wim kan het wel maar vertikt het. Nou, dan vertik ik vandaag (en de rest van de week) om voor hem te zorgen. Jammer dat die kleintjes er last van hebben als ik ze niet verschoon en eten geef, dat gaat me dan net weer te ver.
kan ik vannacht ook weleens doen. Moet dan erna nog wel zelf voeden maar dat kan ook half slapend of helemaal Maar wil niet meer hebben dat ik ze perse op bed moet leggen willen ze gaan slapen. Gelukkig begint daniel het beetje te accepteren als wim hem op bed legt. Bij lydia begint hij daar eerder mee. Nu valt ze nog in slaap tijdens voeden dus werkt dat nog niet naar zodra ze wakker dr bed in gaat magtie mooi mee gaan doen! Over het algemeen kan ik het goed alleen aan hoor, maar tzit ff in mn strot dat wim nu we stilliggen nog steeds zo weinig doet.
zweefmolen (was vanaf 2jaar maar ging goed en vond hij heel leuk!) en lydia, maar die had ik denk al laten zien? vind hem zo lief!
SM: nee ik begrijp je wel. zei te snel wat ik vond sorry. ik begrijp je heele rg goed meid. net de rekeningen betaald en ik kan deze aankomende maand egwoon niets meer. dus ik begrijp je. vind het gewoon echt erg dat het zo moet allemaal, voor mij,. maar ook zeker voor jouw nu. knuf! Gup: nee. je kent dat spul van de intertuin bijvoorbeeld, die schijfjes sinaasappel. dat spul is het. en anders zien we wel weer
Bloempje welkom terug en een mooie spam hoor En ik heb idd positief getest toen ik op vakantie was En hoe voel jij je hopelijk test jij ook snel weer positief. Back wat onzettend leuk dat je gaat samen wonen. Gefeliciteerd meid en het is je echt zo gegund. En je armband is zeker mooi. Bijzonder dat ze dat van sinasappel schillen hebben gemaakt. Super m wat erg dat je gelijk moet betalen. Hopelijk vind je snel een oplossing. Dikke knuf. Gup lekker doen wat bellie zegt. Het werkt zeker zo heb ik mijn man ook snachts zijn bed uitgekregen voor Bram.
dank je! maand is bijna om (of heb je het geld voor komende maand al gehad?) en zaterdag komt kinderbijslag als het goed is, scheelt misschien ook weer iets? Misschien vind je dat ik er niks mee te maken heb, maar vraag me af of je kostgeld betaald nu je thuis woon? of ben ik nu te nieuwsgierig
Even snel wat een leuke fotos bloem en welkom terug. Gup je hebt gelijk met je staak dagje soms moet je mannen even duidelijk maken dat je niet alles hoeft te pikken. Super m sterkte meis. En hoop dat je snel bizonderebijstand kan krijgen. Kunnen misschien je ouders garant staan voor de behandeling dat je daarna mag betalen( weet is maar een optie) Heb je in jou woon plaats niet iets dat jeje zorgverzekering omhoog kan stralen. Hier in Delft heb je av delft die kan je als je in de sociale dienst zit er bij krijgen gratis. Boven op je verzekering weet wel dat je dan aanvullend verzekerd moet zijn. Ga je dat het volgende jaar doen? Sterkte in elk geval. Weet ook niet of je in jouw woonplaats een stichting mee hebt of dat je via je gemeente contact persoon iets kan regelen op snelle sprong.? Back fijn dat je gaat samen wonen. Ninja ook alles goed?? Gaat ook snel jouw zwangerschap nog een paar maandjes en leuk dat je met de baby kamer ben begonnen. En erg handig een handige schoonmoeder. Hier gaat alles goed. Straks met Arun naar voetbal behhh geen zin in/ en toch ook weer wel haha lastig. Fijne dag en miss tot vanaaf.
Dat snap ik. Van de week kleding gekocht van me salaris rekeningen betaald nu nog vijf euro in mijn zak. Gelukkig volgende week kbs. Anders had ik van dit geld geen kleding gekocht Het is passen en meten elke maand weer.
Heb even lekker me-time! Dinand is met schoonmoeders mee en Fabiënne slaapt. Ben de hele middag al op zoek naar vacatures. Word er helemaal horendol van. En dan heb je ook nog eens van die mensen die je lekker op zitten te jutten. Vre-se-lijk! Heb daardoor afgelopen nacht echt niet lekker geslapen omdat ik me er zo over opfok. Ik weet ook wel dat de meeste mensen het goed bedoelen, maar hallo, waar bemoeien ze zich mee... Zo belde mijn schoonmoeder gisteravond op dat ze iemand zoeken bij een restaurant voor 2 avonden in de week. Das leuk en lief dat ze er op let, maar ze denkt er niet bij na dat Paul al 3 avonden per week weg is. Dan zien we elkaar helemaal nooit meer. Dan moet je het ook maar net zo treffen dat ze de woensdag en vrijdagavond iemand nodig hebben. Wat betreft me schoonvader, die loopt alleen maar te zeuren over dat ik een baan moet hebben waar ik goed geld mee kan verdienen. Ik hoef echt geen duizenden euro's per maand te verdienen om rond te komen hoor. Ik vind het veel belangrijker dat ik werk vind wat naar me zin is en waar ik het leuk heb, dan dat ik 1 of andere saaie grijze kantoormuis wordt waar elke dag het zelfde is (sorry voor de kantoormuizen onder ons). Ik heb zoiets: als ik alles er maar van kan betalen vind ik het prima. Als de kindjes wat groter zijn en naar school gaan kan ik altijd nog aan carrière maken beginnen. Ben nog jong zat met mijn 24 jaar! Zo, das er uit! How, me meisje huilt. Me-time is overrr.