Zo lief! Ik kreeg net een berichtje van een april 2012 mama (waar ik de mk kreeg) om me te feliciteren met m'n zwangerschap. Vond ik echt heel attent.
zo ik ben ook weer thuis. Ik heb al vanaf gisteren avond bloedverlies en het stopte maar niet. dus de vk kwam langs en stuurde me naar de gyn toe daar een ctg gehad en een echo en een inwendig onderzoekje. Het bloed kwam van voor de baarmoedermond dus niet ernstigs gelukkig ben blij om nu eens duidelijkheid te hebben had ook steeds krampen enz. maar dat kwam gewoon door de baarmoeder zei ze.
Tjonge Ninja, jij blijft idd ook maar bloedverlies houden. Gelukkig hebben ze je goed nagekeken in het ziekenhuis!
ja idd maar nu weet ik dat het niets ernstigs is gewoon te veel gedragen ofzo of te druk geweest. Ik ben trouwens wel al klaar met de zwangerschap hoe dankbaar ik er ook voor ben. Ik heb zelf weer zoveel pijn en dan steeds bloedverlies enz pfffff ik had gehoopt dat het me nu beter af zou gaan maar helaas. Toch moet ons meisje nog maar 15 weken blijven zitten hoor. maar dit is wel me laatste zwangerschap!!! ik ben dadelijk hopelijk gezegend met ons mooie gezinnetje en dan is het klaar voor mij. Ik ga nu eens bijlezen
bloempje: dat is super lief inderdaad. Ninja: zo als net ook via hyves, laat mij niet zo schrikken! dikke knuf! en dat mag je zijn hoor wijffie! Hier: net me haar gekleurd. is donker! ik vind het heel gaaf maar ben benieuwd wat andere vinden Fijne avond!
Goedeavond, @ Lilalief: Nee, wat lees ik nu??? .... Wat ontzettend k*t zeg!!! .... Een hele dikke knuff voor jou!!! @ Littledreamer: Iemand zijn naam verandert???....Iig, hallo!!! @ Back: Ohhh, wat super voor je meid. Ga voor je duimen dat dit gesprek wat wordt!!! Knuff!!! @ Belliebel: Wow, ook jij mag op gesprek komen!!! Super zeg....Ga voor je duimen!!! @ Nelta: Ohhh, lekker weekje vrij...Enjoy!!! @ Bloempje: Wow.....ik zie 2 streepjes op je profielfoto!!! Ontzettend gefeliciteerd!!! @ Ninja: Ohhh, spannend zeg...Fijn dat er niks aan de hand was!!! @ ......
Zo, heb alleen vandaag bijgelezen....en het is alweer 2,5 weken geleden dat ik langs ben geweest op het forum....De tijd ontbreekt me echt! Hier gaat het redelijk....Qua zwangerschap gaat alles prima (op mijn extreme vermoeidheid en (te) lage bloeddruk na....) maar op mijn werk is het echt extreem druk...Veel studiedagen, volg een cursus, heb 3 gedrags"gestoorde" kinderen in de klas....wat veel conflicten en dus gesprekken oplevert met allerlei instanties...Gisteren heeft er nog 1 op het dak gestaan!!! Niet normaal meer!!! Maar ik moet het van me af proberen te zetten, het kost me teveel energie, het zuigt aan me...en daardoor veel harde buiken!!!....Nog ff volhouden, het is zo kerst!!! Hoe is het hier??? Wat heb ik gemist???
Oja, morgen om 9.30 weet ik of er een frummel of frummelientje in mijn buik bivakkeert....ben zo benieuwd!!! Tja, en ga ik het vertellen??? Ik weet het nog niet!!!....
Een vraag voor de zwangeren onder ons: Is er bij jullie ook geprikt op rhesus c ??? (is nieuw sinds dit jaar)....Zo ja, was het bij jullie negatief??? Bij mij positief, dus moet nu met week 27 een nieuw bloedonderzoek...Ik weet dat het niet levensbedreigend is enzo...maar toch vind ik het spannend....herkenbaar!?
Knorretje veel plezier morgen bij de 20 weken echo. Ninja gadver weer bloedverlies. Ik kan mij voorstellen dat je dan ook moeilijk kan genieten van je zwangerschap. Dikke knuf. Super m fijn dat de hechtingen er uit zijn. Bloempje dat is idd erg attent van de april mama om je te feliciteren. Is het nog gelukt met het boekje voor Sam? Ik heb vandaag echt een beetje een rusteloos gevoel in mijn lijf. Misschien ben ik door door de miskramen Die lila lief en bloempje hebben meegemaakt toch een beetje aangeslagen. Ik merk gewoon dat ik het eng vind om volgende week een echo te krijgen bang om misschien ook wel teleurgesteld te worden. Ik weet dat ik toch niks anders kan doen dan wachten en teminste volgende week woensdag meer weet.
@ Ladytijger: Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent,......Het is ook gewoon spannend!!! Dikke knuff voor je....