o nee joh, was enkel een voorstel Nou....dan zal ik wel zeueren maar "in de buurt" valt nog wel mee hoor. Is toch enlke keer voor mij zeker een uur rijden.
Hier ff lekker geslapen, voel me gelijk een stuk fitter. Noor slaapt nog op ons bed. Heeft uiteindelijk tot half twee in dr wiegje geslapen en daarna was het etenstijd en tijdens het drinken is ze in slaap gevallen en ze ligt nu nog. Stijn is ook net wakker volgens mij. Verder lekker stoofpotje opgezet.
Tot nu toen is het elke keer omgeving Rotterdam/Utrecht. Vandaar dat we afgesproken hadden om het de volgende keer in Brabant te doen.
kijk, dat is eht hem dus. heir inde randstad is het gratis Ben jullie nu in de maling ana het nemen hoor
sgoed hoor, plek zat in het ruim gezellig met zn alle in tentjes, kampvuurtje in het midden...En als het regent leggen we de luiken gewoon een stuk dicht klinkt best goed, al zeg ik het zelf
trouwens, als de luiken dicht gaan hoeven de tenten ook niet, lig je toch droog. Lekker veel plek voor de kids om te rennen/fietsen etc, kunnen niet weglopen...
Even voor de duidelijkheid, ik heb er geen moeite mee om te moeten ridjen hoor en Brabant ind e buurt van Ninja vind ik logisch gezien het rijden. Wa gewoon een oprmerking dat het toch niet uit maakt, omdat het voor mij dan, toch sowieso niet "in de buurt is" Ik vind alles prima en zie wel of we wel of niet mee kunnen.
@ Gup klinkt als een leuk, gezellig idee!! hihih @ Hier geef het even op... ben kapot!! Devin slaapt nog, zometeen meisje ophalen van kdv en dan antibiotica ophalen voor Devin.
Zo, ff gedut..... Aidan is ook wakker maar ligt te spelen in bed.....dus die laat ik nog ff goed wakker worden.....