Even snel via de telefoon op internet *zwaai* Het is leuk hier, Lila heeft vandaag lekker op het strand gespeeld. Tot maandag!
leuke foto.s En oeps verkeerd gelezen denk ik( weet wel zeker) je was uit met het zwangerschapsclubje van Stijn. Ook leuk Ja vond ook hoor 150 uit geven aan twee kinderen. Alleen dan de kinderen dus nog schoenen en Arun een winter jas. Ook niet echt nodig kan er een via me neefje krijgen. Denk dat ik dat doe Voor Karishma een jasje bij de zeeman van 10 euro leuk jasje en heb nog een reserve jasje. Die ik vorig jaar gekregen had voor haar verjaardag. Wel een tweedehands je. Maakt niet uit voor nood kan die nog prima dienen. Wel leuk mallotjes bij de zeeman gescoort verschillende kleuren erg leuk voor onder een broek/rok en lekker warm. Pyjama.s vond ik eigenlijk zelfs duur bij de zeeman. Nog voor ongeveer een tientje met lange mouw die ik dus niet gekocht heb wel die met korte mouw shortorama zo iets haha die zijn gelijk de helft goedkoper. Heb nu toch cv dus maakt in huis niet meer zo veel uit. Maar het viel met al en al mee. Merk het nu bijna twee jaar later wel dat ik er twee moet kleden qua uitgaven met Arun alleen kon bijna alles. En nu is het echt van wat heeft hij nodig wat heeft zij nodig. Maar ik mopper niet, heb het nog kunnen kopen dat is het belangrijkste.
Hoi meiden, Hoe is het hier? Zag leuke spam voorbij komen! Lief! @pnir: Etienne heeft ook alweer 4 nachten doorgeslapen en komt 1, hooguit 2x per week nog eens, de rest is hij of helemaal stil of af en toe een huiltje, maar dan slaapt hij weer verder... gaat de goede kant op dus... fijn dat K. ook steeds meer doorslaapt, doet een mens goed he? Hier gisteren met de meiden van zw. gym wat wezen drinken en gezellig bijgeklest over onze kindjes enzo... er was er alweer 1 zwanger, dus dat was leuk nieuws! Vandaag naar mijn broer/schoonzus en kids geweest en Etienne heeft zich ontzettend goed vermaakt. De laatste dagen is het echt drama in huis, alles uitproberen, niet zelf willen spelen, aandacht opeisen. Gewoon best vermoeiend en vervelend. Dus heb vandaag zelf ook een heerlijke dag gehad. In de auto op de terugweg viel hij in slaap en ik kon hem zo overleggen. en het weer is ook al zo prettig, word er helemaal blij van De rest is niet echt blijven hangen, maar ik ben weer op de hoogte! Fijne avond/nacht allemaal. Liefs!
Was me trouwens kapot geschrokken vandaag. Ik was ff met mijn nichtje in de tuin en Etienne was met mijn neefje van 2,5 binnen met de autootjes en zo'n garage ding aan het spelen. Komt mijn neefje naar buiten en ik vraag: waar is Etienne? Zegt ie: gang. Dus ik naar de gang, was ie de trap opgelopen helemaal naar boven pffffffff, weet wel dat hij het kan, maar sta er zelf graag nog achter mocht het mis gaan... ben zo blij dat hij niet is gevallen...
