Hier denkt mevr ook de les uit te kunnen maken. Vanmorgen heeft mevr zelf besloten wat ze aan wilde. Ik heb niets meer te zeggen... en de fiets moest mee naar de winkel. Ze moet NU in bad. Mamma mee spelen. Optillen! Deur dicht. Opruimen.... en er zit een verschil in structuur hebben in je leven en dwangmatige handelingen hebben Moet de klink 5 of 15 keer op en neer bewogen worden voordat je de deur dicht zit, of moet de sleutel tig keer heen en weer gedraaid zijn voordat je zeker weet dat hij dicht zit? (ik controleer ALTIJD of ik de autodeur goed heb dicht gedaan. Is dit dwangmatig of structuur die ik mijzelf heb aangeleerd? )
Dat heeft S.am precies hetzelfde!! Elke deur waar hij voorbij komt moet dicht, zelfs het deurtje vd wasmachine en de vaatwasser! Hij dirigeert ons ook heel het huis rond en niet alleen ons! Hij doet het ook bij anderen oma sittuh! Opa spelen! Mama pakken! Dat laatste zegt ie als hij iets heeft laten vallen, dat moet moeders dan voor hem oprapen Hij wil de laatste tijd ook vaak niet uit bed komen, dan draait hij zich om en zegt Nee, nam slapen!
Vraagje, ik zie mensen staads vaken een punt in de naam van hun kindje zetten. L.ila Zie nu Bloem dat ook doen en laatst Evenstar, waar is dat voor?
@ Even iets geks.... dat meisje hier heeft vanavond de knoflookmayo ontdekt. OMG! ze stinkt uit haar mondje... en ik ben bang voor morgen... En het blijkt dat ze de sweet chilly saus ook erg lekker vind. Niet te geloven. Meer papa... meer... (en ik vind m te pittig...)
Is dit dan weer pnir die zich onder een andere naam heeft aangemeld? Ik snap er echt geen bal meer van whaha.
@ Ik lach me suf, ik zit hier en manlief "probeert" de kleine in bed te leggen... de smoesjes zijn hier ook niet uit de lucht. hihi. Douchen... bad... niet moe (GAAP!), niet wil niet slapen. Papa voorlezen? Nee, niet tandenpoetsen... straks... (Whahaha!) Ga weg papa, ikke doen. (oh oh... hihi)
Ik bedoelde niet al echt uitje, maar misschien een keer met Donder en Knor samen. Volgend echte uitje is in Brabant.
Dan zou je niet googlebaar zijn, maar ja er zijn zoveel Stijnen en Nooren dat ik voor mezelf het nut er niet van zie.
Ooooh, ik lees het al. Het hoort dus bij de leeftijd? hihi... Komt dan vast wel goed Ik heb wel eens dingen gehad van sieraden netjes recht neer leggen. Elke avond checken of het gas uit was/deuren dicht zaten/koelkast/vriezer. Alles moest dicht zitten haha... verder niet echt. Heb ook weleens gehoord van mensen die zoveel traptreden over moesten slaan en als het fout ging, moest het weer opnieuw... zo erg is het hier niet... of elke letter van een boek lezen pffff, zwaar vermoeiend... Zegt mij ook niks van E. tienne en de andere namen... Zag het ook net bas bij S. am hihihi
Hij huilt nog steeds, is lang geleden dat het zolang duurde... Net moest ik tsjoe tsjoe wa zingen... nou nou, hij verzint het wel hihihi. Kga em maar ff beneden op de bank zetten... Zal om 9 uur wel slapen toch? hihi
Iedereen mag komen. Maar idd tussen door is ook goed. Zow en wanneer en waar in Braband? Heb er nu al zin in.