Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Drie is idd goed.
    Heb je het idee dat er echt geïnteresseerde bij zaten?

2. 2 hadden zeker wel interesse, maar 1 stel daarvan had hun eigen huis nog niet eens te koop staan?? Stel 2 hadden nu 1 appartement wat ze er evt. bij konden houden voorlopig, dus daar hebben we de meeste kan bij denk ik.

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hallo,

Bloempje wat veel kijkers!

Wij hebben een moeder en dochter gehad maar die gaven toe bijna alle flats hier af te lopen! Verder niemand. Om 14.00 zijn we gekapt en zijn we het dorp ingegaan!

T zou nog een nachtje bij schoonouders slapen zodat wij naar leiden (3okt feesten) konden gaan. Maar hadden hun vloer in de olie gezet en deze was niet droog dus of we t wilden halen!!!! Erg jammer had me er erg op verheugd.

Straks nog even werken en verder op de bank hangen!..

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zijn vanmiddag toch maar naar zandvoort geweest ipv kinderboerdij. Was ook wel ff lekker!! Heerlijk ff gewandelt met de kids en mijn ouders! Waren alleen wel veel kwallen... ieeeeellll!! Wat een vieze dingen zeg blehh!

Nu net de kids lekker in bed. Morgen ga ik met meisje naar dolfinarium, daar is dora en diego fandag... ben benieuwd hoe ze t vind... :)

@ Nelta ze wil een linny taart... dus nu had ik bedacht om een foto van haar op ouwel te laten drukken en op de taart te doen en dan iets dora en diego daarom heen ofzo...
    Ze is nogal wispelturig... maar komt goed!! Miss wel dora en diego en onderwaterwereld ofzo...

@ Mammamia geniet er lekker van!!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oooe heb het wiegje verkocht en voedingskussen samen voor 85 euro! Day wiegje heb ik gekocht voor 35 euro whaha!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Lang leve mp!!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Supermummy, klinkt leuk.

Bellie, goed bezig.

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Haha, ben ik nou de enige die dit berichtje opmerkt?

Van harte gefeliciteerd Belgische mama, ik ben bang dat je wel in het verkeerde topic terecht bent gekomen.
    Wij zijn de februari mama's uit 2010. ;)

Even zoeken op het bevallingslijst forum!

Fijne zwangerschap toegewenst!

9. Ik had het ook gezien, maar ging er van uit dat het niet voor ons bedoeld was dus heb er ook niet op gereageerd.

We zijn net bij mijn opa en oma op visite geweest met Sam. Ze vonden het helemaal geweldig en ze bleef me maar knuffelen om te bedanken dat we langs waren geweest. Ze wonen op een uur rijden afstand dus we gaan niet super vaak. Ik probeer 1x in de maand maar lukt helaas niet altijd.

10. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi, vandaag druk gehad op het werk dus nu lekker Britt in bed en gedouchd. Zit nu even op de compter maar ga zo naar bed. Had me vanmorgen een uur verslapen. Britt had aan mijn wekker gezeten en toen had ik geen geluid meer. Balen!!
    Jee wat een ziekenboeg is het hier. Beterschap allemaal iig!!! Hopelijk is iedereen weer snel op de been.
    En de meiden met een huis wat te koop staat, hopelijk wordt het iets.
    @ hier vanmiddag naar mijn ouders geweest en lekker bij hun gegeten. Morgen lekker BBQ-en met de hele familie. Heb er zin in. Maar eerst nog even werken.
    Hier wat bruinverlies gehad zomaar tussendoor. Heel vreemd. Heeft iemand dat ook ooit gehad????
    Het bruinverlies was net voor de tijd dat ik normaal mijn ei heb maar die heb ik dus nu nog niet gespot. Zit nu te wachten op mijn ei maar die heeft er weinig zin in. Hoop dat het deze maand raak is....maar ja.... Zucht.......nou ben zo naar bed. Tot morgen of anders tot maandag.

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Zo, ik heb even een stukje geklust aan onze nieuwe.. tsja, hoe zal ik het noemen??

Kapstok-stelling??

We hebben een Stolmen systeem gekocht (van Ikea), in de gang is een nis van 2m x 0,5m en daar past het heel mooi in.

Ik vind het zo stoer! Frank moet er nog even aan wennen..

Links een groot ladenblok met daarboven dus plaats voor de jassen, daarboven helemaal onder het plafond komt nog een kastje met matglazen schuifdeurtjes.

Rechtsonder een stang voor Lila's jasjes en daarboven een ladeblokje waar ik bijvoorbeeld handschoenen en dassen etc. in kan doen, daarboven 2 planken.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Veel plezier met de BBQ morgen Loontje, hopen op mooi weer!

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Lila ik vind t ook stoer!! Erg leuk!! :)

@ Hier vroeg op.... hihih wil beetje op tijd gaan rijden. Tis toch ruim een uur... Verder zometeen dus maar ff broodjes smeren/tasje in pakken, douchen en kiddies doen.
    Devin gaat vandaag lekker met opa en oma naar kinderboerderij.
    Met de pijn gaat t wat beter, met pijnstillers is t nu ondercontrole... kan wel wat eten, maar alleen zachte dingen. Drinken gaat ook nog niet super, maar een rietje doet wonderen ;)

Iedereen een hele fijne zonnige zondag gewenst!! Tot vanavond!!