Zou ook schrikken eerlijk gezegt loop er het liefst ook nog achter aan. Niet dat k al trappen loopt we hebben hier een lift die ik graag gebruikt en zij ook. Drukt graag op de knopjes ze kan er alleen niet bij dus moet ik haar elke keer tillen. En lekker dat E ook wat vaker door slaapt k dus ook. Maar ik durf het haast nooit meer te zeggen meestal komt ze juist die nacht. En hier horen we haar ook nog regelmatig s nachts even huilen of wat ik wacht dan even om te gaan en gelukkig lijkt ze dan verder te slapen pfff. En dat doet ons echt goed gewoon een paar nachten door slapen. Ik baalde echt de laatste tijd elke nacht. Ik val al vaak slecht in slaap en dan werd ik weer wakker gemaakt door dochter lief. En dan kreeg ik :x over me heen haha. Loop dan wel lief naar haar toe maar voel me dan :xzo van binnen haha. Pak dan haar fles geef het en leg haar dan meteen terug en soms begon ze dat ook nog eens te gebruiken door dan weer te gaan huilen ja DAG karishma om een uur of zeven ben jij het meisje voor die tijd hou jij lekker je mondje en slapen graag dame. haah. Was van de week aan het na denken was Arun ook zo. Ik zij wel eens van niet maar ook die is een tijdje s nachts gekomen vaak aan het einde van de avond en dan moest ik ook mee naar bed. Hij sliep toen nog bij me. Ach ja.
Hij krijgt nu van ons geen flesje melk meer snachts of hij mocht echt niet meer stil te krijgen zijn, soms boden we het nog weleens aan, maar wilde hij het niet eens. Ook 's avonds na of tijdens het eten hoeft hij niet altijd meer melk te hebben en slaapt hij toch lekker door.
Goedemorgen Hier lekker vroeg naar bed gegaan gister...dus ff lekker lang geslapen. De kids hebben ook lekker geslapen tot 8.15 heerlijk dus!! Verder zijn ze nu lekker aan t spelen. Ga zo maar ff wat eten en dan douchen. Straks weer naar me ouders en dan ff lekker de stad in ! @ Mammamia das idd wel even schrikken, zie je maar hoe snel een kleintje is he?! Zou ook geschrokken zijn hoor!! Devin klimt op kdv ook in de kast... en heel beheerst! (t mag natuurlijk niet, maar thuis klimt hij ook overal op waar bij op kan klimmen... kleine boef) Wel bijlezen maar niet blijven hangen! Zal ze ff spammen!
goeiemorgen Wel lekker geslapen vannacht, Lydia ging om half 10 de wieg in en kwam rond 5u pas Net lekker met de 2 kids in bad geweest. Nu ligt lydia weer te slapen en daniel gaat hopelijk lief spelen want hij is huilerig, door de verkoudheid denk ik. Is ook niet lekker als je neus telkens dicht zit
Hoi Hoi, Deel 10 alweer....moest jullie ff zoeken! Hier gaat het goed... Voel de kleine!!!, dus helemaal blij!!! Verder is Aidan uit zijn "vervelende" fase en is nu weer uber-zoet...Ik ben toch zo verliefd op dat mannetje....Het overvalt me meerdere keren per dag...Ben ook zo'n emo-muts!!!...hihi... Verder 3 nieuwe zwangeren in mijn omgeving (3 collega's). Er is een ware babyboom op mijn werk aan de gang, ontzettend leuk!!!... Ik ga weer van het zonnetje genieten....Wat is het een prachtig weekend!!! Enjoy!!! Liefs.....
Gaat het met jullie ook allemaal goed??? (sorry, niet bijgelezen...met maar 1 bezoekje per week...is het gewoon echt niet bij te houden!!!...Maar mochten er belangrijke dingen zijn omtrent iemand....willen jullie me dan via pb op de hoogte houden!!!...Mis het kletsen enorm, maar heb gewoon echt even geen tijd...hopelijk komt het weer!!!).... Dikke knuff voor iedereen!!!
Weer terug uit Zeeland! Maar niet lekker in orde helaas.. Mijn moeder was ook al ziek en Lila snotterig. Het was wel leuk daar maar heb Frank gemist. Vandaag beetje helder bloedverlies. Dat we donderdag een hartje gezien hebben maakt het iets minder eng, en bij Lila verloor ik rond de 7 weke ook helderrood bloed. Het blijft spannend..
hopelijk is het niet erg! In ieder geval beterschap voor jullie allemaal! hehe, lydia is wakker, heeft bijna 5u geslapen nu! dus ga voeden en dan ff rondje lopen denk buiten.
