Ninja sterkte meis. Lijkt me idd onzeker steeds bloedverlies. Wel fijn dat je goed bent na gekeken bij de gyn toch even het gevoel denk van het zit goed? En ook balen meis dat het werderom geen onbezorgde zwangerschap is, Een dikke knuffel. Knor pittig meis wat je verteld over die kindjes je blijft toch betrokken hoe je het went of keer. Leuk morgen dus een soort pret echo leuk dat je dan gaat weten wat het word. En een leuk geheim moet je gewoon bewaren als daar je hart naar uit gaat. Succes verder met je zwangerschap. Belliebel Die Dinand met zijn peuter buien en hoop dat de oefeningen van de fysio snel aan slaan en dat hij over zijn angst om te lopen heen gaat en dus echt gaat lopen. Hoe is het met je hand trouwens. Super m dankje meis.. het is en blijft pittig he. Hier is het haast niet te doen de kinderen samen iets te laten doen het leeftijds verschil is gewoon te groot. Arun zou alleen kunnen zwemmen hij heeft zijn abc. Maar ook dan toch wil ik op hem ook een oogje houden en dan is het ook lastig met een peuter in het pierenbadje. De speeltuin krijg ik Arun niet meer met mee en net zo als de kinderboederij dat vind die nu stom. Hihih. Maar idd dus met beide kinderen om en om wat leuks plannen. Lilalief sterkte vanaaf meis en dat je snel je zelf weer wat beter voelt. Litteldreamer jij ook succes met zwanger worden spannend. Lady begrijp dat je wat bezorgd bent inverband de mk van lilalief en bloem. Dikke knuffel ook voor jou. Back wat fijn dat je een sollicitatie hebt staan. Heel veel succes er alvast mee. Belliebel voor jou ook morgen. Bloem wat jij vertelde ben het even kwijt sorry. Donder beterschap meis. Hier het was super leuk om met Arun uit eten te gaan hij heeft gesmult, en we hebben wat bij gepraat. Wat de juf vertelde over dat arun zwart tekend en zo ik heb het hem gevraagd het is niet zo volgens hem. Maar toch buiten de KOP cursus die hij gaat krijgen. Denk ik dat ik daarna met hem toch ook naar een psycholoog gaat kijken hoe of wat. En besproken dat hij altijd bij mag komen met problemen dat hij gewoon moet zeggen mama ik wil met je praten wanneer dan ook. En na het voorval van vanmorgen als hij wat wil zeggen hij het gewoon zegt ook al klinkt het dan jaloers. Heb gezegt dan weet mama teminsten waar je mee zit en kan ik kijken of we wat kunnen veranderen. En toch even klagen of in elk geval even me gevoel beschrijven. De kans is aanwezig dat Arun toch iets geeerft heeft ze zijn het er nog niet over eens de wetenschap maar mijn ziekte kan erfelijk zijn of in elk geval de aan leg kan er zitten. Buiten mijn zelf heeft een achter nichtje van mij het. Mijn zusje ook al ontkend ze het. En een nicht die schizofreen is een nicht die een psygose gehad heeft. Het komt zo wel aan mijn vader als aan mijn moeders kant voor dus zo raar klinkt het niet. Niet dat het een excuus is wel dat het iets verklaard en hoop dat Arun toch een beter leven krijgt dan ik ooit gehad heb. En dat ik hem zonder vooroordelen kan opvoeden verder en hem niet afwijst om dat hij misschien iets zou mankeren of er aanleg voor heeft. Hoop dat ik daar toe in staat ben. en hem altijd het gevoel kan geven dat ik onvoorwaardelijk van hem hou. Daar straks ook nog even gezegt jij bent mijn speciale zoon jij hebt mij mama gemaakt en dat maakt jou voor mama speciaal specialer dan je zusje. maar ik hou van jullie alle bij even veel dat je dat niet vergeet.
@knor: ik ben bij etienne geprikt voor rhesus d bij 30 weken zwangerschap en na de geboorte ging de navelstreng naar het lab om na gekeken te worden of hij posi of nega was en bij 1 van de 2 moest ook e. geprikt worden, weet ff niet meer of het bij posi of nega was. In ieder geval was alles goed en hoefde hij niet geprikt te worden. Heb er verder ook geen last van gehad... Snap je het nog? hihi lila, ninja, pnir, sm donder: dikke knuffel! De rest: heb weinig tijd om echt goed te reageren, kga nu mijn bed opzoeken. Hoop weer eens meer tijd te kunnen vrij maken. Met mij/ons gaat in ieder geval alles goed Liefs, mij
pnir, maar als je zo'n zwemband koopt voor K waar ze in zit kan ze toch mee het grote bad in? of vind ze dat niks?
Meiden, ik ga mijn bedje ook opzoeken!!! @ Guppekop: Sterkte met laden vannacht...is toch geen tijd!!! @ Weer: Hier net een enorme plensbui incl donder en flitsen...Nu is het weer ff droog.... Allemaal alvast een fijne nachtrust toegewenst en tot snel???!!!
hier nu hagel... knor, ik vind het ook geen tijd maar tis altijd 24u per dag en als de boot dan te laat is... naja, overleven we ook wel weer. Baal alleen beetje dat ;ydia niet wil slapen/in slaap blijft, heeft weer last van dr buikie. Zakt telkens weg en dan begint ze weer te kronkelen en word ze wakker. Ligt tegen mn buik aan en moet voetjes tegen de kont houden, dan heeft ze het minste last dus hoop dar ze zo echt slaapt
Moet eerlijk zeggen ben met k nog niet naar een zwembad geweest staat al maanden op de planning. Nu eerste even voor controle van wegen de buisjes of ze mag gaan zwemmen. Tuurlijk mag ze met me mee even in het grote bad. Soms zijn de stappen voor mij als een berg heb ik het eenmaal gedaan dan is die berg verdwenen kortom ik ga het zeker eens uit proberen om samen te gaan zwemmen. Zou wel fijn zijn als er nog iemand mee gaat k zal het na een uurtje wel gezien hebben en dan zegt Arun nee ma ik wil nog even verder spelen haha. Het lijkt me pittig twee kinderen achter elkaar maar twee kinderen qua groot leeftijdsverschil is ook best wel pittig. Het ene moment geef je sexuwelen voorlichting het andere moment maak je een bumba puzzel De oudste in de pubertijd die echt begonnen is. en daarnaast een peuberpuber. Leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker hihih.
