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    arme donderman:(:D

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Gup, regeldagje???

Hier zijn de boodschappen alweer binnen, gelijk ff langs de prenatal gereden en daar een shirtje en jurkje voor mn zelf gescoord. Zo ff lekker tosti hawaii maken en daarna ff schoonmaken. En vanmiddag hebben we ook reunie van de zwangerschapsgym. Heb er wel zin in.

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Joepie mn kraampakket is binnen :$ NOT
    Er zat wel een boekje bij van Baby's eerste jaar van Pauline Oud en een opbergbox, maar van de rest van de inhoud word ik niet echt blij. :)

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi hier gaat het ook goed k is haar middag dut aan het doen.

Neefje en Arun zitten te wii en met strikte mond dicht van mij. Heb gezegt maak je nichtje of zusje wakker en jullie mogen de hele middag mee helpen k te vermaken haha.

K zelf is wat snotterig ik heb keelpijn en snot komt goed.

Vriend is laminaat bij kennissen leggen ;) nu juist met dat mooie weer had wel wat anders willen doen bijvoorbeeld even lekker naar het strand of wat ach ja je kunt niet alles willen.

Gisteren kleren gekocht voor de kinderen Arun moet nog een winterjas en schoenen en karishma nog schoenen en nog wat truitjes maar dat komt goed voor de rest al ondergoed rompers sokken mallotjes ect ect. Was toch nog even 150 euro kwijt maar Karishma heeft een winterjas.

Vriend zeg doe het met de uitverkoop. Ik kijk hem aan ik zeg dan zijn juist de maatjes van Karishma al uitverkocht en ik wil warme kleren VOOR de winter en niet met snelle sprong opzoek naar warme truitjes mallotjes ect ect haha.

Ja maar dan is het duurde ik zeg dan eten we wat minder chips haha. Bijvoorbeeld.;)

donder ongie en dan sjaggo sterkte er mee haha:p

Nelta zwangerschapsgym leuk. Al weet je al een hoop het blijft ook leuk om met andere zwangeren wat speciaals te doen. Veel pleizer er alvast mee.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:) Niet leuk vond mijn kraampakket ook maar zaai hahah niks echt leuks voor de baby bij echt basis.

Had een knuffeltje er in wel leuk gevonden. Of wat new born luiers of iets.

Gup wat Nelta zegt misschien regel dag je voor Lydia. Sterkte er mee.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Het is een reunie van de gym van bij Stijn. Eentje is er sowieso ook zwanger en voor de rest weet ik het niet.

Bij Stijn had ik trouwens een tummytub bij mn kraampakket, dus dat was ook wel handig. Die hebben wel een hoop gebruikt.

En voor 150 euro, schoenen, jas en kleren is heel netjes toch. Ik had net voor mezelf een shirtje en een jurkje bij de Prenatal en mocht al 50 euro neertellen.

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede middag lady,s

Zo alles staat gereed voor mijn verjaardag
    En ook de taart om mijn schoonouders te vertellen dat we zwanger zijn is helemaal af. Zal hem binnen kort wel even spammen.

Ik merk dat ik momenteel niet goed tegen brood kan. Ik word er echt gelijk misselijk van dus brood en beschuit moet ik dus maar even mijden. Onder de middag nu maar wat droge rijst met een beetje ketjap manis gegeten en dit bleef erin tot nu toe :)

Pnir lekker dat je weer even geshopt heb. Helaas ben je idd zo een smak centjes kwijt. Maar met alles wat je heb gekocht heb je het toch netjes gedaan hoor!!! :D

Nelta jammer dat de zwangerschapbox tegen viel. Was dit er 1 van je zorgverzekeraar of van de prenatal etc?

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het was echt mn kraampakket, met die geweldige kraamverbanden en zo :)

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo het was leuk vandaag met de meiden van de zwangerschapsgym. Kindjes hebben lekker buiten gespeeld; echt super nog zo'n lekker zonnige dag.
    Stijn was alleen wel snel moe en een beetje hangerig, dus ik hoop niet dat hij ziek gaat worden. Er zit nog een kies die bijna door is en hij heeft maar weinig gepoept de afgelopen dagen, dus wie weet heeft hij daar wel last van.

Ff een paar fotootjes spammen :D

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    denk het ja. En het schijnt sprongentijd te zijn... hoop dat ze vannacht wel veel slaapt

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier staat hij nog bijna compleet, te wachten op ongi. Als het net zo gaat als bij daniel zal ik nog blij zijn met die matrassen!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Oh, bij mij was het aardig op.
    Ongi stelde hier juist weer weinig voor toen.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kinderbijslag komt volgende week weer:D
    ik moet voor allbei nog, maar wachtt ff op kinderbijslag en we weer in duitsland zijn, vooral voor lydia:D of ze moet ineens hard groeien, dan moet ik wel want heb maar 1setje in de volgende maat:D
    iemand hier ervaring met leren slofjes bij zulke kleintjes?

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier viel vloeien erg mee maar ongi niet. Nu weer bijna niet gevloeid dus ben beetje bang voor ongi:)

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier duurde het vloeien 6 weken. Was de laatste weken niet veel meer, maar weg was het ook niet.
    Gelukkig pas na 8 maanden weer ongi hier.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Pnirmal idd netjes gedaan toch voor 150 euro...

@ Kleertjes: ik ga, als t lukt, ook altijd iets voordat kb binnen is, dan zijn alle maatjes ernog!! Morgen ff met me moeder naar v&d, ff kijken en de stad in! Ff gezellie met oma en kids!

@ Hier weer thuis. Was een slopende dag zeg!! Ten eerste liep t bijna half uur uit, dus bij mij gingen de zenuwen alleen maar erger worden... Ze heeft gekeken, kwam nog behoorlijk wat pus uit. Daarna foto'tje gemaakt en idd een zeer ontstoken kies. Heb nu 2 keuzes, wortelkanaalbehandeling of laten trekken? (k weet t niet) Moet nu goed blijven spoelen, met speciaal spoelmiddel... en dan donderdag terug. Krijg dan dormicum omdat ik zo gestresst en angstig was in de stoel, en maandag/dinsdag moet ik bellen wat ik wil... Best erg dus!! Mag ook niet zelf rijden, moet uur eerder komen en als ik thuis kom meteen naar bed, omdat het wel zeker 6 uur duurt voor t uitgewerkt is. Het is dus allemaal wat heftiger dan ik gedacht had...

Devin heeft nog steeds koorts, en net weer druppels gehad en zetpilletje. Nu slaapt hij lekker. Me meisje slaapt ook al lekker. De schatten!! Zijn zo lief en knuffelig!

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou voor een wortelkanaalbehandeling gaan denk ik. Zonde als je nu al een kies kwijt zou zijn.
    En dormicum is wel een aardig paardemiddel geloof ik, dus zoveel zul je er niet van meekrijgen.

Deel Deze Pagina