goeiemorgen! even bijgelezen. SM fijn dat je zo snel terecht kan! hier heerlijk geslapen! lydia kwam pas om 6u, gelijk wim maar geholpen want die wou gaan varen. Om 8u werd lydia weer wakker, ff liggen knuffelen en toen was het ineens kwart voor 9... Toen ben ik er maar uit gegaan en daniel wakker gemaakt. Toen even gegeten, lydia gevoed en op bed gelegt, daniel aangekleed en weer bij wim in de box gezet en toen ben ik heerlijk uitgebreid gaan douchen. Ga vandaag niet veel doen, alleen de keuken denk nog maar ff goeie beurt geven en een wasje draaien. Eten hoef ik alleen maar opte warmen, was beetje teveel gister
Hoi! Hier echt een rot-ochtend. Sam is denk ik met z'n verkeerde been uit bed gestapt. Tjonge wat was ie vervelend. Ik had na het eten al zijn duplo tevoorschijn gehaald en op een kleed in de kamer gezet, enigste wat hij deed was ermee gooien. 4x in de hoek moeten zetten! Vervolgens muziek aangezet, vond ie heel even leuk maar daarna begon ie op de installatie te bonken en met de afstandsbediening te gooien dus ook 2x in de hoek gezet!! Pfff en toen was het nog maar half 11. Ik zeg, ben je moe wil je slapen, "ja boven" was het verlossende antwoord!! Dus meneer ligt nu gelukkig weer te slapen. Ben zelf nu ook helemaal gaar en sjaggie.
soms kunnen ze er wat van he pfffff hopelijk staat ie dadelijk met het goede been uit bed op haha sterkte
vraag me af waarom ik daniel heb wakker gemaakt, hij is niet te genieten, allemaal janken naja, ga het eten maar opwarmen dan kan hij erna naar bed. Als ik hem nu op bed lig komt het met eten lastig uit omdat we over uur weer sluis hebben. Zal het aan het weer liggen?
Goeiemorgen.. Ik mag Lila zo weer ophalen, het KDV is dicht vanmiddag :S Heb nog zoveel werk liggen.. Nu m'n ouders op vakantie zijn kan ik morgen ook al niet op kantoor en vrijdag ook niet.. nouuuuuuuuu!!! Pfff.. rare dag vandaag, voel me niet meer zo lekker. Ik wil iets doen maar ik weet niet wat. Moet nog wat spulletjes bijhalen bij de Ikea maar da's niet echt handig met een peuter erbij in je eentje!!
Ola! SM: wat enorm fijn dat je al zo snel terecht kan met Devin! @ alle zieken: beterschap! @ hier: Dinand zit lekker op het kdv, dus heb een dagje rust! Naja rust, ben druk aan de schoonmaak. Wilde vanmorgen net beginnen, stond me moeder op de stoep! Dus 1,5 uur later eindelijk kunnen beginnen met de schoonmaak. We hadden ons vanmorgen allemaal verslapen haha. KDV opgebeld dat we wat later waren. Tja, soms is het nodig he om jezelf even te verslapen hihi. Oh, ik hoor een klein meisje...
Goedenmorgen Sm dat is echt heel snel dat je terecht kan! @sterkte voor de zieke en de boze kindjes! @ lila naar de ikea zou ik niet doen alleen! haha @bellie je zal t nodig gehad hebben dat je je verslaapt! @... gister vroeg iemand ik weet niet meer wie wat voor werk ik doe. ik werk in de particuliere thuiszorg. @hier rustig zo even een broodje eten met T. En dan gaat hij naar bed. Dan mama even aan de ruim! Ik verlies nu al weer een paar druppels bloed. Dat vind ik zo balen van niet meer aan de pil zijn! 2e keer dat ik een paar druppels verlies, maar moet rond de 11e ongi worden. Alles is in de war! Tot later ff eten!
Back, dat zou wel jammer zijn als je toch niet gaat samenwonen. @alle humeurige kindjes, succes ermee. het zal het weer wel zijn . Lila, das idd wel lastig in je eentje. Ik doe Stijn vaak ook in de buggy, al is het maar voor een kleine stukje. Hij is zo snel en anders kan ik de hele tijd achter hem aan rennen. Littledreamer, is dit jullie eerste ronde. Hier is vriendin net weer weg met dr zoontje. Wat een heerlijk ventje zeg. Hij is nu 7 weken oud, maar ik kan me niet voorstellen dat Stijn ook zo klein is geweest en dat we hier straks weer zo'n kleintje hebben. Heb er echt zin in. Stijn ligt al een lekker op bed. Heb voor mezelf ff een eitje opstaan en daarna ook ff lekker slapen. Vanmiddag komt mn moeder ook nog ff langs. Hmm ik moet ook nog inpakken, wanneer zal ik dat is gaan doen.
Ja in de buggy is handiger maar als ik spullen moet kopen gaat dat niet tegelijk, dan moet ze in de winkelwagen, maar als ik sjouw kan ze niet blijven zitten zo alleen. Ik wil zo graag alles af hebben in huis..
Nelta eerste rond ja! Dus alles is op hol geslagen!! Lief he zo een mini mensje ik kan t me ook niet voor stellen als ik die kleintjes zie
Ja he. Laat maar komen (hmm nee toch nog maar 10 weekjes wachten; moet ook nog een hoop doen: kaartjes, naam twijfelen we nog over, wassen, wieg staat nog bij mn ouders enz) Hier was het de eerste ronde gelijk raak en het heeft best lang geduurd voordat ik er aan gewend was, maar nu kan ik echt niet meer wachten.
Nelta Ronde 1 is echt te snel!! WOW. Nou dat verwacht ik niet! ik wil dat mijn lichaam even normaal gaat doen puistjes weer weg, tepels niet zo gevoelig. niet af en toe een paar druppels bloed verliezen en niet zo moe zijn! Dan ben ik weer mezelf! hahaow en niet zo snel aan het mopperen zijn!!
Ik ook dus niet. Daarom was het denk ook best ff wennen voor ons. Heb niet de pil gebruikt tussendoor, dus wie weet scheelt dat ook wel wat.
ik heb ook geen pil gebruikt en was in 3de ronde zwanger, ook nog best snel dus buggy: daniel zit er eignelijk nooit meer in. Hij kan goed 2km zelf lopen en loopt vaak ook gewoon lief mee, ook als hij geen handje geeft. En als hij echt moe is zit ik hem bij lydia aan het voeteneind met zn benen over de rand, nu gaat dat nog, als lydia groter is niet meer, maar dat zien we dan wel weer Moet ook wel zeggen dat we laatste maanden geen uren meer hebben gelopen
Ik ben tussentijds ook niet aan de pil geweest en bij ons was het ook de eerste keer meteen weer raak. Blijven zitten was een tweede.. Sam is weer wakker hoor ik, dus ga hem zo maar uit bed halen en dan gaan we ff boodschappen doen. Ik ga vanmiddag erwtensoep maken, had ik zin in!