Ladytijger, ja is gelukt met het boekje! Kan niet wachten tot het binnen is, dan kunnen we het evt gaan vertellen. Littledreamer, ik dacht dat je gewoon nieuw was? Mag ik ook een pb wie je eerst was. Ben nu benieuwd.
Zo weer thuis. Knor, jij ook alweer 21 weken. Spannend morgen echo; hoe laat moet je? Ik heb om 9.15 groeiecho. Maar heb je geen herfstvakantie straks? Ik ben ook aan het aftellen tot mn verlof en zo blij dat ik nu nog een weekje vrij ben. Hier trouwens minder harde buiken als bij Stijn, maar ik doe ook veel minder, omdat ik minder energie heb. Rhesus c ben ik volgens mij net pas op geprikt. Geen idee wat er uit kwam. Ik zelf ben iig rhesus d negatief en de beeb ook, dus geen prik morgen. Ninja, fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Gup, lekker geshopt. Hier net terug van de info avond van het ziekenhuis. Verloskamers zijn aardig ruim en verder was het wel een beetje wat ik had verwacht. Nog ff snel met de lactatiekundige daar gepraat; kan evt voor de bevalling al daarheen, maar ik denk dat ik gewoon kijk na de bevalling. Ze hadden iig wel ervaring met kindjes met een schisis. Verder nog een leuke opmerking van Stijn. Hij was naar de kapper geweest, dus ik vroeg aan hem waar zijn je haartjes. Hij legt zn handjes op zn hoofd en zegt "uit" . Hij heeft trouwens vandaag weer in bad gepoept. Hij lijkt of hij liever niet in zn luier poept, maar de wc vindt hij ook maar niks. Binnenkort maar ff een potje halen.
Bloem je hebt ook een pb! Gadver het is hier saai vriend is nog aan het werk! ik verveeeeeel me en het is hier ook stil!!!
hebben ze ook een bad? vond dat heerlijk en toen ik erin zat zette het pas echt goed door dus ik weet wel wat ik bij een evt volgende ga doen leuk, haartjes uit
Nee dat niet volgens mij, maar elke kamer heeft wel eigen douche en wc, dat was in het andere ziekenhuis, waar ik van Stijn ben bevallen niet. Maar toen heb ik ook maar ff onder de douche gezeten en de meeste tijd op bed gelegen.
had ff visite, exbaas van wim. Nu weer voeden, maar gaat niet erg lekker, ze ligt telkens te gillen hopelijk slaapt ze zo. onweerd het bij jullie ook?
gek, bij jullie ook wij liggen in de botlekhaven dus zou gek zijn als het bij jullie niet was. Maar het rommelt wel hier
@ nelta: In bad poepen? Getsie...hihi... Maar het kan heel goed hoor dat hij het "vies" begint te vinden om in zijn luier te poepen. Idd maar potje halen. Aidan vind het ook niet prettig meer....Als hij nou moet plassen/poepen gaat hij aan zijn broek zitten en bij het poepen pakt hij een luier uit de luiertas en wil meteen verschoond worden. Hier dus al 'bezig" met het potje...maar daar ziet meneer het nut nog niet van in...Het is vooral een leuke hoed voor op zijn hoofd! hahahaha!!!
morgen zijn we weer weg, of het moet blijven regenen, dan laden ze niet edit: ze bellen al, zijn rond half 2 aan de beurd das weer gebroken nacht want ik moet er dan ook uit en het ergste...naar BUITEN!:x
Stijn deed al vaak poepen als ik hem net verschoont had, maar nu dus al 2 keer in bad en dan krijg je dat ook echt in je handen gedrukt van "kijk, deze". Gelukkig was papa vandaag de pineut . Maar idd als hij niet poept overdag hem voor zn badje op het potje zetten. Wc is hier ook geen succes, ja de hele rol wc papier afrollen