helemaal mee eens. Hoe is het trouwens met het werken momenteel? (Foute vraag? Dan niet beantwoorden. hihi) Nog andere leuke plannen voor de rest van de week?
Oh trouwens! Ik heb helemaal niets mee gekregen van jullie uitje naar bumba land.. .dinges. Hoe heet dat nou ook al weer? Was dat leuk? Heb je nog meer foto's? Oh ik moet even die kleine in bed gaan leggen. Loopt iets wat te stuiteren. hihi. tot zo!
Ik voel me goed alleen bijna geen lucht van de verkoudheid donder beterschap! Mamamia fijn dat etienne het leuk heeft morgen nog een dag w
Werk gaat helemaal top! Afgelopen week voor het eerst weer 3 hele dagen gewerkt en ik geniet er weer van en ik voel me fijn en ik ben weer enthousiast. Heerlijk die drugs (20 mg anti-depr.) Hoor een mannetje roepen, dacht die slaapt wel een paar uur, maar tis nog maar een uurtje... ik kijk het nog ff aan... Plopsaland Coevorden was superrrrrrrrrr. Moet je ff mijn berichtjes terug zoeken, dan zie je de foto's wel ergens
Nog een dikke verjaardagsknuffel aan je manneke! en ik zal terug kijken! En ik ben super blij dat het zo goed gaat op je werk!!! KNUF!
Thnx! Jij ook veel sterkte met alles, ziek zijn/man ziek/thuis etc. Kmoet nu toch echt gaan, Etienne huilt om mama. Hij klaagde toen straks al over pijn in zijn buik. Koekjes en cake en slagroom gegeten. Zal wel wat dwars zitten! Doeiiiiiiiiii
Was een zeer geslaagde dag vandaag. De kids hebben genoten dus wij ook!! Top meiden!! We hebben erg gelachen!! Lydia was ook lekker actief... hihihi!! Die kan niet echt stilzitten volgens mij... lekker meisje!! Daniël zagen we nauwelijks hihih... Lila vond het super he, vooral de glijbaan en de trein!! Nog geslapen in de auto? Hier de kids wel allebei geslapen in de auto. Nu lekker rustig thuis... Devin is nu ff bumba aan het kijken. Net ff snel paar boodschapjes gehaald enne naar kv geweest voor test... ook al gedaan hihih kon niet wachten zoals de meeste dames hier...
krijg hem niet zo duidelijk op de foto... is wel licht, maar echt al vrij duidelijk.... Heb er de kriebels van....
Ja dat snap ik...die kriebels...nog een paar dagen tot NOD en dan weer een testje wagen...spannend hoor! Zal duimen dat het allemaal goed gaat...
Ja nog maar 3 dagen!! Komt vast goed... voelde me al zwanger maar door die mk durfde ik daar niet aan toe te geven... Erg spannend dus!!
Meiden die gmail is leeg... dus ook lijsten met gegevens zijn weg... kijk net ff voor wat gegevens en alles weg!
Shiiiit, had knor al een pb gestuurd om het ww te wijzigen. Neem aan dat zij het weggehaald heeft om het veilig te stellen, of zal... Het gedaan hebben