Middag! Pnir, twijfel niet aan jezelf meissie! Kijk, ik ben ook geen voorstander van kinderen slaan, maar kennelijk heeft het jou heel hoog gezeten en kwam het er zo uit. Zoals andere al zeiden: Denk eens na hoe je zoiets de volgende keer aan kan pakken? Een time out en even tot 10 tellen is zeker goed om dat erin mee te nemen! Gup: Fijn dat het gelukt is om die dienst stop te zetten! Aaah daniel die bij de trap ligt te slapen. Kleine slaapkop dat het is hihi. LD: hier staat draadjesvlees ook al op hihi. SM: Fijn dat de hechtingen eruit zijn. Voelt een stuk prettiger he! @ hier: vanmorgen naar fysio geweest. En zoals ik al verwacht had kreeg meneertje een driftbui. Heeft hij wel vaker de laatste tijd, zeker als hij zijn zin niet krijgt. De fysio vroeg hoe wij er mee omgingen. Tja, als hij zo is, laat ik hem gewoon uitrazen. Het heeft dan toch geen zin om iets met hem te doen. Ze zei meteen al: hij weet heel erg goed hoe hij dingen voor elkaar moet krijgen. Lukt het de eerste 2 keer niet, dan gaat het de 3e keer anders zodat hij het wel voor elkaar krijgt. Wij geven hier niet aan toe, want als hij iets doet wat niet mag gaat hij de kinderstoel in! Mja, ik weet dat mijn ouders en schoonouder er heel anders mee om gaan. Daar moeten we dus even mee gaan praten. Vooral mijn schoonouders geven vaak toe en dan krijgt hij toch zijn zin. Zal ook eens vragen hoe ze daar op het KDV mee omgaan.
Ohja, wat betreft het lopen: Hij kan het wel, maar is idd te bang om te vallen. Nu gaan we dit oefenen en moeten we thuis dus dingen interessant/uitdagend gaan maken. Bijvoorbeeld een bakje op de ene stoel, en blokjes op de andere. Is natuurlijk leuk om alles in het bakje te doen, maar op het moment dat hij bij de blokjes staat schuif je de stoel dus steeds iets verder weg. Ben benieuwd of hij hier gaat intrappen hihi. Lila: Dikke knuffel meid! Back: super meid
Bedankt meiden voor de steun. Ik zelf ben ook niet voor een tik. Maar het gebeurt je wel eens. Alleen ik voel me daarna altijd zo k.t. En terecht wat voor problemen kinderen en ouders ook hebben. Probeer het altijd met praten op te lossen. Weet van me zelf dat ik geen super strenge moeder ben en de kinderen een hoop gedaan krijgen veel kusjes knuffels en redelijk de aandacht. Nu heb ik een gek plan. Vriend gaat k uit het kdv halen en ik ga met Arun een avondje uit eten. Even samen tijd voor elkaar lekker kletsen en eten. Toen ik het vertelde hij zij gaan we naar de mc nee zeg ik we gaan nog iets veel leukers doen. En hij straalde. Door de komst van k is A wel wat aandacht te kort gekomen. Kan niet meer altijd kijken wat hij wil kijken. De wii kan niet altijd in de huis kamer dat soort dingen. Ben wat dingen vergeten vroeger tijdens het naar bed brengen van Arun namen we altijd de dag even door al was het maar vijf min. Ik ga er meer tijd voor maken. En met k ga ik ook wat leuks doen van de week. Denk dat het voor het eerst eens de ballenbak word. Kortom na diepen dalen komen ook weer zonnestralen. En diep in mijn hart weet ik ook wel dat ik het niet al te slecht doe. En met school helaas zijn ze er nu in betrokken maar ik hoef me niet te schamen heb me kind na het gebeuren niet alleen gelaten met zijn verdriet en dat is het alle belangrijkste kortom ik heb de juiste stappen onder nomen,. Ook al is vriend niet helemaal uit beeld toch merk ik dat door dat ik in opstand kom in de dingen ik eigenlijk het zo moet zien als de weg terug van voor dat Karishma geboren is. En ik schaam me niet meer. Ik doe het op mijn manier met mijn ups and downs. Thanks meiden.
Back Wat fijn! Belliebel fijn he die driftbuien .. Ik laat T ook altijd even uitrazen! donder beterschap! Pnir leuk ja om wat met arun te gaan doen!!
Pff.. het is dus nog niet over. Balen, vanavond weer bandrepetitie en zaterdag optreden. Ik wil ff niet!!
JAAAAA, ik mag op gesprek komen...word zo terug gebeld om te kijken of het morgen nog kan! Ben zo benieuwd! Edit, morgen om 12 uur heb ik gesprek.
