Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik zat net even te rekenen hè.. afgelopen donderdag zei de vk op basis van de meting van toen dat ik 5 weken 2 dagen zwanger was.
    Als dat zo is ben ik op 16 augustus zwanger geraakt en ik had op 28 augustus al een positieve test.
    Kan niet toch?

Later zei ze nog 5 weken 6 dagen zou ook nog kunnen.

Ach ja, even afwachten hoe het er vrijdag uitziet!! (dan is de officiële intake met echo)

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    maar het is echt heel lastig meten in het begin van een zwangerschap het gaat over mm bij mij was de baby ook kleiner dan het zou moeten zijn. Maar met de 12 weken klopte het weer precies

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja zie.. dat verwacht ik dus ook.

We zien het wel!
    Ik lees ook dat veel vrouwen rond de 7de week een bloeding hebben en bij Lila was het ook rond de 7de week, dus ik gok toch dat ik daar ergens zit!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

spannend meis.

In elk geval. Weet het natuurlijk niet zeker maar toen ik een echo kreeg met Karishma was net zeven weken zwanger klopte het hartje die gyn zij van af zes weken als het hartje klopt kan je er van uit gaan dat je dan ook idd zes weken ben voor die tijd oevent het hartje nog alleen en met zes weken moet het definitief kloppen. Dan kan je waarschijnlijk uit gaan van je eigen berekening.

Met k ook een weekje terug gezet in het begin. Zelfs met de 20 weken echo. Maar ze was echt met bijna 41 weken geboren. Dat zagen ze aan haar nageltjes en het smeer wat ze niet meer had dat heb je voor de 40 weken wel als ik het goed heb.

Weet jij iets meer van super m toch hihh wat ik zeg klopt dat??/

Verder hier gaat het goed.

En leuk Ninja dat je vakantie leuk is geweest en dat Sem zo lekker genoten heeft. Al herinderd hij zich dat later niet. Af pakken kan je het nooit meer neem aan dat je foto.s gemaakt hebt.;)

Back fijn dat jij en je vriend knopen gaan door hakken succes er in elk geval mee. En dat jullie snel een leuk huisje samen hebben.

Nelta beterschap met Stijn. En leuk dat zijn snijtanden bijna door zijn.

Gup lekker dat Lydia vannacht zo goed geslapen heeft en leuk kermis.

Knor leuk nog meer zwangeren om je heen. Wel lastig denk voor je werkgever vier zwangeren hihi dat word veel vervanging regelen. Maar wel leuk.

Super m leuk jasje. En geen geld idd. In elk geval niet te duur en leuke foto.s van de kind samen.

Iemand vergeten?>??
    '
    Sorry alvast.

Hier heb niet veel te vertellen:D ja ik haha;)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Ben nog even aan t wakker worden op bed... pffff wat vroeg zeg!! Eerlijk gezegt nu al niet zoveel zin.... Moet zometeen naar Badhoevedorp, gezinnetje. Ben benieuwd, t ventje woog 4215 gram, maar ging niet echt goed met bv, gister is er een borstkolf naar toe gebracht... afwachten dus was ik zometeen aantref.
    De kids liggen nog lekker te slapen en maak ik straks wakker, dan flesje pap en in de auto naar opa en oma.

@ Pnirmal huidsmeer zegt niks over te aantal weken, devin was ook voor 40 weken en had niks... Over het algemeen zijn kindjes rond 41/42 weken wel 'schoon' (zonder huidssmeer)

@ Lila t kan hoor, kortere cycles, of eisprong op ander moment... K zou gewoon even afwachten... knuff!!

@ Ninja ligt je placenta voor? Bloedverlies is niet normaal tijdens de zwangerschap, alleen zo af en toe kan er een adertje springen, dat kan.
    Rustig aan he?! EN lekker genieten van je vakantie!!

Jasje stond volgens mij niet in de folder... zag hem gewoon hangen in de winkel en toen wilde ik hem kopen voor me meissie, maar toen was ie niet in haar maat. Daarom op internet besteld :)

Fijne dag allemaal!!

Xxx

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Zo mijn vakantie zit er helaas weer op.
    Er staat vanmiddag weer een avonddienst op het program.

Ik ben erg benieuwd naar onze buurvrouw of ze al bevallen is.
    Gister avond stond de vk bij haar voor de deur en even later gingen ze met zijn alle naar het ziekenhuis. Spannend hopelijk is ze gewoon al bevallen en is alles goed gegaan.

Lila fijn dat het bloeden over is gegaan.

Super m leuk jasje en ook een leuke prijs.

Nin ja fijn dat het leuks was in disney.

Nelta hoe gaat het met jouw en begint je buik nu wel een groei spurt te krijgen?

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sm mijn placenta ligt idd voor. maar niet laag ofzo. Bij sem heb ik nooit bloedverlies gehad. 4 okt weer naar de vk dan geef ik het weer aan en mocht ik eerder gaan bloeden bel ik effe

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben benieuwd!

