Even klagen haha. Ik had ook mama tijd. Ze ging slapen om half een en is al van af half twee wakker. Ze roept de hele tijd mama. En ik denk even ik kom zozzzzzoooo. Heeft ze een keertje een half uurtje mogen roepen normaal pak ik er gelijk uit. En heb toch al z.n baal dag haha. Kan er ook dan nog wel bij. Dus ik ga madam pakken en zeggen waarom ben je zo snel wakker O ja ninja mooi meis dat goed gaat met de baby. Litteldreamer jou zus zegt dus ook altijd al van hebben ze nu al weer een studie dag. Ik denk wel eens laten ze die studie dagen bij elkaar pakken en dan een weekje vrij geven ben je er in een klap van af. Maar moet bekennen morgen dus een rustig dagje met de kids thuis. Vermoed dus dat k niet naar het kdv kan. Beetje balen p.s ook al mopper ik nu even op k dat betekend niet dat ik niet van ze hou haha. Z.n behang plak momentje dat wel.
ladytijger: ik denkd at jij er meer mee zit dan Bram hoor meis Gup: goed dat ze hulp krijgen! Financiele probleem hier: het wordt nog mooier, stuur ik een mailtje naar de gemeente vanwege de bijstand, hoor ik dat ik niets meer krijg zodra ik ga samenwonen. mijn vriend kan mij en L wel onderhouden?!!!!! PARDON?! en anders moest ik maar zsm werk zoeken. NEE ZIT ACHTEROVER OP ME LUIE GAT NOU GOED?! ninja: goed nieuws meid!
Zo, even 3 pagina's terug gelezen! Hier ook even lekker me-time! Vanmorgen naar de psych geweest. 't is echt een leuke vrouw waar je lekker mee kan kletsen! Echt heerlijk gewoon! Qua medicijnen blijf ik gewoon zitten op hetgeen wat ik nu slik (lichtste dosering) en gaat ze me bespreken met haar team of ik in aanmerking kom voor gesprekken. Want tja, er moet toch iets gaan gebeuren. Tijdens mijn zwangerschap kon ze verder niets doen omdat ik stress moest vermijden. Maar na mijn zwangerschap zou ik dus echt alles weer op de rit moeten zetten. Hoewel ik me goed voel, weet ik dat het nodig is! Met me pols gaat het goed! Heb bijna geen pijn meer en kan eigenlijk alles weer. Had het herstel niet zo snel verwacht eerlijk gezegd. Maargoed, moet natuurlijk wel uitkijken dat ik niet te snel dingen ga doen. Volgendeweek mogen de hechtpleisters eraf en knippen ze een draadje van een hechting af. Hechtingen lossen vanzelf op, dus daarheb ik geen omkijken naar. Ben stiekem wel benieuwd hoe het litteken er uit zal niet. Die hechtpleisters zou ik er zo vanaf willen rukken, want die krengen jeuken als een malle. Ach, dat weekje overleef ik ook nog wel hihi. Verder vandaag een telefoontje gehad van randstad! Ze gaan me weer voorstellen bij een bedrijf. Ditmaal in Zevenhuizen, administratief, 16 - 24 uur, prima dus! Ben benieuwd wanneer ik wat van ze hoor! Verder weinig te lullen, zit heerlijk lui met me pootjes omhoog.
Waar slaat dat dan op? Ik zou even een hele mooie brief gaan schrijven aan ze! Gewoon bezwaar indienen!
littledreamer: SCHRIK en wat een combinatie dorp en rijstwafels Bellie: ja zit er ooke cht wel aan te denken, die gedachte is niet weg maar heb nu te veel aan me hoofd om hier aan te denken en als ik een deel zelf moet betalen kan ik dat simpelweg niet. Loontje: blijven klussen, kan zijn dat ei nog komt of geweest is, soms is het gewoon niet duidelijk
Waarom kan K. niet naar het kdv dan? Wat betreft studiedagen: Hier had me zusje de eerste dag na de zomervakantie al een studiedag...WTF, die kids hebben 6 weken vrij gehad, hadden ze dat niet in de vakantie kunnen doen?? En 3 weken later alweer 1. En over 2 weken alweer...Ik kan me niet herinneren dat dat bij mij zo was. Ze hebben tegenwoordig meer vrij, dan dat ze naar school gaan!
