Het is inderdaad voor het zoeken op naam dat ik er een . tussen zet. Ik wil niet dat mensen ons herkennen en hier mee komen lezen. Daarom verwijder ik ook altijd snel weer foto's.
Hihi, ik kan je Knuffel Knor noemen. hihi. Klinkt schattig! *wink wink* Iedereen knuffelt je virtueel plat.
Ik heb eindelijk iets bedacht voor y haar nieuwe kamer! Hoofd kleur wordt groen en een splash of eh... orange of pink... hihi
@ Ballorig: Leuk!!! En uiteraard is iedereen welkom!!! @ "dwanghandelingen": Aidan heeft ze ook hoor!....Alles moet in bepaalde volgorde....Het naar bed gaan, het in bad gaan, eten....O wee, als manlief en ik van plaats wisselen aan tafel! Ik heb me serieus al eens afgevraagd in hoeverre er niet iets heel lichts autistisch inzit.....(zit in de fam....dus zou goed kunnen!) @ Group hug: Een dikke hug terug!!! @ Belliebel: Succes met teruglezen, maar de samenvatting van Donder is alles zeggend.....! Zou je energie sparen......
Hahahaha.. hier horen we met regelmaat; Nee!! Zo moet!! Grappig om te zien (lezen) dat bepaalde fases zo gelijk op gaan. (nog iemand the sweetest thing aan het kijken? had hem al gezien, the penis song, hilarisch!)
ZOW! ben weer terug. En mijn hart zit ook weer op zijn plek. daarnet een knal boven... iets valt tegen het trap hek en kind huilen... Blijkt de kat iets omgestoten te hebben. Maar man oh man... hier voelt de kleine trouwens ook heel erg warm... geen goed teken. Wat heerst er toch?!?
Hebbie toevallig een foto? Ben ideeën op aan het doen Ik liep daarstraks naar huis. En toen dacht ik op eens aan een klamboe die ik jaren geleden bij de ikea had gekocht. en toen dacht ik... hé dat is het! Daar ga ik iets omheen bedenken!
Ik zal even zoeken, volgens mij had ik het hier al geplaatst. Heb een neiuwe laptop dus alle foto's niet op deze staan nog.
oh! leren stoelen niet gekocht. toch wat te duur. We gaan ff voor een wat goedkopere... je weet wel... crisis... ook in onze porto... nu gaan het waarschijnlijk deze worden. van de gamma. nu in de aanbieding