Even de stad in geweest maar ivm marathon echt mega druk! Ook niet gevonden wat k wou helaas... Wel ff paar boekjes voor Jaylinn gehaald en vast 2 cadeautjes... Net ook ff sushi gegeten met me ouders!! Was weer lekker!! Kreeg net een mailtje met eerste cijfer, deze is van lactatiekunde. Heb een 10!!!! Jeahhhhhh Vanochtend weer gebeld door me werk of ik vandaag wou werken nou dus niet!!! Meteen ff verteld dat k donderdag en vrijdag niet kan, zegt ze oww kan die behandeling niet week later?? Dus k zeg nee eigenlijk gister al iets gedaan moeten worden! Later werd k gebeld dat ze gezinnetje voor 2 dgn had... Maar moet wel om 8 uur beginnen pffffff word vroeg op morgen dus!!
sm, ikzelf zou ook voor de wortelkanaal behandeling kiezen. Maar in jou geval zou ik kijken naar wat de kosten zijn voor een kies laten trekken, en de wortelkanaalbehandeling. Ik heb 7 weken geleden een wortelkanaalbehandeling gehad. De rekening: 409,18...Een hoop geld dus, daar komt er nog een 100 euro bovenop omdat ik in mijn zwangerschap last kreeg van die kies en in het weekend een spoedbehandeling had gehad. Die kies heeft me dus een hoop geld gekost. Soms vraag ik mezelf wel eensaf waarom we in vredesnaam tanden hebben...die dingen kosten alleen maar geld whaha. Heb al eens tegen manlief gezegd dat ik maar een kunstgebit ga nemen. 1 keer een hoop uitgave, maar daarna geen omkijken meer na! En een bijkomend voordeel: je hoeft nooit meer naar de tandarts, je kan je kunstgebit zo op de post naar hem toe sturen whahahaha. Zoumorgen gewoon even informeren wat je vergoed kan krijgen bij laten trekken, en wat bij een wortelkanaal!
Hoihoi, Ninja, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Hoe vond Sem het? Had hij het al een beetje door? Wij willen ook een keer, maar waarschijnlijk pas als de kids wat groter zijn. Mammamia, jij ook een uitje met de zwangerschapsgym. Waren de kids ook mee? Hier heeft Stijn ook van die dagen, dat hij van alles uit wil proberen wat niet mag. Meestal ga er dan ff naar buiten met hem, winkels, speeltuin, boerderij of ff langs oma of zo. En daar zou ik ook van schrikken hoor. Ze zijn ook zo snel. Supermummy, leuke spam. Ik zou trouwens niet voor de kosten voor trekken gaan. Dat lijkt in eerste instantie goedkoper, maar je zult dan toch ook iets van een implantaat/kroon moeten en dat is echt behoorlijk prijzig. En super goed een 10!!!! Gup, regeldagje voorbij? Beterschap met Daniel. Knor, leuk al die zwangeren in je omgeving. Jij bent ook alweer bijna op de helft. Gaat hard he? Nog steeds zo moe trouwens? Lila, hmm wat vervelend. Ik heb nooit bloedverlies gehad, maar het lijkt me best eng. Hier een beetje gaar dagje. Stijn was gisterenavond al niet helemaal lekker en werd vanmorgen al om half 6 wakker. Hij heeft ook al een paar dagen amper gepoept. Heb hem al veel fruit (geen bananen), rozijntjes, sinaasappelsap gegeven, maar dat schiet allemaal niet op. Kies is wel door inmiddels.
nelta, nee nog niet tis nog steeds veel drinken en huilen. Maar ook weer krampen dus weet nu ook niet meer wat het is SM super cijfer! rare reactie zeg, of het een week later kan!
@ Gup ja vind ook raar... ze zei dan word t wel vakantiedag. Dus ik zeg ja jammer dan dit moet gewoon echt nu... Vandaag gave jas voor Jaylinn gezien, helaas niet meer in haar maat. Dus net ff op internet gekeken en besteld!