Hier vandaag weer gewerkt en straks nog naar mn nicht om mn haar te laten knippen. Sowieso druk weekje voor de boeg. Morgen en donderdag nog werken en dan heb ik s avonds afspraken. Vrijdagmiddag nog regio-overleg. Maar volgende week lekker weekje weg en ff heerlijk chillen.
littledreamer: dacht zo iets toen je hethad over leidens ontzet kermis maar ga verhuizen he dus dan wordt het nog eens 40 minuten hier vandaan Kom ik bij Bellie in de buurt wonen SM: als je maat 92 winter hebt dan houd ik me aanbevolen L van slag: ja en het is evrdorrie niet de eerste keer! ze heeft van 1 tot 4 geslapen en ligt nu weer net. Wordt er een beetje moedeloos van. ik weet ik ben het verplicht maar of het ten goede is van haar...maar goed ga hier even verder niets hier over zeggen. Bellie: wat schattig! en heb jij nog interesse in de kleertjes?
@back waarom ga je verhuizen als ik vragen mag? en waarheen of ongeveer! Ik zag je net bij sm op facebook. tenminste aan de foto te zien (van je dochter) dacht ik dat je het was. durf je niet toe te voegen dadelijk ben je het niet Ik ga even t nu naar bed brengen. T gaat hier tussen 19.00 en 19.30 naar bed en komt s ` nachts voor drinken even en dan tussen 8.00 en 9.00. soms tegen 10.00 maar dat komt bijna niet voor!
SM: als je foto's hebt graag en niet deze maand maar.... Littledreamer: ik ga samenwonen! en ik heb net iets aangepast in me status op facebook dus kan best kloppen
Zondag een optreden maar ik heb geen zin om te oefenen.. Slecht hè.. Moet wel, we hebben wat nieuwe nummers. (Ook die van Jessie J, en ik moet de rap erbij doen.. irritant!)
@ back wat een heerlijke dochter heb je! (fotos op facebook) Nog meer dames facebook die vriendjes willen worden pb me dan. Leuk om een gezicht bij de namen te hebben!
@ Lila helaas, rappen is ook niet mijn ding!! Maar jij kunt t!! @ Back graag gedaan ! @ Hier lekker kids in bed... Ff lekker tijd voor mezelf... en een lijstje mannen whahah!!
Hoi hoi, @ Lila rappen is ook niet mijn ding. @ hier, Britt ligt welk lekker in bed en mannetje zit musicalawards te kijken dus even computertijd voor mij. Snap niks meer van mijn cyclus. Heb nog steeds geen ei gespot. Ben al vanaf dag 11 aan het testen. Zit nu op dag 19. Heb het nog nooit meegemaakt dat ik hem nog niet gevonden heb. Maar ja, heb ook tussendoor geen bruinverlies ( op dag 12/13) gehad. Snap er echt niks meer van. Iemand een idee?? Ik hoop het.
IEIEIEIEIEIEIEHHHHHH!!! Ik heb net iets besteld.. Lila krijgt een nieuwe kamer, onze oude slaapkamer, we zijn de boel hier om aan het gooien. De muren zijn al groen geschilderd, een mooie volle groene kleur (donkerder dan lime, maar wel helder) en op één muur zit fotobehang. Op die muur komt het behang hieronder. Dan komt er een witte Ikea pax hoekkast met een muursticker erop, deze!!! (vind hem zo mooiiiii) We kozen voor een witte kast zodat ze als ze groter wordt er ook nog iets aan heeft en die pax kasten zijn super ruim. Ik vind limegroen, roze en wit zo'n mooie combi. Wil ook wel zo'n kamer! Ze heeft al een Ikea meegroeibedje (Minnen) en mooie hema dekbedovertrekken.