Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Pff dat heb je dan ook maar weer gehad haha.( ik lach wel maar ben vorige keer weg gegaan terwijl de verdoving al in me kies zat) voor een wortelkanaal behandeling die ik nog steeds moet laten doen en ben niet meer op die afspraak daarna verschenen. Ik wacht wel tot het pijn doet denk;););););) En beterschap verder en even lekker bijslapen vanmiddag.

Gup meisjes kleren zijn gewoon leuk haha, Maar vind het wel mee vallen hoor ook voor jongens is er meer dan vroeg. Met Arun toen ik zocht me gek. Als ik nu in de winkels loopt zie ik veel leuke jongens kleding is echt veranderd.
    Maar ja meisjes he die tiralatijntjes zo leuk voor Karishma van de week allemaal speltjes gekocht. zo leuk in haar haren. Dat is al lang dat haar van haar. Binnen kort haar eerste kappers bezoek denk ik. ga denk naar de kinder kapper.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    :$, ik zou er vanmiddag of morgen gewoon even achteraan bellen dat die 113 euro niet de afspraak was!

Viel het mee achteraf?

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben zo benieuwd hoe het bij lalalief is gegaan!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    SM: fijn datie er uit is!

pnir: ik zit met smart te wachten totdat lydia's haren lang genoeg zijn voor knipjes en staartjes:D had vanochtend haarbandje in gedaan, ook heel leuk! Blijft alleen nog niet helemaal goed zitten

5. Vorige keer had ze het ook gezien, toen zei ze een week voor ik moest testen al: volgens mij ben je zwanger.

Ze heeft net niets gezegd, al denk ik dat ze het misschien ook niet meer durft na vorige keer. Vorige maand vroeg ze wel of ik nog ongesteld was geworden, dus als ze even doorrekent weet ze wel dat ik nu ongie zou moeten zijn.

Ik heb haar net even in de tuin geholpen. Gras gemaaid en de kantjes gestoken. Ben nu al weer moe, maar moet thuis ook nog vanalles doen.. dus eerst ff relaxen op de bank.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Net even geslapen en toen kwam me pa al met de ab. Dus meteen maar in genomen.
    Zitten trouwens wel hechtingen in... dus moet van de week eruit laten halen... pffff!! De verdoving lijkt ook wat uit te gaan werken...

T pilletje heeft zeker wel geholpen, doordat je een soort loom gevoel over je heen krijgt, je moet wel ontspannen, en lekker op me muziekjes gefocust. Al met al denk ik nu t viel mee, zo met al die hulpmiddelen. T was minder fijn dat je die geluiden enzo hoort... ze heeft ook eerst de kies open gemaakt en de zenuwen eruit gehaald en pus enzo... blehhh!!

Vandaag dus zoveel mogelijk even in bed blijven liggen en dan hopelijk morgen wat minder last... tis nu iig een behoorlijk gat, was een grote kies.
    Wat ik wel naar vond is dat jezelf eigenlijk heel stownd bent en nauwelijk kan lopen en wachtkamer je zit aan te staren... kon niet alleen lopen enzo...

7. Gelukkig is het allemaal goed gegaan met je kies!

Ik ben ook echt benieuwd wat de dokter van Lilalief te zeggen heeft.

Mannetje wil maar niet slapen, nog geen 1x vandaag! Hoop hem straks nog ff in bed te krijgen voor het eten anders is ie niet te genieten!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nog steeds geen nieuws van Lilalief...

Hoop zo dat alles goed is!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben hier bezig met de woonkamer verbouwen. Wilde dingen op een andere plaats hebben omdat het dan logischer staat...mja ipv dat ik dat vanavond doe, doe ik het nu terwijl het buiten onwijs lekker is...

Als ik eenmaal wat in me hoofd heb...hihi:p

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Even een kleine up date van gisteren en vandaag.

Me vader belde me gisteren al. Die laat me weer behoorlijk twijfelen. Dat hij zo lief is voor de kinderen en dat hij niks heeft bleeee. Hij vind hem zielig( vind zelf ook al maar anders) aan de telefoon vanmorgen hij belde hoe het ging blablabla ik zeg goed. Goed geslapen ect ect. En als het goed is zou vriend komen praten vandaag( eerst zien dan geloven) en dat ik weer zo hard was. Tja hoe vriendelijk kan ik het brengen? Niet.! Van hij heeft geen bank geen wasmachine en hij is zielig en dan denk ik. En ik dan aan de andere kant van de lijn ben ik niet zielig dan:( een dapper besluit nemen voor me zelf de kinderen en ook voor vriend???

Me ma belde net ook al begon ook al op me in te praten:( van waarom hij doet toch dit dat. Ik zeg ma ik zeg ook nooit niet wat hij wel doet. Zelfs hier zeg ik altijd wat hij WEL doet. Maar wat hij niet doet is het stukje geven wat juist zo belangrijk is in een relatie elkaar respecteren accepteren. Helpen waar nodig luisteren naar elkaar. Ect ect

Hij zou vandaag bellen dus. Ik moet me sterk houden ik ga niet bellen van wanneer kom je om te praten dan speel ik hem weer in de kaart! Als hij echt om mij en de kinderen geeft( wat ik wel vermoed mag hij ook eens de eerste stap zetten qua verbeteringen)

Daarbij blijf ik er bij ondanks mijn twijfels dat het verstandiger is om losser van elkaar te leven een LAT dus. Houden van betekend niet dat je speciaal samen moet wonen houden van betekend ook elkaar los laten wanneer dat nodig is.

