# leuke spam!!!!! Sm, bij het dolfinarium geweldig! Slargroom voor Lydia. whaha heerlijk @ ik ben nog ziek. Heb vandaag antibiotica gekregen van de ha. Bleegh voel me echt shit. Andere zieken ook beterschap!
Goedemorgen, Donder, beterschap. Supermummy, wanneer moet je naar de kno arts? Succes iig. Hier straks alvast het een en ander inpakken. . Verder komt vriendinnetje straks met dr beeb. Morgen moet ik nog werken is en manlief al vrij, dus die kan hier ook nog het een en ander doen in huis. Morgenavond ook nog een avond over bevallen bij ons in het ziekenhuis en vrijdag weer naar de gyn en ook de 30 wkn echo.
Goedemorgen Hier redelijk geslapen... ben blij als die hechtingen er morgen uit zijn... ze zijn erg irritant!! De kids liggen nog in bed... worden zo wel wakker denk... @ Nelta druk weekje dus!! Succes iig! KNO ga k zometeen bellen voor afspraak... dus nog geen idee. @ Donder beterschap!!
Goede morgen meiden, Nog 1 weekje wachten en dan ik ook op voor een echo. Ik heb er echt zin in maar vind het wel reuze spannend. Super m fijn dat de ha nu actie onderneemt bij devin. Zo word dat mannetje een hoop pijn bespaard. Nelta lekker hoor een week je erop uit. Ninja ik heb geen in idee welke groei lijnen goed zijn. Maar in ieder geval fijn dat ze het nog gaan nakijken dmv een groei echo.
P50 is normaal. (dat wil zeggen 50 procent is groter; 50 procent is kleiner). P25 is te klein (dat is dus 25 procent is kleiner en 75 is groter)
Net kno gebeld en kan maandag 31/10 al terecht met Devin!! Hoop dat ze snel wat kunnen betekenen voor hem!! De kids net naar kdv gebracht... gingen meteen spelen!! Nu ff afwassen, opruimen, stofzuigen... pffff!! @ Ladytijger ja ik wil niet dat hij zelfde krijgt als k gehad heb! Ik ben uiteindelijk pas met 4 jaar geholpen terwijl ik ook al zo snel en vaak oorontstekingen had... Hier trouwens allemaal verkouden en aan t hoesten... blehhh!!
Ja he?! Vind ik ook wel... kon ook al de 26ste maar is weer precies in me werkweek... dus niet handig.
Meeting: Indoorpeelthuin Utrecht? Wanneer? November? Net voor de gekte? (Zet je naam onder de datum lijst en de data wanneer je zou kunnnen) zat 5 nov : 1),2),3),5), zon 6 nov: 1),2), zat 12 nov: 1),3),4),5), zon 13 nov: 1), zat 19 nov: 2),3),4),5), zon 20 nov: 2), zat 26 nov: 1),3),5), zon 27 nov: 1), 1) 1Dondersteen: 5, 6, 12, 13, 26, 27 2) Back: 5, 6, 19, 20 3) Guppekop 5, 12, 19, 26 (tenzij we te ver in DU zitten) 4) Nelta, 12, 19 5) LiLaLief 5,12,19,26 Zo, de lijst weer ff opgezocht. De 26e kan ik helaas ook niet ivm sinterklaasfeest bij manlief op het werk.
Meeting: Indoorpeelthuin Utrecht? Wanneer? November? Net voor de gekte? (Zet je naam onder de datum lijst en de data wanneer je zou kunnnen) zat 5 nov : 1),2),5), zon 6 nov: 1),2),6) zat 12 nov: 1),4),5),6) zon 13 nov: 1), zat 19 nov: 2),4),5),6) zon 20 nov: 2),6) zat 26 nov: 1),5), zon 27 nov: 1), 1) 1Dondersteen: 5, 6, 12, 13, 26, 27 2) Back: 5, 6, 20, 21 3) Guppekop 5, 12, 20, 26 (tenzij we te ver in DU zitten) 4) Nelta, 12, 19 5) LiLaLief 5,12,19,26 6) Super Mummy 6, 12, 19, 20 De 5de kan ik niet, vier ik Jaylinn's verjaardag!!
Meeting: Indoorpeelthuin Utrecht? Wanneer? November? Net voor de gekte? (Zet je naam onder de datum lijst en de data wanneer je zou kunnnen) zat 5 nov : 1),2),3),5), zon 6 nov: 1),2),6), zat 12 nov: 1),3),4),5),6), zon 13 nov: 1), zat 19 nov: 2),3),4),5),6), zon 20 nov: 2),6), zat 26 nov: 1),3),5), zon 27 nov: 1), 1) 1Dondersteen: 5, 6, 12, 13, 26, 27 2) Back: 5, 6, 19, 20 3) Guppekop 5, 12, 19, 26 (tenzij we te ver in DU zitten) 4) Nelta, 12, 19 5) LiLaLief 5,12,19,26 6) Super Mummy 6, 12, 19, 20 De laatste versie
Goedemorgen! SM: kijk aub uit met buisjes! 1 keer oke maar hier is door het vele buisjes en de littekenen daarvan, het feit dat ik slecht horend ben geworden.
Bij mij hebben ze 1x buisjes geplaatst daarna niet meer nodig geweest... Hoop dus ook dat 1x voldoende is om t ventje alle pijn en narigheid te besparen! De ha is bang dat het zijn gehoor gaat aantasten als hij zoveel oorontstekingen blijft houden...
Hier: vanmorgen L naar het kdv gebracht was het al bekend dat we weg gaan. ik balen natuurlijk en meteen de planning gebeld. heb het nu op hold gezet en laat einde van de week wat horen. Anders moet ik het helaas terug draaien en gaan we vooralsnog niet samenwonen. Ik begrijp de bijstand echt wel hoor maar er wordt niet aan gedacht dat ik anders doodgewoon NIETS heb. echt geen rode cent! Er wordt niet gekeken naar de alimentatie die mijn vriend moet betalen ect bijvoorbeeld. nee er wordt maar gewoon meteen vanuit gegaan en dat steekt. zeker aangezien ik zo een hand vol mensen kan opnoemen die de kantjes er vanaf lopen! ga me klaar maken, zo weer een intakegesprek