Truste SuperM, speel ze Knor.. AYNIL is leuk maar ik heb mezelf voorgenomen in bad te gaan. Dat ga ik dan ook maar NU doen voordat ik het weer aan me voorbij laat gaan! En dan lekker m'n mandje in.. Frank komt rond 5 à 6 uur thuis en moet dan half 9 weer op pad, dus ik zie hem ergens morgenavond rond 7 uur weer. Ik vond het fijn dat hij eens met me mee kon vandaag!
Ola meisjes! Vriendinnetje hier op bezoek, dus moet wel even gezellig doen! Heb nog niet alles bijgelezen...Maar via pb van lilalief begrijp ik nu wel wat er aan de hand is. Reageer misschien straks, en anders morgen!
Ahhhh gut knor wat een lieve foto van zieke Aidan. Maar hou het idd in de gaten wat ninja zegt, het RS virus heerst! Beterschap! Alle dames die gaan slapen: weltrusten! Mijn avond begint pas net, kga nu All you need kijken XxX
oja knorretje hier waren we allemaal ziek net voor de bevalling(man nog steeds ziek tijdens de bevalling haha)
@ninja, wim was toch blij dat hij mee was gegaan, nou weet hij tenminste een beetje met wie ik klets hier @ik wist dat ik wat vergat toenet, SM, SUPER!!!! mooi streepje al! @ik denk dat ik weet waar mn buikpijnen telkens vandaan komen...salami...dat heb ik nu 2dagen achter elkaar op en ook 2 dagen achter elkaar buikpijn (gehad)
http://www.otto.nl/product/5549334?savedPageSize=12&c=wonen-slapen-categorien-baby-kindermeubelen-kinderen-kleinmeubelen&itemId=3007280646&cp=8&p=105&shop=Zitkussen-Bloem vind dit kussen zo leuk. Alleen wel duur. pjieuw.
4 Knor, Gossiepossie! Wat ziet hij er zielig uit! Ahhh! 4 ninja, Zow! Evy is een snelle met dat praten. hihi. @ ivm praten... papa op de kleine bank zitten, samen televisie kijken. Smurfen. (ja, zo krijgen wij opdrachten...) Met puzzelen. nee papa, die hoort daar niet, die hoort hier. Lezen, Bumba is triets, hij moet huilen. Kan niet vliegeren... Weet je wat alleen jammer is. Bij andere doet ze dit nauwelijks.
Hier lekker op de bank met laptop, manlief zit een of andere documentaire over vroeger te kijken. Avond nuttig besteed: nieuw internetabo (alles in 1) besteld, we hadden alles nog apart maar toen we weer eens een brief kregen dat het telefoonabo weer duurder werd nu toch maar doorgepakt. En net hyves opgezegd, deed er echt niets meer mee. Helemaal over op Facebook dus. Zag nog mooie foto's van het uitje, leuk!
"Sensory Tubs" Ideas List leuk idee als het buiten slecht weer is. of deze Anita's Mozaïek: senso-motoriek
Wooooooow, lees net nog ff snel iets... SM, WAT SUPERRRRRRR. Gefeliciteerd wijffie! Het is jullie zo gegund!
@ Kijk Boni, lekker bezig geweest. Goed zo! hihi. @ Bel, ja, lachen he? Dacht in eerste instantie dat "men" het had over haar diploma. hihi
Ach, bij ons werkt dat altijd zo: eerst denk ik er eens over, dan hebben we het er heel lang over maar als we dan besluiten is het ook zo geregeld .
Ging dat bij ons maar zo... hihihi Denken maar doen... niet... meiden ik ben ff weg. Fringe kijken. doegie!
hey lieverds, ben even bijlezen All: bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!!! Uitje: ik vond het heel gezellig maar vergeef ons dat we weg moesten. hele drukke dag gehad en moesten door naar de voetbal waar zoonlief speelde. wel zo aardig om even te komen kijken als hij niet met ons mee kan. Kadootjes: ik had voor jullie allemaal iets maar was zo stom die van Gup te vergeten, dus heb ze allemaal niet gegeven, vond ik anders zo lullig. ik stuur het nu op, net als bij andere van jullie. Sorry! Even verder lezen nu, heb dingen gemist
Goede avond Ik ben net thuis van mijn avonddienst en duik zo lekker mijn bedje in maar ik moest toch een ding kwijt Sm van harte gefeliciteerd. En die test is super duidelijk hoor
Ik lees net dat het gmail adres het niet meer doet. Heb ik net vanmiddag mijn adres gegevens verstuurd ( eindelijk) Knor ik heb geen pb gehad over de site mag ik die ook of ben ik te laat met aanmelden En knor heel veel beterschap met aidan En een hele dikke knuf