Daar wordt het wel 'echter' van.. voelde het vanmorgen ook en dacht neeeee.. kan niet.. maar nu weer, een paar keer achter elkaar. Ach en al zijn het m'n darmen, gewoon denken dat het de baby is, haha!
Ninja, miss komt he wel door de spruw. Noor dronk hier toen maar kort elke keer, ik denk door de pijn. Maar ja toen kwam ze wel vaak.
Dag pnirmal!! Kijk naar jezelf ipv meteen je te verschuilen achter een ander haar reactie!! Vorm zelf eens een mening ipv die van andere te verdraaien!!
krampjes willen ze vaak wegzuigen, dat verzacht. Event. als zo blijft kun je miss infacol gebruiken, dat bindt alle kleine luchtbelletjes in buikje waardoor ze er minder last van heeft...
lila, als je lila ook zo vroeg voelde is het helemaal niet raar! 2de voel je vaak eerder! pnir, je bent een beste meid, maar nu vind ik je te ver gaan. ik weet niet wat er prive besproken is, ik wil het ook niet weten, maar hier, openbaar, wat idereen kan lezen ws mijn inziens niet nodig geweest
Ik zie dat je het niet wilt lezen Gup, excuus dat ik wel een stukje communicatie gekopieërd heb. Ik wil niet in een kwaad daglicht gezet worden met teksten die ik niet uitgesproken heb, vandaar. Nou, rood hoofd en hartkloppingen laten zakken en LOSSSSLATENNNN.. (woosaahhh)
@ Gup; ik wist niet dat je de tweede eerder voelt.. dan kan het wel Spannend.. voor mijn beleving van de zwangerschap wel heel positief om al iets te voelen.
daniel voelde ik met 17weken, lydia met 14. Schijnt heel normaal te zijn dat je een volgende baby eerder voelt
alleen maar fijn voor je beleving idd... lekker genieten van die zachte gekriebel, voordat de schopjes beginnen