Mijn voorstel van gisteren geld nog steeds 3/4 dagen in de week langs komen soms logeren en hij toch meer zijn eigenvrijheid terug zo dat ik minder het gevoel heb dat hij hier zo veel moet doen.

Lastig he.

Straks even naar me cursus heb me pannetjes wel in gevult:cool: Van gisteren en eergisteren. En dan kijk ik daar zo naar. Het is niet alleen mijn psy.

Spak mijn zusje ook nog van, Pa en ma zijn bang dat ik volledig in stort. en dus denken ze me de juiste kanten op te sturen. Omdat ze bang zijn dat zij voor de kleinkinderen zouden moeten zorgen. Wat totaal niet realisties gedacht is of dat ik gelukkiger ben met een partner in huis.

Me pa verweet mij dat ik hem niet verteld had je was zo positief tegen woordig. Tja ik beken ik heb totaal geen zin meer om mijn lief en leed met me ouders te delen. wil ze dus niet lastig vallen.

Me vader wil jij mij weer kapot maken op mijn oude dag. En dan zak ik weer door de grond van pijn in mij hart. Waarom moet dat altijd zo. Waarom.

Als ik zeg ik ben een volwassen vrouw van 37 dan zegt die je bent NIKS.

Kortom waarom kunnen ze nou nooit eens onbevangen achter mijn keuze.s staan zonder mijn pijn te doen. Of me weer onzeker te maken.

Me vader zorg je wel goed voor je kinderen:( Nou weer lekker veel vertrouwen in mij he.

Ach ja moest het even kwijt.

Ondanks dat hou ik van mijn ouders en respecteer wat ze zeggen.

En weet dat ze ook van mij houden.

Wat ik zoek bij hen zal ik toch nooit vinden. Maar wat ik wel krijg daar ben ik langzaam aan dik te vrede mee.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pnir, knuf voor jou! Je kan het wel aan!

@hier: zo, haren zijn weer geknipt dus kan er weer tijd tegenaan. Daniel zn haartjes ook maar gelijk laten doen, want dat was ook weer nodig. Nu nog even met de was verder en dan beginnen met tassen inpakken voor het weekend denk ik

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    niemand nog wat van lila gehoord? Tzal toch niet misgegaan zijn?:(

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ff spam...

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Leuke foto's gup!!
    Lydia al een echte meid, zo lief!!

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    hello,

Pnirmal: ik lees je verhaal later even op mijn gemak kom nu alleen even snel kijken.

SM: hoop dat hjet allemaal goed gaat nu.

niet van lilalief gehoord...

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jawel... verdoving is uitgewerkt, dus moet nu regelmatig pijnstillers innemen en ab 3x per dag. Voel me nog beetje loom door die dormicum. Me moeder ga zo eten met de kids en helpt dan even kids in bed doen. En dan probeer ik straks wel iets van appelmoes ofzo te eten, mag geen melkproducten de eerste 3 dgn ivm eiwitten die ontstekingen kunnen veroorzaken.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    buurvrouw kwam net vragen of we bij hun eten:) ze wil witlof uit de oven eten maar ze heeft zo'n grote schaal dat ze het nooit met zn 2e op kunnen. Persoonlijk denk ik dat het een smoes is, want ze zijn al jaren met zn 2e dus ze zal vast wel kleinere schaal hebben:D Alleen jammer dat we tussen de middag ook al warm op hebben... had me anders mooi x koken gescheeld:D

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Gup, 86 is bij de hm ook peutermaat en bij de prenatal ook.
    Mijn moeder wilde bij mij ook speldjes vroeger, maar ik was zo lang kaal, kon pas toen ik bijna 2-3 was een speldje in.
    En wat een leuke spam. Lydia kijkt echt al wijs zeg.
    En lekker witlof uit de oven.

Pnirmal, je moet niet bij hem blijven, omdat hij anders zielig is. Lijkt me niet echt een goede basis voor een relatie. Ben je trouwens niet bang dat het 3-4 dagen in de week, op ten duur weer meer gaat worden?

Supermummy, fijn dat de kies eruit is. Hopelijk slaat de ab snel aan. (hebben ze het abces ook opengesneden?)

Lila, hoe is het nu met je??

Hier, vandaag weer gewerkt; het was vanmiddag een beetje rommelig, want de computers deden het niet goed en dat werkt niet echt als je helemaal elektronisch werkt. ;). Maar we hebben het weer overleefd.
    Gelijk nog ff langs de prenatal gefietst en ze hebben daar nu leuke newborn dingen van Nijntje. Ik had het vorige week al gezien, maar nu toch maar een setje gescoord :D.
    Ik heb het idee dat de staalpillen wat doen; durf nog niet te hard te juichen, maar ik heb gisteren een goede dag gehad en voel me vandaag ook wel aardig. Alleen heb ik het idee dat mn bloeddruk weer iets aan het dalen is.
    Morgen weer zwemmen met Stijn en daarna met mn moeder naar mn oma. Verder nog weinig gepland het weekend.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Volgens mij wel, maar kan me niet alles meer herinneren... Ze heeft er ook hechtingen geplaatst... en die moeten er na 7 - 10 dgn uit, volgens haar had de ha ook ab moeten geven, dus nu alsnog ab kuur.

Lekker zwemmen morgen toch?! Alvast veel plezier.

Ik ben morgen zowiezo vrij, kijk morgen even of en hoe t gaat. Eventueel t weekend wel werken, maar geen 8 uur iig!! Ligt er wel aan hoe ik me voel!

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Morgen zou ik idd ook niet werken en kijk het idd daarna ff aan. Hopelijk slaat de ab ook snel aan.

Deel Deze Pagina