Ik zie een hoop bezoekers onderaan, de helft zal zich rot schrikken denk ik. Maar laten we er inderdaad hier over op houden. Ik bied me aan als er vragen zijn, mag je altijd vragen, maar misschien is prive handig om het hier rustig te houden. (?) Gebeurd is gebeurd, dus discussie erover heeft geen zin meer.
Goedenavond dames, Als eerste zag ik bij het terug lezen dat Pnirmal niet meer actief was, dus ik dacht: ojee, wat is er nu (weer) gebeurd! en nou ja, toen alle berichtjes over en weer. Wat een gezeik zeg, bah! Jammer dat Pnir het zo negatief heeft opgevat. Ik hoop dat ze nu de rust voor haar zelf vindt en misschien is het ook wel beter zo, werd er al een btje moe van! Pnir, als je dit nog leest...: je hebt mijn berichtje + liedje die ik je stuurde vast over het hoofd gezien, misschien had je daar nog wat van kunnen leren! Het ga je goed met A. en K. en hopelijk heb je verder een goed en gelukkig leven! Einde! @sm: GEFELICITEERD MET JE DIPLOMA! Echt ontzettend fijn voor je en nu een poosje rust. Hoop voor jou op een posi test. Wanneer ga je er eentje doen? hihi... @lila: laat het nu rusten ja? Stress is niet goed voor jou en je kindje! @uitje morgen: veel plezier allemaal! Had graag mee gewild, maar jah... feestje(s) hier! Leuke dag gehad. Wel gewoon gewerkt, E. bij opa en oma. Paar cadeautjes gehad/veel kaarten en hij vond het allemaal leuk! Super gave taart staat nu in de vriezer van Bob de Bouwer, gemaakt door een collega... zal em morgen of zondag wel ff spammen Heb wel terug gelezen dus, maar lang niet alles is blijven hangen. Voornamelijk de berichtjes van pnir... zucht... Ik ga mijn bedje opzoeken, ben moe! Tot snel... Liefs, mammamia
@knor: super bedankt voor jullie lieve verjaardagskaart! Hij heeft een mooi plekje tussen de andere kaartjes gekregen Beterschap met Aidan en hoe voel jij je nu? Hopelijk kun je morgen toch nog mee...! @ninja: vervelend van de 'mogelijke spruw'. Heb je nog Evy spam voor ons? hihi... Nogmaals bedankt voor alle felicitaties! Erg lief! Wie is de volgende? ...