Februari Mama's 2010 .... Deel 10

Discussie in 'De mama's' gestart door JaDeBo, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mij ook niet!! Zoek wel een leuke vent :)

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Uhhh tja, soepballetjes, pingpong-balletjes, golfballetjes of zullen tennisballen ook passen....:D

Lijkt me helemaal niks, maar je leert idd wel het "ophouden" .....

3. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    euhm, knorretje, jij vroeg toch over de rhesus c? ik moet ook weer laten prikken bij 26 weken...

oh en de tip voor de bekkenbodemspieren is helemaal goed, zal het manlief vertellen...vinden vast niet erg ;)

zijn er hier eigenlijk meiden geweest die zwangerschapssuiker hebben gehad? bij mij is de kans erg groot i.v.m. moeder, oma en tante die dat ook hadden... ik moet dus bij 26 of 27 weken zo'n glucosetest doen...iemand ervaring?

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nou mij ook niet hoor!!
    Zoek wel een leuke vent... :)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tja... volgens mij balletje die je niet zo 1,2,3 in huis hebt liggen... ik iig niet!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wow, dus je hebt een compleet nieuw kamertje gescoord???.....
    Het ziet er gaaf uit!!!

Hier gaat Aidan in een peuterbedje en verhuisd hij naar een grotere kamer...Hij krijgt een boerderij-kamer (incl grote muurschildering...met dank aan een beamer, mijn tekenkunsten zijn iet zo super!)....

En mbt roze....ik hou er helemaal niet van, al vind ik het bij baby's altijd wel schattig...Maar ik ga meer naar paars, groen, oranje enzo....maar er zal ook vast wat roze in de kast komen, hoort er toch een beetje bij!!!....

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Graag gedaan!!

Enn ik moest glucose test doen, maar was meer gewoon prikje in vinger. In t begin moest k een lunchcurve laten prikken, dus eerst nuchter, dan na t eten en later nog een keer. Ligt beetje aan hoe je suiker is.

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Constant....sinds vorige week....Niet normaal meer!

Gisteren kon manlief het zelfs al voelen, ik wordt helemaal in elkaar getrapt!!!...Hihi, Aidan was ook altijd zo beweeglijk, die lag ook geen seconde stil!...

De echoscopist had af en toe ook grote moeite om bepaalde zaken in kaart te krijgen....Ze bleef maar bewegen!

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Jij dus ook positief op rhesus c.....

Mbt zw.suiker....geen ervaring mee....

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihih leuk is dat he?! Zoo bijzonder!!

Boehoeeeeeeeee. .... ik wil ook!!

Sorry.... rammelrammelrammel momenteel ;)

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou hier geen sex meer haha ik heb 2x sex gehad en daarvan een week pijn gehad en nee het was geen ruige sex ofzo haah

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Is toch ook logisch....Een paar weken/maanden geleden hadden jullie het nog over een eventuele 3e....En nu is dat niet meer....

Dus kan me voorstellen dat het confronterend is...En die rammelende eierstokken verdwijnen niet bij het beeindigen van een relatie...

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij hebben idd een nieuw kamertje gekocht op zijn tijd kopen we er gewoon een bedje bij...
    We hebben wel heel erg getwijfeld wat we gingen doen maar ben hier wel blij mee

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier ook niet hoor....

Bij Aidan was het ook blijf van mijn lijf....En nu weer....

Vind het wel balen voor manlief, had hem het wel gegund....maar van mij hoeft het echt niet....

Hopelijk komt het na de bevalling een beetje vlot op gang, heeft bij Aidan ook maanden geduurd....

Arme man!!!

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    En daar gaat het om, dat je er blij mee bent. Het ziet er toch ook supergaaf uit!!!....En straks kan je het altijd allemaal nog via marktplaats ofzo verkopen!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja bij sem echt 9 maanden geen sex en 6 maanden daarna ook niet haha maarja toen was ik ook steeds ziek enz. Nu heb ik wel zin maar het doet gewoon echt pijn helaas

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    pfff ben echt alweer zo moe en heb onwijs pijn in me bekken. Heb nu nog 1 week vakantie hopelijk gaat het werken na de vakantie weer maar ben er bang voor..

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

MAAR gun t jullie allemaal!! Mis t zelf ook alleen... zeker omdat de wens groot is!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vervelend zeg....

Moeheid herken ik, pijn in mijn bekken (gelukkig) niet!....
    Balen zeg, had je bij Sem ook toch?

Ennnuhhh hoe zit het met je werk? Is toch steeds staan enzo, moeten ze je werk aanpassen als je het niet meer redt? Ben je met Sem toen ook niet eerder gestopt? Of was jij dat niet?

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zijn ook andere manieren van he :p ... dat werd ons tijdens de lessen ook op t hard gedrukt. Op een andere manier kun je ook met elkaar vrijen/liefde geven/genieten!

Deel Deze Pagina