Als je plast, even stoppen... dan train je ook al je spieren. uhhhh Goeie sex voornamelijk .......... je weet wel! En even alles aanspannen, even vasthouden en ontspannen...
Time flies!!!....Het gaat zo snel, niet normaal meer....Zo anders als bij Aidan's zwangerschap....Het echte genieten vergeet ik vaak gewoon, je bent altijd maar bezig en druk....
Ah nou met de sex zit het nog wel goed hier Manlief mag nu al vaker aan de bak dan bij de zwangerschap van Bram hihihi
@ Super Mummy: Zwanger en goede seks.... Mmmmm, er zullen vrouwen zijn die dat hebben....maar hier is dat geen goede combi....hihi
De bekkenfysio die op school les gegeven heeft, zegt dat dat een van de beste manieren zijn om bekkenbodem te trainen
@ Ladytijger: Jouw man zal blij met je zijn.....Lucky him Ik heb te doen met die van mij!!!....zwanger = blijf van mijn lijf!
Tja dat komt nu toch wel van beide kanten hier hoor super m. Bij Bram moest ik niet aan sex denken. Manlief is al lang al blij nu hihi
Hihihi kan me voorstellen ja!! Vond wel grappig hoe je t neer zette... dat ie aan de bak moest hihih!! Geniet er lekker van zou k zeggen... en doe je ook nog iets positiefs voor je bekkenbodem
Je kunt ook van die balletjes kopen, en dan moet je die inbrengen en gaan lopen zonder dat die balletjes eruit vallen... (lijkt mij nogal vreemd, maar was ook tip die zij geeft aan vrouwen)
nee sem slaapt nog lekker in zijn eigen bedje haha die ligt er nog veelste goed in. ben bang als ik hem in een gewoon bed leg dat meneer iedere dag de kasten leeg maakt Ja I love roze whaaaa