Snapje probleem en vind het ook echt heel rot. Maar je weet toch dat je geen bijstand meer krijgt als je gaat samen wonen? Of wist je dat nog niet? Sterkte er verder mee? Bellie fijn meis dat je ook verder gaat met je gesprekken kan zo opluchten iemand die onbevangen je probeert te begrijpen ect ect. Nu ga ik echt k pakken haha
Ik zou het gewoon met de huisarts overleggen. Die kan echt wel iets voor je doen op het moment dat je je verhaal doet! Je kan trouwens beter dan nu alvast jezelf laten inschrijven voor een psych, want hoorde vanmorgen dat de wachtlijst momenteel 6!!! maanden is!
daniel-spam: zo heeft hij vrijdag na het douchen op tafel gelegen, mocht hem niet aankleden En met papa lekker klimmen (op toestel van 4 tot 10jaar)
Ze heeft wat verhoging en weet niet of het door gaat zetten. Ze had vandaag en gisteren 38 is niet hoog maar er zit iets te broeien. Maar wat denk wat verkouden ect ect. Kijk het aan voor morgen. Met para zat het natuurlijk wel de koorts maar wil het risico niet lopen dat ze op het kdv weer koorts krijgt. Het is dan zo iets een kind naar het kdv brengen terwijl je weet dat het koortsig is haha dom gedacht van mij of niet???? Aan de andere kant ze zit op vijf min lopen op het kdv en heb haar zo gehaald. Want moet morgen echt iets regelen qua financieel. En daar kan ik geen peuter bij gebruiken. Papieren uitzoeken weet net hoe dat gaat. Dan kan ik overal me papieren vandaan halen haha. Met zelf gekraste poesjes er op van k.
Bellie: fijn dat je zo'n goed gesprek had! en ja die neiging had ik ook, maar heeft geen zin, zo zijn de regels...
Pnirmal: wist dat er een kans was dat ik niets meer kreeg ja. maar dan wel bij mensen die inderdaad kunnen rondkomen met een "dubbel salaris" wij hebben bij lange na geen dubbel salaris! mijn vriend verdient net maar dan ook net te veel om voor mij nog bijstand te krijgen. Nou ben ik wel zo dat ik zelf ook vind dat ik per januari zeker werk moet hebben, maar het gaat hier puur om de kromme manier van doen van deze maatschappij. Bellie: ja zit er ooke cht wel aan te denken ja. weet het nog niet. en als het 6 maanden duurt heb ik al zo iets van dan ben ik er al wel weer uit. slecht ikw eet het. Gup: leuk!
@ Back dat is krom!! Hier geld als je samen gaat wonen je wel minder krijgt, omdat je een huisgenoot hebt, tenzij je getrouwd bent of samenlevingscontract hebt. Je deeld dan letterlijk alle kosten... Sterkte!! Zou er wel bezwaar tegen indienen! @ Gup leuke foto's! @ Hier meisje is al wakker, kort slaapje. Devin slaapt nog, ga hem er zo wel uit halen, slaapt al 2,5 uur! Slaapkop! Nog ff leuke spam van dolfinarium!!
Ik heb Dinand ook wel eens gebracht toen hij wat verhoging had. 37,8. Heb het tegen haar gezegd dat hij niet lekker was en ietwat verhoging had, en dat als het niet gaat ze me maar moesten bellen. Dan had ik hem meteen opgehaald. Ben toen de hele dag niet gebeld en toen ik hem kwam halen was meneer hartstikke vrolijk en lief geweest de hele dag! Je moet doen waar je je goed bij voelt. Mocht de koorts doorzetten en ze zich echt niet goed voelen, zou ik haar lekker thuis laten! Zeker als het hoger dan de 38 graden wordt. (staat ook ergens in de papieren van het kdv wanneer je je kindje thuis moet houden!). Maar als K. morgen gewoon vrolijk is en nog steeds iets verhoging heeft zou ik haar gewoon lekker wegbrengen hoor. Als het niet gaat ben je daar snel genoeg om haar weer op te halen! Over ziek zijn gesproken: ik klop het af, maar Dinand is echt al een tijd niet ziek geweest! Zal je net zien dat ik het nu te hard roep hij komende week ziek wordt!
Ik ga Dinand er zo ook maar eens uit halen! Hij zit momenteel 's avonds in een fase: NEE ik wil niet naar bed! Zwaar vermoeiend! Sinds Paul vorigeweek aan het werk moest, had Dinand zoiets van: Papa moet me op bed leggen, en alleen dan ga ik lief slapen. Mja maandag en dinsdagavond moet Paul werken! Maar moet wel zeggen dat meneer heerlijk kan uitslapen tot half 9/9 uur!