nou, voor mn gevoel was ik wel 42 weken zwanger, volgens medici 41 is een nadeel vindi k als je het al zo vroeg weet. Bij daniel was ik bijna 8weken toen ik het wist en scheelde echodag en cyclusdag maar 1 dag. Maar nu wist ik het vroeg en werd ik nog teruggezet ook! Dus misschien dat het je straks wel wat uitmaakt welk termijn je nu bent
Hoi hoi, Lilalief: geweldige foto! Gup: foto's volgen ninja: :d dank je maar weet je ook wat ik daarmee bedoel? We gaan samenwonen namelijk ninja: veel plezier met de babykamer klaar maken en ben wel benieuwd naar foto's van Disney hoor Gup: leuke dag voor Daniel dus ninja: wauw! klinkt super zeg!
lilalief: dat kan wel. innesteling kan meteen op de 16de zijn geweest en dan twee weken later testen. maar als je ongerust bent eropver gewoon aangeven he Pnirmal: dank je! SM: werk ze vandaag! ladytijger: spannend voor je buurvrouw! hoe vond je familie de taart? heb ik niet meegekregen.
Goedemiddag, @gup: pffff, ff je hart luchten dat helpt altijd! Sterkte met de drukte en met een man die niet ziet dat je het druk hebt!@@$%$ Vervelend! @lila: prachtige foto van je meisje! @back: gefeliciteerd met jullie samenwoon plannen! Ga je huren of kopen? @pnir: en slaapt K. nog steeds door? Etienne inmiddels ook alweer 5 nachten (ff afkloppen hihi) @sm: gefeliciteerd met je mooie cijfer en is Devin alweer opgeknapt? @knor: leuk die babyboom op het werk en fijn dat Aidan weer lekker in z'n velletje zit, scheelt voor jouw ook een stuk. Lekker genieten van je mannen en het trappelen in je buik Ben blij voor je! @??? Kga ff spammen, is alweer ff geleden
Hey meiden, wij zijn ook alweer een aantal dagen thuis! Maar had nog even geen zin om achter de laptop te gaan zitten. De vakantie was echt super, maar had ik jullie vanuit Curacao al even laten weten. Ik zal zo eens wat foto's spammen.
Bel en mama: dank jullie wel L en ik gaan bij mijn vriend inwonen. Voor nu perfect te doen en van daaruit agan we kijken voor groter. We hebben in de vakantie natuurlijk al veel gedaan en qau kamers klaar gemaakt dus nu een kwestie van puntjes op de i zetten alhoewel dat tijd zal gaan kosten. Bloempje: welkom terug!
Kan niet op alles reageren, maar: Supermummy sterkte met je kies! Ik zou voor de wotelkanaal behandeling gaan. Net wat Nelta zegt, als je hem laat trekken ben je uiteindelijk duurder uit met een kroon of implantaat. Back, leuk dat jullie gaan samenwonen! Ladytijger, GEFELICITEERD MEID!! Had je op vakantie positief gestest?
Kga ff peren ijsje eten in de tuin, zo misschien nog ff terug. Mannetje slaapt nu 1,5 uur. Weet niet wat hij vandaag gaat doen. Kan zo komen, kan nog uurtje verder slapen... we shall see!
wat hebben jullie allemaal mooie kindjes zeg! en wat een ontzettend lieve foto's.... ik wil wel meer zien hoor, kom maar op...