Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    lilalief: ja dat gaat wel lukken maar qau kleuren ect. is gewoon klein en dan wil ik het goed doen voor iedereen snap je.

En ik heb volgende week weer egsprek met mijn adviseur van Randstad...*zucht*

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Gup hier heb ik ook niet stil gezeten hoor;)
    Ben al naar de stad geweest voor ee nieuw baterijtje voor me horloge en de boodschappen zijn al weer binnen. De vloer is gezogen en gedweild. Moet ik er wel bij zeggen dat Bram bij de oppas is.

En oh wat voel ik me schuldig dat Bram daar is :(
    Officeel zat ik nu in de nacht dus zou Bram ook bij de oppas zijn maar die diensten heeft mijn teamcoach eraf gehaald. Maar goed deze dagen heb ik nu vrij gekregen maar deze dagen waren wel al afgesproken bij de oppas. Dus ja Bram hebben we even goed nu maar heen gebracht en hij heeft het daar ook super naar zijn zin en ik ben weer heerlijk volop aan het overgeven en voel me beroerd. En heeft hij ook weinig aan mij maar toch voel ik me schuldig want ik ben gewoon thuis.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hej joh, zie het positief dat bram naar de oppas is! Jij voelt je beroerd dus is het fijn als je geen ukkie om je heen heb en bram heeft het goed naar zn zin zeg je, dan kunnen jullie toch allebei tevreden zijn zo!? Jij kan zo je vrije dag gebruiken om even goed voor je eigen te zorgen en als je puf heb beetje huishouden wat meestal sneller gaat als je alleen bent! Kop op meid!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    had tijd terug verteld dat wim in frankrijk zn zus had opgehaald he, toen die weg wilde bij dr man om de kinderen... Tis niet voor niks geweest gelukkig:) Eerst leek het er wel op omdat ze al snel weer bij elkaar zaten in het weekend. Maar eindelijk ziet dr man in dat het niet goed gaat en is nu bereid om met jeugdzorg aan de slag te gaan ondanks grote financiele gevolgen:) (moet in de buurt blijven varen, elke maandag naar psycholoog dus is dag niet varen is dag minder geld in de week, hij heeft zn aflossing van het schip moeten stopzetten) Zus is nu weer gewoon aan boord, maar ze zijn eigenlijk alleen het weekend zonder toezicht. Doordeweeks is mn schoonvader er, die was daar gaan werken toen schoonzus aan de wal zat. Hij was werkloos en zwager moest iemand hebben dus is het zo opgelost. Nu moet schoonvader van jeugdzorg daar blijven werken en er komt 1 of 2x in de week iemand van jeugdzorg zelf langs, soms uurtje, soms hele dag om te kijken of er vorderingen zijn. Nou was er vanochtend weer een "vergadering" waar ook familie en vrienden bij moesten zijn (dan kunnen die aan de bel trekken als het nodig is etc). Wim is daar naar toe geweest. Nu is er besloten dat ze vooral gaan helpen qua opvoeding van dochter. Met zoontje hebben ze geen "problemen" en dat trekt wel bij als ze met dochter aan de slag gaan. Nou is dochter inmiddels getest en blijkt ze een vorm van autisme te hebben. Zwager moet eigenlijk ook test ondergaan omdat hij het waarschijnlijk ook heeft, maar daar is hij nog niet aan toe.
    Ben echt blij dat hij nu inziet dat er dingen moeten veranderen en dat hij anders zn vrouw en kinderen kwijt is. Is het toch niet voor niks geweest dat wim zn zus is wezen halen:)

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat goed Gup.. psychische aandoeningen kunnen soms veel narigheid opleveren die niemand eigenlijk bewust wil veroorzaken.
    Mocht je zwanger ook getest worden en (licht) autistisch blijken kan dat ook weer wat ophelderen in hun relatie.

Goed dat ze hulp gezocht hebben!!

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Waar is mijn banner gebleven??

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    echt gezocht hebben ze het niet, jeugdzorg heeft melding gekregen. Maar wel fijn dat hij nu wel geholpen wil worden, want dat was paar jaar geleden nog niet zo. Toen vertelden ze van wel, maar is hij nooit geweest. Vandaar dat er nu ook familie bij betrokken moet worden...

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Klinkt positief. en idd niet voor niks en moet zeggen toch ook knap dat hij nu eindelijk inziet als hij er niets aan doet hij alles gaat kwijt raken.

Lady niet schuldig voelen meis. Bram heeft het naar zijn zin en jij kan even wat me time nemen en wat uitrusten.

Back sterkte met de financieel boekhouding daar kan je idd van wakker liggen. Geld problemen. En succes met de voorbereidingen voor het samen wonen.

Hier gaat het wel goed. Vandaag een beetje een down dagje. Loop te piekeren ect ect. K ligt nu lekker even te slapen. Ze is alleen ook niet echt lekker. Ze heeft verhoging 38 precies dus niet echt koorts maar ook niet echt goed. Ze eet slecht en is hangerig. Denk tanden of er komt wat anders aan?