Hoihoi, Bellie, idd niet toegeven met die driftbuien. Dat werkt volgens mij het beste. En succes morgen. Back, ook op gesprek. Succes! Gup, vervelend zeg van die smsjes. Heb je ze nu uitgekregen?? Boni, leuk het dat kletsen. Het gaat idd ineens zo hard nu; zo worden zo wijs. Tonka, wow alweer 36 weken. Gaat hard zeg. Met hoeveel ben je de eerste keer bevallen? Supermummy, fijn dat de hechtingen er weer uit zijn. Lila, dikke knuffel. Pnir, gezellig avondje weg met Arun. Zo ff snel bijgelezen. Vandaag nog gewerkt (nu lekker weekje vrij ) en vanaaf een avond over bevallen bij ons in het ziekenhuis. Ben wel benieuwd naar de verloskamers bij ons. Morgen om 9.15 groeiecho en daarna controle bij de gyn. Heb wel zin in de echo, maar vind het toch ook wel een beetje spannend. 20 weken echo was verder goed, maar stel dat ze nu toch ineens wat vinden.
@ Pnir dat is een goed idee, ik doe ook met beide zo nu en dan alleen even iets leuks hoor!! Mijn schatjes zitten dicht op elkaar, dus bijv. zwemmen kan ik niet alleen, maar naar een park ook niet. Speeltuin/kinderboerderij lukt wel... @ Hier kids al in bed... waren bekaf. Devin sliep al in de auto! Ze hebben ff lekker bij opa en oma in bad gespeeld... bijna half uur :O! Dus avondje voor mama ! Zo dus ff relaxen en dan nog ff verslagen af maken. Morgen ook nog dagje aan huiswerk en dan zaterdag weer beschikbaar. Verder morgen ff kinderkamers opruimen en omzetten... Toch wel heel lastigg dat ze inbouwkast hebben... kan anders zo leuk inrichten...! @ Back jeeejjj!! @ Bellie super meis!! Alvast veel succes!! @ Nelta blijft altijd spannend ! En veel plezier vanavond, tis toch fijn om een indruk te hebben voor je er moet bevallen. T voelt idd fijner zonder die hechtingen, al is t nog wel gevoelig!! @ Lila sterkte wijffie!! Logisch dat je even nergens zin in hebt... zucht! Leef met je mee!! Knuff
nelta spannend een groeiecho Bel wat fijn dat jij ook op gesprek mag komen! Hier lekker gegeten T had geen trek Snapte er niks van! Ook kwam doe al meerdere malen hangen bij me. Net zit hij bij me en hij is toch warm. Heeft tie 39.3.... Merk ik weer lekker laat op!!
Of hij neemt de stoel mee Daniel heeft nu door dat als hij een stoel naar de kast schuift hij wel dingen van de plank kan pakken
zo, net even naar de stad geweest. Zeeboot heeft vertraging dus kon mooi even lange mouwen shirten halen voor daniel. Vond het alleen niet veel bijzonders, maar toch nog 4 gekocht. En voor lydia een jurkje en maillotje. Ook doos van prenatal opgehaald. Misschien zo nog visite, exbaas van wim met zn vrouw, moeten zelfde plek laden en lossen als ons, kunnen ze de kindjes ook keer zien. Ben net alleen wel als een gek alles gaan opruimen, want zij is zo ijselijk netjes!
ben ik weer en ben even aan het bijlezen: Thanks voor de reacties op de foto. en ja ik straal ook wel, ben ook heel gelukkig met mijn moppie en nieuwe gezinnetje Vervelende kids: amen! inderdaad wat bloempje zegt als ze iets moeten dan vooral mee komen dan oooooo Bellie: wanneer hoor je wat over die baan via de randstad?
bloempje: wat een waanzinnig leuk idee zeg! Dondersteen: dikke beterschapsknuffel! Lilalief: niemand kan je vertellen hoe je het moet verwerken. echter een idee: geef het een tastbaar plekje in de vorm van een mooie kustwerk of beeldje, armband of wat dan ook. knuf!!! Loontje: ook een dikke knuf! Pnirmal: hoe is het nu met jouw? SM: gatsie, wat een "enge" gedachte
Guppie: oeps! kijk even of je dit ergens kan melden of melding van kan laten doen. misschien heeftd at effect voor jullie. SM: dat is goed nieuws van de tandarts! Lilalief: je bent een sterke dappere vrouw!!!
@ Back er wonen dus nu mensen, gelukkig! Weet k iig waar die herrie vandaag komt... heb ze alleen nog niet gezien. Ben benieuwd!! Enn die tandarts was echt super aardig!! Er moet gewoon wat gebeuren, als k niet ga omdat k t ook niet kan betalen word alleen maar slechter, en valt er dus wel iets te regelen... Moest trouwens vandaag wel een wereld bedrag betalen, wel 5,17 hihih en dat voor t verwijderen van een paar hechtingen...
SM dat is wel een hoog bedrag voor die hechtingen T ligt te slapen. heb m paracetamol gegeven en t was tot 39 gezakt. Vandaag weer 2 druppels bloed verloren! LAat t gewoon even doorzetten dan hebben we de eerste maand gehad! Ff thee zetten en gtst kijken! Tot straks!