Ik zou zeggen: Laten we eens inventariseren wie daar ook zin in heeft!!!....(als jij dat tenminste echt goed vindt, bij jou thuis???!!!
Februari 2010 uitje nr4!!! Meiden, het is alweer een tijdje geleden dat we elkaar en de kids in levende lijven hebben gezien. Met hier en daar weer een pasgeboren spruit en her en der een steeds dikker wordende buikenparade....lijkt het mij leuk om elkaar weer eens te zien... Wie ziet dit ook zitten??? * Knorretje84 * * * * * * * * * edit: wist niet dat er al een lijst was...>Deze opgezocht en ingevuld...deze mag dus als verloren worden beschouwd!
Meeting: Indoorpeelthuin Utrecht? Wanneer? November? Net voor de gekte? (Zet je naam onder de datum lijst en de data wanneer je zou kunnnen) zat 5 nov : 1),2),3),5), zon 6 nov: 1),2),6), zat 12 nov: 1),3),4),5),6),7), zon 13 nov: 1),7), zat 19 nov: 2),3),4),5),6),7) zon 20 nov: 2),6),7) zat 26 nov: 1),3),5), zon 27 nov: 1), 1) 1Dondersteen: 5, 6, 12, 13, 26, 27 2) Back: 5, 6, 19, 20 3) Guppekop 5, 12, 19, 26 (tenzij we te ver in DU zitten) 4) Nelta, 12, 19 5) LiLaLief 5,12,19,26 6) Super Mummy 6, 12, 19, 20 7) Knorretje84 12, 13, 19, 20 De laatste versie Sorry meiden, wist niet dat er al een lijst was...Bij deze opgezocht en ingevuld!!! Gezellie...een uitje!!!
Heb hem idd gevonden, uitje in november voor dagje indoor speeltuin.... Zullen we ook nog kijken of iemand zin heeft om bij jou taart/cupcakes te maken??? In Januari ofzo, na de feestdagen....Wil iedereen lijnen maar gaan we lekker dikmakende taarten maken!!! hihi....
Denk het ook ja... Bij de 1 kan donder niet zijn, en bij de ander back niet..... Altijd lastig om dan een keuze te maken.....Je wilt ze er allebei bij hebben!!!
Ik ben weg...Heel ff oogjes dicht voor Aidan zo weer wakker wordt... Alvast fijn weekend allemaal, geniet ervan!!! en tot snel!!! Liefs Knor
Ik zeg januari...Ik ben alvast van de partij!!! hahahahaha!!! Jij mag de datum bepalen....ik zou zeggen...maak een lijstje!!! hihi....
khad vandaag nog taart willen maken maar heb er geen tijd voor. Straks wimm weer helpen, kindjes klaarmaken, naar de dokter en dan door naar mn ouders. En morgen ook geen tijd
WHOOOOEEEEHAAAAHAHAHA, IK HEB DE BAAN! En me mannetje is geslaagd voor zijn IMKO(werkgerelateerde opleiding) Me is helemaal happydepeppy!