Het zijn oprechte vragen. En stel ze idd in de lobby. Om buiten jullie ook om, eens antwoorden te krijgen voor mijn zelf. Niet om jullie in een kwaad daglicht te stellen. Het zijn de vragen waar mee geworsteld word. Waarom deze link hier heen is gezet is om dat ik een eerlijk beeld wil krijgen van waar het probleem zit.
Uhhhhh, Nu is heel feb2010 het probleem? Beetje kinderachtig! Er waren er juist een paar die keer op keer het voor jou opnamen, die mag je dankbaar zijn! Ipv daarvan schaar je hun nu ook onder de categorie " het probleem" Ennnuhhhh, weet niet of je de reacties leest maar geloof biet dat er echt sympathie is, je wordt eerder belachelijk gemaakt! Dit soort vragen leg je neer bij hulpinstanties niet bij een zwangerschapsforum!
Oh ja, als je op deze manier vragen stelt zonder achtergrond info. Zul je niet oprecht antwoorden vinden. Maar ik weet niet of dit een handige manier is om het aan te pakken.
Vind dit echt stom! Wij zijn verdorie zo"n leuke club, en nu worden we neergezet als een stelletje treiteraars! Ik ben echt woest! Wat kan een mens zich cergissen en wat kunnen anderen vaks zijn zeg! bedankt voor alle nieuwe meelezers!
Knor, breathe in, breathe out.. Zometeen ga je nog bevallen!! Donder, laat het lekker, we hadden ook met elkaar afgesproken het te laten rusten. Als we om de ophef heen lezen wordt het vanzelf weer rustig.
Laat het topic maar weg halen. De vragen die gesteld zijn waren echt. En wilden echt van mede vrouwen horen die met het zelfde worstelen, Hoe ze het zien en hoe ze de problemen aan pakken! En wilde andere forums. Niet in een negatief daglicht stellen. Dus bij deze mag het topic dicht of zelfs verwijderd worden.
zal ik het doen of zal ik het laten...reageren op potjepnir....weet niet goed wat ik er mee moet...volgens mij kan ze er bter mee naar de psych.vpk gaan ipv hier neer te gooien. In de lounge snapt niemand het zonder uitleg dus iedereen wil dan eerst hier lezen wat er nou aan de hand is, terwijl het via pb eigenlijk echt verkeerd is gelopen. Maar pnir, zo ben je nog niet anoniem meer, dus had je net zo goed je naam kunnen houden