Meeting: 28 januari! Locatie: Indoorspeeltuin Utrecht www.kidzcity.nl Tijd: 10uur Wie gaat er mee??? * Knorretje84 (man gaat mee)....zoals het er nu naar uitziet, ga ik niet mee..ivm zieke Aidan! * Guppekop (man gaat mee???) * Nelta (man gaat mee) * Back (vriend gaat mee) * Lilalief (man gaat mee) * Super Mummy (vriend gaat mee) * Belliebel (man gaat mee) @ Back: U vraagt, wij leveren!!! hihi
Zo, Weer bij.... Hier dus een rustige ochtend gehad. Aidan was compleet overstuur vanochtend. Man o man, wat was dat kind kokend heet. Zetpil gezet en meegenomen naar beneden. Daar wilde hij alleen maar bij mij liggen....maar ik had mega-honger, dus ff snel brood eten. Hij was me toch over de zeik daardoor!!! Zielig!!!....Daarna ons op de bank genesteld, boekjes, drinken, eten, zakdoeken, neusspray in de aanslag en zo de ochtend eigenlijk doorgebracht. Buurvrouw kwam nog ff boodschapjes brengen (zo lief!).....Aidan gaf zelf aan naar bed te willen dus die heb ik er ff na 12en in gelegd (terwijl hij normaal van half 2 tot half 4 slaapt!)...benieuwd hoelang hij slaapt!....Vanaaf helemaal niks doen, manlief is niet thuis, dus als Aidan slaapt ga ik denk ik maar ff in bad en hier wat rondhangen op zwp.... Denk dus niet dat wij morgen bij het uitje zijn.....Helaas....Zal het wel aan Nelta laten weten, van haar heb ik het mob.nr!
Jep, helemaal onder. Jammer dat je niet mee kan morgen . Maar laat Aidan maar lekker uitzieken nu, dan is hij straks weer beter als de baby er is. Ik denk dat het dan morgenochtend wordt, voordat we naar Utrecht rijden. Uurtje of 9 is dat goed of is dat te vroeg?
Ze zijn idd sneller zielig...Wij vrouwen gaan maar door en door!.... Merk het vooral wanneer ik me bijv niet zo lekker voel (maar niet echt mega-ziek ofzo)....dan moet ik toch ook gewoon voor Aidan blijven zorgen? Mannen willen meteen met een paracetemol het bed in en niks aan hun hoofd hebben..... Wij hebben toch echt die verzorgende rol in ons he.....Wij kunnen niet ziek zijn....wij moeten zorgen voor de kids, en het huishouden moet in orde zijn!....
Prima hoor!!!....Helemaal goed...!!! Vind het al hartstikke lief dat je het wilt meenemen!!! Top!!! Mocht er ineens toch een wonder gebeuren en wij toch gaan dan laat ik het je op tijd weten via sms....Maar ga er maar vanuit dat dat niet gaat gebeuren (dan laat ik het je ook weten!)
Volgens mij wordt er een klein meisje wakker. Zo maar even voeden en nog een half flesje kolven voor vanaaf. Vind het zelf toch best wel spannend; als ze maar goed drinkt uit de fles en of ze wel genoeg heeft. Ik ben nu niet zo thuis, als het niet lukt.
Kan me voorstellen dat je dat spannend vind....Ze heeft al wel eerder uit een flesje gedronken toch? Is niet de 1e keer vanaaf.....?
Hoe doen we het eigenlijk morgen met het uitje? Binnen afspreken? Zou je trouwens de kinderwagen mee naar binnen kunnen nemen? Hoop het wel, want Noor moet toch ook ergens slapen.
Ik ben vorige week een avondje weggeweest, maar toen was ik maar 1 straat verder en toen lukte het niet met de fles, maar toen was er ook water in de fles gekomen. Zondag had ik een voeding afgekolfd en gelijk gegeven en dat ging goed, alleen had ze aan 110 cc niet genoeg.
Tuurlijk mag kinderwagen mee......En zo niet, dan mogen hun ervoor zorgen dat Noor lekker ergens slaapt!!!...hihi....Maar dat mag wel hoor!...Is daar groot binnen, zie geen reden waarom het niet zou mogen/kunnen! Er is een info-punt binnen, daar zit ook een terras bij....Lijkt me handig om daar af te spreken! (zit ik me er toch weer mee te bemoeien....foei Knor!)
Aha, dus ze kan het al wel....Dat scheelt iig!.... Mmm, heb je al veel gekolfd vandaag....? Anders iig zorgen dat je voldoende hebt.....
Vanmorgen 70 cc en zo hopelijk nog zoiets straks en er staat nog 2x130cc in de vriezer. Ik hoop dat het opgewarmd lekker vindt, vorige keer was vers. Maar als ze echt honger heeft zal ze wel eten denk ik.
Er is dus voorraad aanwezig, das wel fijn! Komt vast goed.....En idd, als ze echt echt honger heeft gaat ze vanzelf wel eten...En zo niet, dan heeft Maurits een hele gezellige avond met Noor.... (ahhhh, das zielig!)
Dank je! Weet zelf dus nog niet zeker of mannetje mee komt. Hoop het persoonlijk wel maar goed... En voor de rest weet ik zo genoeg dank je