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die heeft lydia ook:D echt zo'n lekker meisjesding! ook al zie je het bijna nooit als ze kleren aan heeft, toch vind ikh et leuker om aan te doen dan wit:D

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik had bij lydia getest op de dag dat ik ongi zou moeten worden (5dec), uitgaande van 4weken (eigenlijk nooit echt regelmaat gehad, dus standaar 4weken aangehouden) had toen ook posi-test en bij de echo toch bijna een week teruggezet. En mn moeder had het op 30nov al gezien!
    Had je wel een regelmatige cyclus? want dan denk ik dat er gewoon beetje verkeerd gemeten is.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    folder zou ik ook niet weten, want die krijg ik niet. Maar reclame op tv dacht ik em gezien te hebben
    Suc6 met werken!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    spannend! Bij daniel "wisten" ook verschillende buren het dat we naar het ziekenhuis gingen. Ze hoorde snachts auto aankomen en tijdje later weer wegggaan met nog 1, en dat in zo'n gehucht... en toen sochtends onze auto weg was wisten ze het. En dat terwijl er thuis op pa en ma en broer (moet door garage heen naar buiten en hij heeft zn kamer daar helemaal achterin) na niemand wat had gemerkt!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb een staakdag vandaag. Ben het echt zo zat dat ik telkens alleen voor die kinderen moet opdraaien! Doordeweek als we moeten varen en wim moet er vroeg uit vind ik het niet erg om zelf uit bed te gaan, maar in het weekend, of zoals nu dat we tijdje stilliggen, vind ik dat wim ook best een keer snachts zn bed uit kan. Zou zo fijn zijn als hij dan een keer lydia zou verschonen en bij me brengen zodat ik kan blijven liggen! Of naar daniel gaat als die een keer huilt. En als hij dan overdag nog veel deed was het nog wat, maar dan sta ik er ook zo goed als alleen voor. Nooit zal hij eens spontaan verschonen of aankleden of wat. Bij daniel doet hij het nu met veel moeite als ikhet vraag, bij lydia wil hij het helemaal niet "want ze is nog zo klein";) Gister ben ik met die 2 kleintjes in bad geweest maar hij kwam pas helpen toen daniel ik lydia aan het aankleden was en daniel ondertussen badkamer stond onder te plassen. En kreeg ik gelijk de opmerking dat het niet meer gebeurd dat ik met 2 tegelijk ga:( tja, je zal ook maar een keer ìets te veel moeten doen he! Als daniel iets doet wat niet mag ben ik degene die hem moet terechtwijzen. En het dringt niet door dat als wim iets doet daniel dat nadoet, ook de dingen die niet mogen.
    Nou kan ik het wel alleen, maar het frustreerd gewoon dat je wel met zn 2e ben maar er eigenlijk nog alleen voor staat. Dus ik doe vandaag niet meer dan het hoognodige, zoals verschonen en eten geven, aankleden doe ik niet aan vandaag. Maar wim kan fluiten naar zn eten, hij neemt ook geen tijd om met ons te ontbijten en kheb geen zin in koken vandaag, hij neemt maar een boterham. Ga ook niet schoonmaken of wat, gewoon helemaal niks voor de rest! Net zolang totdat wim meer gaat doen op momenten dat hij tijd heeft en dat heeft hij nu maar de moter en werkmannen zijn belangrijker/leuker dan zn gezin. Zelfs koffie drinken doetie niet meer binnen, ik moet maar naar de kantine komen. tja, telkens 2 kids aankleden zeker voor een stom bakje koffie!:x

zo, dat lucht op:D

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik had helemaal geen cyclus, haha!

2 augustus ging de Mirena eruit, 5 augustus bloeding gehad.. dus heb 5 augustus aangehouden als eerste dag van laatste menstruatie. (al is het geen menstruatie..)

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Bah da's ook niet leuk!
    Hij kan toch prima ook wat doen..

Helaas denken veel mannen dat ze niet hoeven te helpen omdat ze werken.
    Wat ze zich niet beseffen is dat werk ergens ophoudt en de zorg voor je kids niet, da's een 24/7 baan!
    Vrouw moet dus 24/7 voor de kids zorgen en daarnaast het huishouden en vaak ook nog een baan erbij.

Als je aan land bent druk je hem gewoon de kids eens in z'n armen en smeer je hem een dagje haha..

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is waar ook ja. Hopelijk komt de volgende echo beter overeen met het termijn die je denkt!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja savonds hoeven ze ook niks meer te doen want ze hebben het zooooo druk gehad. Tja, kindje wat je uitprobeerd en 1 die regelmatig krampen heeft en ondertussen huishouden en zorgen dat eten op tafel komt is minder vermoeiend;)
    Liggen nu wel stil in maasbracht omdat moter problemen heeft maar zou niet weten wat ik moet gaan doen dan. Winkelen gaat lastig omdat er kermis is en daardoor veel winkels dicht. En ehb ook geen zin om uur in de auto te gaan zitten. En dagje smeren is sowiso lastig, want moet lydia dan toch meenemen wil ik niet klappen:D en weet niet of ze flesje accepteerd

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja dat is dan ook wat te kort door de bocht.

Nou ja, kan Wim zich met Daniël vermaken (kan die zijn test skills ook eens op papa uitleven) en ga je lekker met je kleine meissie wandelen!
    Horloge thuislaten... want als je weg bent kunnen ze ineens PRIMA voor hun peuter zorgen hoor, die mannen!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja op zich maakt het ook niet uit, die paar weekjes, maar ik wil altijd alles begrijpen. :D
    Dus ik reken me suf.. inderdaad nog maar even afwachten..

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    horloge thuislaten is geen probleem want die heb ik niet:D Maar dan krijg ik een zwarte daniel terug denk ik want wim neemt em dan gewoon mee de machinekamer in en als ik zie hoe zwart wim daaruit komt;)
    Nu eerst maar ff eten met daniel dan kan die zn bed weer in want hij zit te piepen, echt zo zeurend janken. Als lydia dan ook nog ff blijft slapen dan ga ik da ook doen:D

Deel Deze Pagina