Morgen heeft Arun een studiedag( wanneer hebben ze dat nou niet) en denk dat k morgen niet naar het kdv kan inverband wat ik boven schreef. En ik baal wel een beetje had wel wat afspraken staan. Moet ook wat financieel regelen. Ach ja.

Nu even ontspannen en hoop dat ik straks wat op geknapt ben en niet meer zo veel pieker..:)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik zie je banner ook niet...

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sterkte aan back,prnimal en ladytijger!!! dikke knuffel hopelijk voelen jullie jezelf snel weer beter en met minder kopzorgen.

Gupp goed dat ze hulp hebben gezocht.

Lilalief oooo lekker naar cp heerlijk hoor.

@hier weer naar de vk geweest ben weer goed gekeurd. Bloeddruk was 110/70 en suiker was 3,7 dus echt netjes het hartje van de baby klopte ook mooi stevig 150 slagen pm. krijg 21 okt een groeiecho vanwege me bmi en om de groei van het kindje goed in de gaten te houden het loopt nu op p3 ofzo?

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ninja goed dat alles weer in orde is!!

Gup goed dat er iets aangedaan word en ze de hulp krijgen!!

Lila lekker toch!! Lekker van genieten meis, jullie verdienen t!

Hier vanochtend eerst Jaylinn naar PSz gebracht, daarna ff naar de markt geweest met oma en Devin. Ff slingers en balonnen gekocht, tafelkleed van Dora nu nog opzoek naar slingers... Verder ff wat fruit gehaald op de markt. Nu lekker kids in bed dus ff me-time... Dan vanmiddag ff naar me ouders en naar de ha metde kids!

Ladytijger ik begrijp je helemaal... vind t ook moeilijk als ik vrij ben en kids naar kdv gaan... maar ja ze hebben t erg naar hun zin en ik kan doen wat ik moet doen. Dat verzacht wel even!!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ninja fijn dat alles goed is!

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    BOE!... ik zag jullie schrikken!

@ladytijger je moet je niet rot voelen! Hij heeft het naar zijn zin!

@sm waarom moet je naar de HA?

@pnirmal dat hoor ik mijn zus ook altijd zeggen .. wanneer hebben ze geen studiedag! Beterscha voor k.

@ lila je banner is foetsie..

@ninja wat fijn dat je weer bent goedgekeurd!! :D

@hier tja weinig zit op de bank met een zak drop en een pak rijstewafels! T ligt in bed. ik moet nog 3 wassen strijken en vouwen. Maar net als gister ben ik lui! Straks nog even werken zo geen zin!

tot straks!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heerlijk meid! Even lekker uitwaaien aan het strand!

Trouwens, supergaaf kamertje voor Lila!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo net even tandarts gebeld en donderdag halen ze de hechtingen eruit... eindelijk!! Ze beginnen beetje te irriteren nu, niet zo fijn!
    Ab kuur is klaar, gelukkig! Want werd en behoorlijk misselijk van, die smaak en geur blehhh!!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Omdat Devin 2 weken terug dubbele oorontsteking had en loopoor, even een check dus! Verder hoesten ze behoorlijk, lijken wel 2 kleine zeehondjes... en wil een verwijzing naar kno arts ivm ooronstekingen. Heb zelf namelijk ook gehad en werd pas met 4 jaar geholpen... hopelijk word al die oorpijn t mannetje bespaart!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Het is ook allemaal niet niks he meid! Heb je nu nog een ww uitkering, of zit je nu al in de bijstand?

Waar we het laatst over hadden...psycholoog...Misschien kun je toch eens naar iemand toe gaan. Je hoeft niet heel je leven bloot te leggen, maar je kan ook alleen je hart daar luchten zodat je het ffies kwijt ben!

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik snap het! Beterschap voor de kindjes!

@ lila lekker hoor even weg!!

Ik ga nu echt de was doen.............. .............. .......... Bah ik heb echt geen zin!

19. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

@ Lila, leuke stofjes en kleurtjes enzo. GA vanmiddag naar de Ikea ook stiekem al kijken voor iets voor Britt. Ben benieuwd.
    @ Ladytijger, niet schuldig voelen. Ik heb als ik dagen overheb op het KDV Britt ook ingepland terwijl ik thuis ben. Effe aanpakken of juist helemaal niks doen. Geniet er toch van!!! Vooral als je je beroerd voelt.
    @ Gup, wat een gedoe. Wel goed dat er hulp in wordt geschakeld. Succes ermee!!
    @ Ninja, fijn dat alles goed is.
    @ SM succes bij de huisarts.
    @ Little dreamer, succes met de was. Ik heb geluk. Heb vanavond repetitie (speel in een blaaskapel) en dan komt mijn moeder of schoonmoeder iedere dinsdagavond oppassen en doen ze meteen de was. Heerlijk!!!

@ hier rustig aan. Effe mamatijd. Britt ligt in bed. Nog steeds aan het wachten op mijn ei. Verder eigenlijk niks bijzonders. Misschien tot morgen anders tot van de week!!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach meid, je moet jezelf niet schuldig voelen hoor. Geniet juist even van je vrije tijd. Nu kan je juist even aanjezelf denken, en desnoods ga je ff lekker een uurtje op bed liggen.

Deel Deze Pagina