dan zou ik ook niet twijfelen! Vind het wel jammer dat jasjes in lydia;s maat nog niet makkelijk is, er zijn zulke leuke! maar toch liever vestje met evt doek erover als het echt koud word.
Zeker! Daarom twijfelde ik ook niet, alleen in de winkel was haar maat niet... gelukkig zijn veel winkels online Jaa das idd lastig, vestje is lekkerder als ze zo klein zijn hoor!! Zeker als je ze lekker in draagdoek hebt.
ja en in de wagen is het toch dekentje erover heen en evt de hoes, en de maxicosi is het meest voor in de auto en die wil ik toch warm hebben en stukje er naar toe + evt "opwarmtijd" kan wel met dekentje. Zodra ze uit de wagenbak is gegroeid is het tijd voor jasje vind ik
Hello, Even bijlezen: Guppe: dikke knuf! Dondersteen: Dikke knuf! Nelta: lekekr voor jezelf geshopt dus, goed zo Babypakketen: vond het allemaal 400 x niets inderdaad. beetje jammer. Pnirmal: hahaha mannen logica: kleren kopen voor de winter ind e uitverkoop
SM: auw, moeilijke keuze. maar ik denkd at ik zal zeggen laten trekken omdat je er dan zeker van bent dat je er helemaal van af bent. dikke knuf SM: beterschap voor je kleine mannetje!
Nelta: leuke spam! ninja" geweldig dat het leuk was! Lilalief: geweldige foto's zag ik al voorbij komen op facebook! SM: lieve foto! mamamia: leuke dag dus! en die fase is hier ook aangebroken. heel vermoeiend! mamamia: hier ook de trap-schrik gehad een tijdje geleden. ik heb gewoon gezegd wat goed van je maar niet meer alleen doen he. en nu geeft ze het zelf aan, gelukkig... Gup: kijk dat zijn betere berichten en beterschap voor daniel!
Oke... hier niet, wel naar gekeken en gezocht! Zagen hem bij v&d maar had alleen grotere maten , en net dus bij v&d online besteld
zo weer bij. Hier alles goed. gisteren met mijn L en neefje J naar schiphol geweest om opa en oma op te halen. waren er lekker vroeg en hadden natuurlijk super weer. dus wij naar boven en vliegtuigen gekeken op een bankje. had drinken meegnomen en koekjes dus was een groot feest. toen terug lopen om opa en oma op te wachten. wat denk je, staan we voor het raam, lopen ze ons echt straal voorbij! J helemaal roepen: " omaaaaa, opaaaa, L mee doen :d begrepen niet dat er glas tussen zat. mevrouw daar kwam niet meer bij. Dus ik bellen van loop eens terug. nou toen gingen L en J helemaal uit hun dak! alleen...beetje jammer dat ze niet begrepen dat opa en oma nog door een deur moest voor ze naar hun toekwamen en dat ze echt niet meer weg gingen. Huilen! totdat opa en oma kwamen natuurlijk. J MOEST met oma lopen en L met haar opa zo schattig! heb een hele leuke armband gekregen gemaakt van sinaasappelschillen zal hem morgen even spammen samen met foto's van op schiphol Thuis nog van alles geklets en gedaan en kort nachtje want J werd elke keer wakker. de avond daarvoor L al dus ik was moe! Vandaag kwamen mijn vriend en de kids even hallo zeggen bij mijn ouders. was even gezellig. toen gegeten ect waar ik ook voor had gezorgd en toen het avondschema. nu ben ik echt kapot! Mijn vriend en ik hebben ook heel goed gepraat ect en we gaan knopen door hakken nee niet die knoop we gaan de maatregelen treffen om echt te gaan samenwonen. nou ik ga afsluiten en me bedje in. morgen mamadag! truste!
Dank dames, de bloeding is alweer over gelukkig, maar blijf het spannend vinden.. Hier nog een Lila spam; ze vond het geweldig op het strand!
sm, die jas uit de reclame? of zag ik dat net verkeerd? back, druk gehad dus! ben benieuwd naar de foto's
back super dat jullie de knoop hebben doorgehakt!!!! sm gaaf jasje! nelta sem vond het geweldig en kreeg er echt wel veel van mee. Hij zal het niet onthouden maar het was gewoon erg leuk om hem zo blij te zien. lilalief ik heb ook steeds bloed verlies alleen bij mij is het pas vanaf week 17 begonnen. gisteren nog bloedverlies gehad. Ik vind het ook maar niets hoor maar gelukkig klopte het hartje mooi. ja die 12 weken zijn toch maar afwachten of het allemaal goed blijft gaan erg spannend! Knorretje leuk he die verliefde momenten. het is toch heerlijk z,n kindje. En een babyboom op het werk leuk hoor! zo hier niet veel te melden ben nog gaar van disney en we hadden het druk vandaag haha we moeten naar de verjaardag van me broertje,naar de omas enz daar lekker gegeten en pas om half 9 thuis eigenlijk wat te laat maar ach het is vakantie. Oja vandaag nog wel verf gehaald voor de babykamer eindelijk gaan we er aan beginnen!!
wij dachten dat daniel beetje hoogtevrees had door reacties als wim hem in het ruim liet kijken. Maar nou waren we gister even op de kermis in weert en toen was er niks meer van te merken! hij wilde overal op en in en huilen als het klaar was of niet mocht omdat hij nog te klein was. Reuzenrad van 55m hoog vond hij helemaal super! auto auto bus (f)iets was het telkens al hij naar beneden keek En de achtbaan vond hij ook superleuk, maar daar was het zo druk dat we die maar 1x hebben gedaan. Vind het echt zo gaaf he dat hij nu ook bewust met praten bezig is! zn woordje van vandaag was kekke! (lekker) en (v)ies!
we verven 1 muur grijs en dan de rest gewoon wit. en dan fusiaroze met grijze acsenten in de hemel,gordijnen enz mijn schoonmoeder maakt z,n leuke dingen kan niet wachten op het eind resultaat