Stijn houdt het vaak wel 2-3 uur in het zwembad. Grote bad is ook heel leuk. Hier zonder band. (wel bandjes; is meestal verplicht)
Ga het zeker na de kno proberen. binnen kort komt de herfstvakantie er aan. Het moet met toch van het hard jullie hebben de afgelopen weken wat met me te stellen. 37 jaar en dan nog zo onzeker in het leven staan lijkt me raar om te lezen. Aan de ene kant neem je je levens ervaring al mee en aan de andere kant ben en blijf ik zo onzeker als een soort puber. En wil jullie vooral bedanken dat jullie vooral niet negatief er op reageren het doet me goed. Het gevoel te hebben me ei kwijt te kunnen ook al kan het klagerig over komen. Weet je het helpt me om de dingen juist te zien. En ook de mening van mensen die je alleen via hier kent doet er toch ook toe om dingen anders te zien. Misschien omdat het hier toch anoniemer is. En daar bij wil niet zielig overkomen hoor. Denk dat jullie ondertussen al begrepen hebben dat ik buiten mijn zus ouders geen andere mensen om me heen hebt. Soms is dat lekker maar het kan ook verdomt eenzaam zijn. En ja als ik eerlijk ben ben ik denk ook eenzaam. Ben nooit een type geweest die vriendschappen behield. Geen ruzie.s of zo. Maar meestal bloeide dat dood. Ga me zelf te veel om mensen te plezieren. Bedankt in elk geval voor het luisteren. Dat doet me al zo veel goed.
pnir, qua vriendschappen: snap je jammer genoeg helemaal maar ik ga nog ff slapen voordat de telefon gaat
Hoop dat jou meisje ook lekker is gaan slapen en dat je nog even kan slapen tot je weer moet laden. Vergeet ook idd wel eens dat het voor jou ook niet makkelijk moet zijn allemaal je bent nog best wel jong. En ik persoonlijk moet bekennen je bent volwassener dan ik ooit geweest bent petje af voor jou. En gelukkig kan jij je ei hier ook in kwijt. Gedeelde smart is halve smart.
ja ze ligt in bed nu deed dr oogjes niet meer open toen ik dr weglegde dus hoop dat ze aan dr nacht is begonnen... Tja, wat is volwassen... Krijg ook weleens te horen (in bedekte termen) dat ik onverantwoord bezig ben (wat dan vaak ook word gelinkt aan leeftijd). Ja fijn he, dat ze forums hebben uitgevondne maar nu ben ik echt weg, anders kan ik net zo goed wachten tot het tijd is
Pnir denk dat er meerdere mensen zijn hoor!! K heb ook alleen me ouders, dicht bij me verder ook weinig mensen hoor!! Soms zeg k niks... de buiten wereld hoeft mijn pijn en verdriet niet altijd te voelen of op te merken... dat is verdomd moeilijk en soms breek je dan gewoon... Niet vreemd maar toch, wat hier binnen deze muren gebeurt weet niet iedereen... sterker nog bijna niemand, behalve me ouders weten wat er allemaal speeld! Ben super trots op me kids, maar neemt niet weg dat k t ook nog weleens moeilijk heb hoor! Neem zoals nu, koud buiten, harde wind omweer en ik zit in me eentje op de bank... dat vind k t ergste. De avonden... niemand die tegen je praat, waar je mee kan lachen, huilen of knuffelen!
Nou dan hebben ze het mooi mis. Je klinkt echt goed volwassen voor jou leeftijd en leeftijd zegt niks. Weltrusten.
Ola, Heb even alles snel doorgelezen. Had visite vanavond! Ninja: Fijn dat je bloedverlies niets ernstigs is. Weet je nu iig waar je aan toe bent. Wat jij nu heb had ik ook hoor, was ook al heel snel klaar met de zwangerschap, hoe ondankbaar dat ook klinkt! HEt is gewoon enorm zwaar met nog een kleine dreumes! Knor: Denk jij ook een beetje aan jezelf meissie! Oeh, wat enorm spannend zeg, een frummel of frummelientje. Ben benieuwd! Hier vertel je het wel toch? hihi. Heel veel succes en plezier alvast! gut o gut, ben het nu al kwijt... Oh onweer: hier ook...en regen en hagel, niet normaal meer. Hand: Gaat erg goed met me pols/hand. Had niet verwacht dat het herstel zo snel zou gaan. Drukverband is er al een paar dagen vanaf, hechtpleisters ook, want die hebben los gelaten door het warme weer en het zweten in het verband. Zal morgen wel even een foto laten zien! Eeeeehm...ohja: thnx iedereen voor het succes wensen voor morgen. Ben echt heel erg benieuwd! Nu ben ikhet echt kwijt...maar ben ook echt wel moe! Nu eerst me meisje maar even een fles geven! Ben er al veeeeul te laat mee, mja ze sliep zo lekker en hoor haar nu een beetje pruttelen