Xxx

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lila, gaaf hoor.

Supermummy, have fun.

15. Heel gaaf!!

Rustig hier trouwens. Wij hebben vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna naar de dierentuin geweest, nu liggen de beiden mannen boven op bed dus even mama tijd en dan ga ik ook maar ff liggen. Straks op tijd eten en dan even bij mijn ouders op visite.

Fijne dag nog allemaal!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het is rustig vandaag.
    wij zijn net naar een braderie en nog naar een kermis geweest maar het was niet veel. Nu ligt sem lekker op bed en gaan we zo naar oma en opa daar lekker mee eten dus lekker makkelijk haha.

Bloempje welke dierentuin ben je geweest? in dierenrijk?

Lilalief wat leuk zeg!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi.

Hier gaat het goed. Vriend en ik hebben donderdag heel goed met elkaar gesproken. Hij kwam zelf langs zonder dat ik gebeld had( vind nog knap van me zelf) het zat bij mij echt heel diep. Maar dat wisten jullie al. Hij wilde praten ik zeg praat.
    Daarna heb ik mijn zegje gedaan. Hij merkte echt dat hij te ver was gegaan gelukkig

We gaan het anders doen.

Hij gaat minimaal drie dagen per week naar zijn eigen huisje. En komt op maandag woensdag zaterdag/zondag dan meestal hier. We gaan elkaar meer vrij laten. Ik ga kijken of dit wederom werkt( in het verleden werkte dit prima als we elkaar meer los lieten en we alle bij onze eigen plekje hadden) werkt het niet dan weet hij nu dat het echt einde verhaal gaat worden. Tot die tijd vind ik dat ik het een kans moet geven. Op mijn manier en niet meer op zijn vervelende manier.

Donderdag heb ik ook nog me cursus gehad en moest wat dingen vertellen.

We werken met pannetjes( lilalief dat zegt jou wel iets toch) en vertelde zo mijn stemming ze zegt op eens maar meis. Moet jij deze cursus wel doen jij hebt het allemaal eigenlijk al goed door alles wat er fout gaat je ziet het goed. En doet het goed.

Daar bij ze zegt jij hebt een te groot hart.

Ze zegt wat wil je zelf ik zeg ik wil toch door gaan. Ik wil toch nog wel leren van me zelf te houden en me zelf niet zo te verwaarlozen. Ze is bang als ik door gaat ik te zware knopen moet door hakken. Bijvoorbeeld me ouders zusje vriend ze zegt jij bent veel en veels te goed voor iedereen. Jij praat wat zwart is gewoon nog wit en weet voor iedereen wel een excuus te bedenken om ze te vergeven. Vandaar ze zegt jij hebt een te groot hart. Oeps die kwam wel even hart aan.

Het klopt wil altijd het iedereen naar de zin maken en sneeuw zelf compleet onder.

Ik zeg ik heb toch bordeline ze zegt ja dat heb je maar ik ken wel zwaardere gevallen. Mocht trots op me zelf zijn blablabla haha was.

Ik zeg jij begrijpt mij ja zegt ze ik begrijp veel van je in eens. ect ect.

Deed me wel goed.

Ik ga dus toch die cursus afmaken en haal er het beste uit voor mezelf.

pff verhaal weer he. haha.

Ze zij ook nog jou vriend is de gene die wat mankeert aan jou mankeert niet veel qua je relatie je doet alles om dingen te voorkomen ect ect ect.

Misschien een beetje warrig maar ik begreep haar.

pfff.

Met mijn thuis begeleider had ik het er ook nog over van wat bedoelde ze nu. Ze zegt ze stelde je iets voor van moet jij wel echt veranderen.????? snappen jullie het nog haha.

18. Ninja, ja inderdaad in Dierenrijk!

Pnir, je moet doen wat je hart je ingeeft.

Ga nu even koken en dan weer op pad. Spreek jullie morgen wel weer denk ik.

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey meiden,

Zo mijn werk weekend zit er weer op en gelukkig ook.
    Wat was het toch druk we stonden weer eens met 1 collega minder en tja dan merk je wel dat je zwanger ben. Ben kapot.

Pnir als jij je bij die keuze goed voelt dan is het de juiste keuze.

Lila lief hoe gaat het met je en hoe is het met vloeien.
    Ik vind je ongelofelijk sterk en ik vind het zo knap dat je ondanks alles positief bent / blijft

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Vandaag echt een super dag gehad met me meissie!! Heerlijk weer, mooie shows en natuurlijk dora en diego! We hebben samen genoten!! Was wel druk... pffff!!

Arme ventje had weer verhoging... 38.4 :( en hoest ook behoorlijk!! Dinsdag naar ha en ga toch voor verwijzing vragen... beide kids blijven verkouden en oorontstekingen heeft Devin wel vaak :(

Zal ff spammen

Deel Deze Pagina