JEEEEEEEEEEEJ, hoe gaaf is dat! Een klein zusje voor Aidan. Gefeliciteerd meid! Ik zei het toch dat het een meisje zou worden.
Hé, ja gaat eigelijk prima hoor bedankt dat je het vraagt. Heb gewoon ff andere dingen te doen en zit meer op mijn mobiel dan achter de computer hihi dus dat typt toch wat minder. Moet nu ook weer aan het werk doeiiii
Knorretje wat leuk een meisje en wat onzettend fijn da de 20 weken echo goed was. En ik wil ook graag weten wat het word. Persoonlijk begin ik steeds meer te denken dat het een meisje is. Maar ik moet nog heel wat weekjes geduld hebben voordat we dat gaan weten. Bellie gefeliciteerd met je nieuwe baan. En wat gaat je nieuwe functie inhouden?
Wat een weer mensen! Ik moet over een uur beginnen.... Ik heb pijn bij me bilbot... tja hoe moet ik dat zeggen. Zo begon ooit mijn BI.. kan dat opeens terug komen? (waarschijnlijk niet maar het is de zelfde pijn al dag 2 vandaag!) T heeft nog steeds 38.5 maar is actief genoeg. voordeel als hij ziek is komt hij heel vaak knuffelen en kusjes brengen! Tot na me werk!
gefeliciteerd!!!! wat leuk zeg. weer een meid erbij hier grappig dat veel jongensmamas nu een meid krijgen
zo hier staat het kamertje zal straks effe foto,s maken met me foon maar die is nu aan het opladen. Het is zo mooi haha en het is nog lang niet af hihi. straks ook alle spulletjes in de kasten leggen enz
gister middag al gedaan helemaal wit! en teleurgesteld ... ook weer een klein veegje bruinslijm wel heel klein maar toch. ik ga eten tot straksss
effe spammen. het kamertje!!! we moeten alleen nog de aankleding en dan is het helemaal af oja rolgordijnen ophangen enz.
de gordijnen enz worden rozeruit/grijze stippel echt heel mooi allemaal. Dan ziet het kamertje er helemaal anders uit